Mode & Beauty alle pijlers

la decollette

22-11-2010 17:10 55 berichten
Ik zit er aan te denken om dit te gaan bestellen, er stond onlangs een artikel over dit produkt in de vrouw.

Wie gebruikt dit? en zijn jullie er tevreden over, doet het wat het belooft.

Voor diegenen die niet willen googlen, het is een soort van bh die je snachts tijdens het slapen omdoet om geen plooien te krijgen in je decollette.
Alle reacties Link kopieren
Deze heb je ook nog, ik heb 't idee dat deze beter werkt, lijkt me steviger zitten..

link

Wel aan de prijs vind ik..
Net een slabbetje. Ook handig voor als je in je slaap kwijlt, lijkt me.
Zag het net op tv. Die rimpels vind ik niet mooi, maar geloof niet dat ik dit iets vind. Het lijkt me en niet lekker zitten en alles behalve sexy.
@Ross' ik vindt die rimpels ook lelijk. Ik vindt het me ook onnodig oud maken. Heb het er voor over om snachts met dat ding om te slapen.

En als je de reverenties leest zijn ze goed te spreken over la decolleté. Maar had gehoopt dat er damens waren op het forum die het al gebruiken.

Ik ga het bestellen en zal mijn ervaringen hier laten weten.

Ps ben alleen dus niemand die me gaat uitlachen :D
Yep, ik heb er eentje. Ik had nl. gelezen dat het ook helpt tegen pijnlijke borsten tijdens je menstruatie en bij navraag in de winkel bleek dit te kloppen. Ze hadden er in de winkel al goede verhalen over gehoord van diverse klanten.

Ik ben er zelf erg blij mee. Ik draag het niet de hele maand. Je moet er wel even aan wennen trouwens, het ligt in het begin best heel raar. Mijn vriend moest er wel om lachen, maar goed, hij had zoiets dat als ik er baat bij heb, dat hij het best vindt.

Het helpt bij mij tegen de pijn in mijn borsten en ja, het helpt wel degelijk tegen lijntjes. Je ziet de volgende ochtend echt dat je er minder 'kreukelig' uitziet en dat je huid minder tijd nodig heeft om te herstellen. Zeker als je 's avonds je huid eerst insmeert met een goede creme.

Succes, ik hoop dat het je gaat helpen!
Ik heb vanaf mijn 25ste langzamerhand last gekregen van verticale rimpels. Super lelijk en het staat zo oud meteen. Bij mij werden de rimpels niet veroorzaakt door veel zonnebanken oid, maar inderdaad door zijslapen en vrij grote borsten (75D/E).

Toen ik de decollette zag staan heb ik dan ook geen moment getwijfeld en hem aangeschaft. Met een topje er overheen ziet het er zelfs vrij normaal uit. De vulling is heel zacht en je voelt er niets van terwijl je slaapt. Na een paar nachten zijn de rimpels zo goed als verdwenen. Ik ben er super gelukkig mee.

Ik gebruik hem niet elke nacht nu, maar als er een feestje op komst is of ik weet dat ik iets ga dragen met een uitgesneden decollete, dan trek ik een paar nachtjes dat ding aan en ik weet dat het er glad uitziet. Het schijnt nu zelfs wetenschappelijk bewezen te zijn (kijk maar op google) al was dat eigenlijk niet nodig want het is vrij logisch....
De werking van de Nederlandse anti-rimpel BH La Decollette is nu ook wetenschappelijk bewezen. Het Parijse onderzoeksinstituut CERCO (Centre d'Etudes et de Recherches Cosmétologique) concludeert na een test op verschillende vrouwen dat de rimpels in hun decolleté door het dragen van de

BH al na 24 uur zijn verdwenen en hun huid na twee weken weer glad is.

Ontwerpster Rachel de Boer is blij, maar niet verrast door die

conclusies. Haar uitvinding trok vorig jaar al in heel Europa de aandacht. Diverse media en vrouwen die La Decollette testten kwamen tot dezelfde conclusie.

Haar anti-rimpel BH is een nacht-BH zonder cups die de borsten tijdens het slapen op hun plaats houdt.Vrouwen die op hun zij slapen hebben 's ochtends last van rimpels op hun decolleté. Die ontstaan doordat de borsten tijdens het slapen tegen elkaar aan worden gedrukt. Die rimpels worden steeds

erger en gaan na verloop van tijd niet meer weg. La Decollette voorkomt deze rimpelvorming en zorgt ervoor dat bestaande rimpels weer wegtrekken.

De Boer levert sinds kort ook een speciaal ontwikkelde crème die het effect versterkt. Deze Crème de la Decollette is in samenspraak met huidtherapeuten, dermatologen en apothekers ontwikkeld en bezit tal van werkzame stoffen, die de elasticiteit en veerkracht van de huid verbeteren.

Het contact met CERCO ontstond bij toeval tijdens een beurs in Frankrijk. Een plastisch chirurg was zo enthousiast over de BH dat hij CERCO vroeg er onderzoek naar te doen. Het onderzoek werd uitgevoerd door huidarts Virginie Couturaud, directeur dermatologie van CERCO in Parijs. In het laboratorium werden kandidaten tussen de 40 en 60 jaar oud getest door middel van profilometrie. Bij deze driedimensionale techniek wordt met behulp van lasers en camera's de huid bestudeerd en gemeten. De uitkomsten luidden dat bij alle

vrouwen al na één nacht de rimpels aanzienlijk verminderd waren. Na twee weken was de huid vrijwel helemaal glad. Als de BH niet werd gedragen bleef het decolleté gerimpeld.

De Boer wil de resultaten in heel Europa bekend maken. ,,Voor veel mensen is dit onderzoek een extra reden om La Decollette serieus te nemen," stelt ze. ,,De resultaten waren zo positief dat alle medewerksters van CERCO in Parijs er eentje wilden hebben."

bron: euroinvestor.nl
ik post nu toch ook maar mn bevindingen

ik heb wel zitten twijfelen over mn post omdat er zo lacherig over gedaan word

ik heb hem al een half jaar in het zwart ,,en het helpt echt met slapen heb je er geen last van en de rimpels zijn sochtends helemaal vervaagd

ik vergeet hem wel eens en dan zitten de rimpels er weer

ik weet niet of dat komt omdat ik vrij grote borstenen heb nl cup e

ik ben blij met het resultaat
Ik snap niet hoe het kan. Rimpels kunnen toch niet meer verdwijnen? Ik heb niet veel in de zon gezeten, geen grote borsten en toch diepe verticale lijnen in mijn decollete.

Smeer mezelf altijd goed in.

Gaat dit nu om rimpels die normaal in de loop van de dag verdwijnen of kunnen permanente rimpels ook aangepakt worden bij deze bijna 50 er.
Ik weet ook niet hoe het kan, blijkbaar zijn het dan toch geen ouderdomsrimpels geweest, maar een soort slaaprimpels of zo Ik ben nu 36 jaar en het ziet er daar strakker uit dan toen ik 26 was.

Zwuppeliennn, 6 dagen geleden

Gewoon op je buik slapen.....kunnen ze daar in ieder geval niet door veroorzaakt worden

Dan krijg je slaaprimpels op je wangen

Bij sommige mensen kan je precies zien of ze op de linker of rechterzij slapen

Hier geen slaaprimpel te bekennen (rugslaper)
quote:Medatative_rose schreef op 22 november 2010 @ 17:30:

[...]

Meen je dat nou? Ligt dat wel handig?? Klem je het tussen je borsten ofzo of lig je gewoon op een kussentje?

Vragen Vragen Melpomene!Ik slaap half op mijn buik/zij, en ik heb een cup F (ben verder slank hoor). Maar als ik dus 'gewoon' lig, liggen mijn borsten tegen elkaar en wordt ik wakker met rimpels. Dun kussentje tussen de borsten helpt bij mij perfect.. Als ik me omdraai, neem ik het blijkbaar gewoon mee. Wel grappig.
Ik wacht nog op mijn bestelling. Hopelijk komt het snel binnen, die stomme stakingen ook :D.

Ben wel benieuwd en fijn te lezen dat er goede ervaringen zijn.
Mijn vriend en zijn bouwvakkermaat werkten naast een lingeriezaak. Ze zagen dat ding in de etalage hangen en vroegen zich af waar die 'zijladers' voor waren. Thuis mocht ik dat uitleggen. De conclusie was dat je dan misschien geen rimpels meer had, maar ook geen sexleven. Hahahahaha!
Ik heb vandaag de decollette binnen gekregen. Het voelt heel zacht en confi.

Snap niet zo goed dat sommige vrouwen hier zo commentaar geven over hoe het ding eruit ziet, of slecht voor je sexleven. Je doet dat ding toch gewoon na de sex om? En denk dat een man ook liever naar een glad huidje kijkt dan naar een gerimpelde decolleté.
quote:highway schreef op 28 november 2010 @ 20:42:

Mijn vriend en zijn bouwvakkermaat werkten naast een lingeriezaak. Ze zagen dat ding in de etalage hangen en vroegen zich af waar die 'zijladers' voor waren. Thuis mocht ik dat uitleggen. De conclusie was dat je dan misschien geen rimpels meer had, maar ook geen sexleven. Hahahahaha!MIsschien gewoon na het vrijen aandoen? Snap die commotie niet.
Heb 'm ook al een tijdje. Werkt perfect, en slaapt ook prima!

Man lacht zich suf i.d.d. over hoe ik het bed instap: met dat maffe ding en ook nog es pleisters onder de ogen (ook tegen slaaprimpels). Maarrr.... hij heeft wel een kreukvrije, jong ogende vrouw, wat weer goed is voor ons sexleven!

p.s. ik heb wel die maffe strikjes eraf geknipt. Om nou iets 'op te pimpen' wat er niet uitziet, vind ik dan weer raar.
OMFG....
Ik ga het nou toch ook serieus overwegen hoor... Hier best een aardig huidje en ook nog redelijk jong, maar die 75E laat wel zijn sporen na 's ochtends.

Annika, mag even lachen om het beeld van decollette én pleisters onder de ogen, no offence
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
WIj lachen er ook hartelijk om! (wat een moeite allemaal...)
Ik heb hem nu een jaar en het resultaat is verbluffend. Ik ben vrijgezel, dus hoef me geen zorgen te maken over dat iemand hem ziet. Ik zou hem ook niet aantrekken als er een man naast me lag hoor. Maar ik ben heel blij met het resultaat en het slaapt niet vervelend.
Annika ik slaap ook met pleisters onder me ogen. Anders wordt ik wakker met wallen en plooien onder mijn ogen.

Sja moet er iets voor over hebben om er glad uitteblijven zien.

Haha steeds meer atributen tijdens de nachtrust.
Ik ben 25 en heb al best wel een paar jaar rimpels daar, denk dus ook dat ik er een aan ga schaffen. In de winter draag ik toch een tshirt in bed, dus dan ziet m'n vriend 't toch niet (bovendien woon ik niet samen). Ik vind het echt shocking dat ik nu al rimpels heb daar, ben nog zo jong!
Nanacht mee geslapen. Merk niet eens dat ik het om heb.

Maar hoe zit het bij jullie op de rug? Het is voor mij te ruim, en staat op zijn strakst. Vanmorgen had ik dus nog wel slaaprimpels. Ga het ff vernaaien.moet wel wAt doen hè

;D
quote:momodoe schreef op 29 november 2010 @ 16:50:

Annika ik slaap ook met pleisters onder me ogen. Anders wordt ik wakker met wallen en plooien onder mijn ogen.

Sja moet er iets voor over hebben om er glad uitteblijven zien.

Haha steeds meer atributen tijdens de nachtrust.Wat zijn dat voor pleisters?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven