3000+ Deel 75!

18-11-2010 20:42 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren




并且这里一个新的部分,第75。





我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。

它不确定,我们互相分享它。



有夫妇规则:

痛苦以遭受不比较

,在3个投稿是您成员之后,

您可能任何时侯核实,但是您不能离开。



个人笔记:

感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您



************************************************************************************



Och här numrerar en ny del, 75.



Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.

Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.



Det finns en koppla ihop härskar:

Inget lida med att lida jämför,

efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,

dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.



Personligt notera:

Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt



************************************************************************************



И здесь новая часть, 75.



Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.

Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.



Будут правила пары:

Никакое страдание с терпеть не сравнивает,

после того как 3 postings будут вами член,

вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.



Личное примечание:

Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
Alle reacties Link kopieren
dat vrees ik ook Bankje, de grote klap gaan we echt nog wel krijgen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
het word donderdag -11
Alle reacties Link kopieren
ik zal zo dat topic waar jullie het over hebben opzoeken.
Alle reacties Link kopieren
Er komt een hele generatie aan die geen benul heeft van de waarde van dingen omdat ze zo vertrouwd zijn met lenen.



Ik ben blij dat dat stukje van mijn opvoeding wel goed gelukt is
Alle reacties Link kopieren
donderdag nacht bedoel ik.
Alle reacties Link kopieren
Maar ik weet nog dat mijn ouders moesten meetekenen voor die lening en dat dus gewoon niet deden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 29 november 2010 @ 18:40:

Er komt een hele generatie aan die geen benul heeft van de waarde van dingen omdat ze zo vertrouwd zijn met lenen.



Ik ben blij dat dat stukje van mijn opvoeding wel goed gelukt is



dat hoorde ook bij mijn opvoeding: geen geld, dan niks kopen.

Al lukte dat met mijn badkamer dan ook maar net
Alle reacties Link kopieren
iedereen moet momenteel ook maar alles hebben. Anders doe je niet mee.

Dat begint met kleine dingen, zoals kinderfeestjes: Tegen elkaar opbieden met een feestje. Als een kind 7 wordt, dan moet je al echt lasergamen oid, want thuis je feest houden, dat kan natuurlijk niet . En later zit dat in mobieltjes, mp3 4 en Playstations of hoe het ook allemaal maar heet. Vréselijk!
Alle reacties Link kopieren
het is ook verdomd makkelijk om te lenen, maar dat betekent niet dat je zelf niet moet nadenken

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ik snap de generatie opvoeders van nu ook niet terwijl ik er zelf ook 1 ben. Als ik hier om 7 uur de gordijnen omhoog doe en ik kijk bij de overburen naar binnen, dan zitten de kinderen al voor de tv. Bordje op schoot en turen naar die buis.

Buurkinderen gaan op vakantie en hebben beiden een eigen DVD-speler met een voorraad dvd's zodat ze zich niet vervelen onderweg.

De mp3-speler die ik hier al voorbij zag komen want ze vonden die en die muziek zo leuk.

De WII of NIntendo of weet ik het wat voor spellenapparaten.

Nou ja en nog veel meer. Mijn dochter krijgt 25 cent zakgeld omdat ze een ring zag van een paar euro die ze zo mooi vond en ik vond dat ze niet zomaar alles moet krijgen (stond net een puzzel voor haar af te rekenen) dus mag ze er zelf voor sparen.

Nu kan ze al 10 ringen kopen maar ze heeft besloten om door te sparen voor een verrekijker (????).



Oh enne, hier is het ook wit en ben ik er niet blij mee. Ik ben altijd zo bang dat ik op mijn bek ga. Morgenochtend is het natuurlijk spekglad.
Alle reacties Link kopieren
klopt Friez, mijn moeder weet echt niet meer wat ze voor haar kleinkinderen moet kopen, ze hebben alles al

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 29 november 2010 @ 18:46:

het is ook verdomd makkelijk om te lenen, maar dat betekent niet dat je zelf niet moet nadenken

dat is waar het ook misgegaan is. Banken leenden iedereen maar geld en er werd niet gekeken of dat weer es betaald kon worden. Luchtkastelen!
Dus die generatie denkt straks ook dat je auto , huis etc groter moet zijn dan van de buren.
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 29 november 2010 @ 18:47:

klopt Friez, mijn moeder weet echt niet meer wat ze voor haar kleinkinderen moet kopen, ze hebben alles al

Idd, iemand die 8 wordt en niets meer weet te vragen voor haar verjaardag Dan maar geld vraagt omdat ze graag een één of ander spelcomputer wil hebben ter waarde van ¤ 300,00!!!! Dan ben je 8 jaar!! Wat moet zo iemand hebben als ze 16 worden?
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 29 november 2010 @ 18:47:

[...]





dat is waar het ook misgegaan is. Banken leenden iedereen maar geld en er werd niet gekeken of dat weer es betaald kon worden. Luchtkastelen! klopt, banken hebben er zeker ook een aandeel in hoor, mensen werden echt richting tophypotheken geduwd. En als je kijkt naar al die reclames van frisia en zo, te idioot voor woorden. Maar ja, het kon niet op allemaal en niemand die er over nadacht dat je na een opwaartse economie toch echt weer een neerwaartse economie krijgt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
In Amerika zouden ze dan een auto vragen/krijgen Roos
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 29 november 2010 @ 18:49:

[...]





Idd, iemand die 8 wordt en niets meer weet te vragen voor haar verjaardag Dan maar geld vraagt omdat ze graag een één of ander spelcomputer wil hebben ter waarde van ¤ 300,00!!!! Dan ben je 8 jaar!! Wat moet zo iemand hebben als ze 16 worden? met 16 is het nog makkelijk, dan kun je nog aan een brommer denken , met 18 aan een rijbewijs en auto, maar al die verjaardagen er omheen.....
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
ik heb ook gereageerd op het topic.

ik erger me aan beide partijen daar, das wel raar
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
heb je op MTV wel eens my sweet 16 gezien Bankje? Dat is echt te bizar voor woorden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
vertel marmul, wat is jouw schuld??
Alle reacties Link kopieren
is niet raar Marmotje, jij bent nog student, zit nog in dat leven, dan komt het wat dichterbij
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 29 november 2010 @ 18:53:

heb je op MTV wel eens my sweet 16 gezien Bankje? Dat is echt te bizar voor woorden Daar dacht ik dus aan,
Alle reacties Link kopieren
ja dat is waar, mijn schuld is nu ongeveer 18.000. Moet nog een half jaar maar dan hoop ik mijn lening te verlagen omdat ik dan als het goed is stagevergoeding krijg.



en my sweet 16, das echt te ziek voor woorden
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Marmul, waar stoor je je aan?



Ik kan me woest ergeren aan dat soort verhalen. Na 9 maanden revalideren en opnieuw leren lopen stond ik uit noodzaak weer 30 uur in de week achter de tap. Ik had geen keuze. Lening kreeg ik gewoon niet omdat mijn ouders nergens voor tekenden. En toch heb ik het gered, heb een hbo studie weten af te ronden. Ja toen hield het op, want het was niet meer op te brengen.



Net als alles in het leven, niet iedereen kan het zich veroorloven om te studeren.



En de ratrace die kadootjes heet. Ik weiger daar aan mee te doen. Al is het best moeilijk soms.
Maar Roos en Mar zullen we in Ned. ook niet zulke verwende krengetjes krijgen als het zo door gaat hier?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven