3000+ Deel 75!
donderdag 18 november 2010 om 20:42
并且这里一个新的部分,第75。
我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。
它不确定,我们互相分享它。
有夫妇规则:
痛苦以遭受不比较
,在3个投稿是您成员之后,
您可能任何时侯核实,但是您不能离开。
个人笔记:
感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您
************************************************************************************
Och här numrerar en ny del, 75.
Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.
Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.
Det finns en koppla ihop härskar:
Inget lida med att lida jämför,
efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,
dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.
Personligt notera:
Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt
************************************************************************************
И здесь новая часть, 75.
Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.
Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.
Будут правила пары:
Никакое страдание с терпеть не сравнивает,
после того как 3 postings будут вами член,
вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.
Личное примечание:
Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
maandag 29 november 2010 om 18:42
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 29 november 2010 @ 18:40:
Er komt een hele generatie aan die geen benul heeft van de waarde van dingen omdat ze zo vertrouwd zijn met lenen.
Ik ben blij dat dat stukje van mijn opvoeding wel goed gelukt is
dat hoorde ook bij mijn opvoeding: geen geld, dan niks kopen.
Al lukte dat met mijn badkamer dan ook maar net
Er komt een hele generatie aan die geen benul heeft van de waarde van dingen omdat ze zo vertrouwd zijn met lenen.
Ik ben blij dat dat stukje van mijn opvoeding wel goed gelukt is
dat hoorde ook bij mijn opvoeding: geen geld, dan niks kopen.
Al lukte dat met mijn badkamer dan ook maar net
maandag 29 november 2010 om 18:45
iedereen moet momenteel ook maar alles hebben. Anders doe je niet mee.
Dat begint met kleine dingen, zoals kinderfeestjes: Tegen elkaar opbieden met een feestje. Als een kind 7 wordt, dan moet je al echt lasergamen oid, want thuis je feest houden, dat kan natuurlijk niet . En later zit dat in mobieltjes, mp3 4 en Playstations of hoe het ook allemaal maar heet. Vréselijk!
Dat begint met kleine dingen, zoals kinderfeestjes: Tegen elkaar opbieden met een feestje. Als een kind 7 wordt, dan moet je al echt lasergamen oid, want thuis je feest houden, dat kan natuurlijk niet . En later zit dat in mobieltjes, mp3 4 en Playstations of hoe het ook allemaal maar heet. Vréselijk!
maandag 29 november 2010 om 18:46
Ik snap de generatie opvoeders van nu ook niet terwijl ik er zelf ook 1 ben. Als ik hier om 7 uur de gordijnen omhoog doe en ik kijk bij de overburen naar binnen, dan zitten de kinderen al voor de tv. Bordje op schoot en turen naar die buis.
Buurkinderen gaan op vakantie en hebben beiden een eigen DVD-speler met een voorraad dvd's zodat ze zich niet vervelen onderweg.
De mp3-speler die ik hier al voorbij zag komen want ze vonden die en die muziek zo leuk.
De WII of NIntendo of weet ik het wat voor spellenapparaten.
Nou ja en nog veel meer. Mijn dochter krijgt 25 cent zakgeld omdat ze een ring zag van een paar euro die ze zo mooi vond en ik vond dat ze niet zomaar alles moet krijgen (stond net een puzzel voor haar af te rekenen) dus mag ze er zelf voor sparen.
Nu kan ze al 10 ringen kopen maar ze heeft besloten om door te sparen voor een verrekijker (????).
Oh enne, hier is het ook wit en ben ik er niet blij mee. Ik ben altijd zo bang dat ik op mijn bek ga. Morgenochtend is het natuurlijk spekglad.
Buurkinderen gaan op vakantie en hebben beiden een eigen DVD-speler met een voorraad dvd's zodat ze zich niet vervelen onderweg.
De mp3-speler die ik hier al voorbij zag komen want ze vonden die en die muziek zo leuk.
De WII of NIntendo of weet ik het wat voor spellenapparaten.
Nou ja en nog veel meer. Mijn dochter krijgt 25 cent zakgeld omdat ze een ring zag van een paar euro die ze zo mooi vond en ik vond dat ze niet zomaar alles moet krijgen (stond net een puzzel voor haar af te rekenen) dus mag ze er zelf voor sparen.
Nu kan ze al 10 ringen kopen maar ze heeft besloten om door te sparen voor een verrekijker (????).
Oh enne, hier is het ook wit en ben ik er niet blij mee. Ik ben altijd zo bang dat ik op mijn bek ga. Morgenochtend is het natuurlijk spekglad.
maandag 29 november 2010 om 18:47
maandag 29 november 2010 om 18:49
quote:rosanna08 schreef op 29 november 2010 @ 18:47:
klopt Friez, mijn moeder weet echt niet meer wat ze voor haar kleinkinderen moet kopen, ze hebben alles al
Idd, iemand die 8 wordt en niets meer weet te vragen voor haar verjaardag Dan maar geld vraagt omdat ze graag een één of ander spelcomputer wil hebben ter waarde van ¤ 300,00!!!! Dan ben je 8 jaar!! Wat moet zo iemand hebben als ze 16 worden?
klopt Friez, mijn moeder weet echt niet meer wat ze voor haar kleinkinderen moet kopen, ze hebben alles al
Idd, iemand die 8 wordt en niets meer weet te vragen voor haar verjaardag Dan maar geld vraagt omdat ze graag een één of ander spelcomputer wil hebben ter waarde van ¤ 300,00!!!! Dan ben je 8 jaar!! Wat moet zo iemand hebben als ze 16 worden?
maandag 29 november 2010 om 18:50
quote:friezinnetje schreef op 29 november 2010 @ 18:47:
[...]
dat is waar het ook misgegaan is. Banken leenden iedereen maar geld en er werd niet gekeken of dat weer es betaald kon worden. Luchtkastelen! klopt, banken hebben er zeker ook een aandeel in hoor, mensen werden echt richting tophypotheken geduwd. En als je kijkt naar al die reclames van frisia en zo, te idioot voor woorden. Maar ja, het kon niet op allemaal en niemand die er over nadacht dat je na een opwaartse economie toch echt weer een neerwaartse economie krijgt
[...]
dat is waar het ook misgegaan is. Banken leenden iedereen maar geld en er werd niet gekeken of dat weer es betaald kon worden. Luchtkastelen! klopt, banken hebben er zeker ook een aandeel in hoor, mensen werden echt richting tophypotheken geduwd. En als je kijkt naar al die reclames van frisia en zo, te idioot voor woorden. Maar ja, het kon niet op allemaal en niemand die er over nadacht dat je na een opwaartse economie toch echt weer een neerwaartse economie krijgt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 29 november 2010 om 18:52
quote:friezinnetje schreef op 29 november 2010 @ 18:49:
[...]
Idd, iemand die 8 wordt en niets meer weet te vragen voor haar verjaardag Dan maar geld vraagt omdat ze graag een één of ander spelcomputer wil hebben ter waarde van ¤ 300,00!!!! Dan ben je 8 jaar!! Wat moet zo iemand hebben als ze 16 worden? met 16 is het nog makkelijk, dan kun je nog aan een brommer denken , met 18 aan een rijbewijs en auto, maar al die verjaardagen er omheen.....
[...]
Idd, iemand die 8 wordt en niets meer weet te vragen voor haar verjaardag Dan maar geld vraagt omdat ze graag een één of ander spelcomputer wil hebben ter waarde van ¤ 300,00!!!! Dan ben je 8 jaar!! Wat moet zo iemand hebben als ze 16 worden? met 16 is het nog makkelijk, dan kun je nog aan een brommer denken , met 18 aan een rijbewijs en auto, maar al die verjaardagen er omheen.....
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 29 november 2010 om 18:57
maandag 29 november 2010 om 18:58
Marmul, waar stoor je je aan?
Ik kan me woest ergeren aan dat soort verhalen. Na 9 maanden revalideren en opnieuw leren lopen stond ik uit noodzaak weer 30 uur in de week achter de tap. Ik had geen keuze. Lening kreeg ik gewoon niet omdat mijn ouders nergens voor tekenden. En toch heb ik het gered, heb een hbo studie weten af te ronden. Ja toen hield het op, want het was niet meer op te brengen.
Net als alles in het leven, niet iedereen kan het zich veroorloven om te studeren.
En de ratrace die kadootjes heet. Ik weiger daar aan mee te doen. Al is het best moeilijk soms.
Ik kan me woest ergeren aan dat soort verhalen. Na 9 maanden revalideren en opnieuw leren lopen stond ik uit noodzaak weer 30 uur in de week achter de tap. Ik had geen keuze. Lening kreeg ik gewoon niet omdat mijn ouders nergens voor tekenden. En toch heb ik het gered, heb een hbo studie weten af te ronden. Ja toen hield het op, want het was niet meer op te brengen.
Net als alles in het leven, niet iedereen kan het zich veroorloven om te studeren.
En de ratrace die kadootjes heet. Ik weiger daar aan mee te doen. Al is het best moeilijk soms.