3000+ Deel 75!
donderdag 18 november 2010 om 20:42
并且这里一个新的部分,第75。
我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。
它不确定,我们互相分享它。
有夫妇规则:
痛苦以遭受不比较
,在3个投稿是您成员之后,
您可能任何时侯核实,但是您不能离开。
个人笔记:
感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您
************************************************************************************
Och här numrerar en ny del, 75.
Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.
Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.
Det finns en koppla ihop härskar:
Inget lida med att lida jämför,
efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,
dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.
Personligt notera:
Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt
************************************************************************************
И здесь новая часть, 75.
Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.
Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.
Будут правила пары:
Никакое страдание с терпеть не сравнивает,
после того как 3 postings будут вами член,
вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.
Личное примечание:
Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
maandag 29 november 2010 om 19:02
maandag 29 november 2010 om 19:04
daar ben ik wel bang voor bankje. Ik ben eerlijk gezegd bang dat het al zover is.
ik erger me aan het feit dat je dure vakantie/kleding koopt van je lening. Van het feit dat mensen zeggen blij te zijn dat het kabinet de kosten voor studeren om hoog wil gooien. Dit heeft veel gevolgen voor vrienden van mij die hierdoor veel geld kwijt gaan zijn. Stoppen met studeren betekend als je studiefinanciering terugbetalen en doorgaan betekend boetes krijgen.
Ik snap goed waar jou ergernis vandaan komt sgaap maar ik ben blij dat ik kan lenen en zo mijn studie kan halen zonder mijzelf voorbij te moeten lopen.
Ik werk btw onregelmatig voor een uitzendbureau. Neem zo veel mogelijk klusjes aan.
ik erger me aan het feit dat je dure vakantie/kleding koopt van je lening. Van het feit dat mensen zeggen blij te zijn dat het kabinet de kosten voor studeren om hoog wil gooien. Dit heeft veel gevolgen voor vrienden van mij die hierdoor veel geld kwijt gaan zijn. Stoppen met studeren betekend als je studiefinanciering terugbetalen en doorgaan betekend boetes krijgen.
Ik snap goed waar jou ergernis vandaan komt sgaap maar ik ben blij dat ik kan lenen en zo mijn studie kan halen zonder mijzelf voorbij te moeten lopen.
Ik werk btw onregelmatig voor een uitzendbureau. Neem zo veel mogelijk klusjes aan.
a docter a day keeps the apple away
maandag 29 november 2010 om 19:07
ik vind jou instelling prima, Marmul.
Studeren is bijna, niet zo te betalen en dan vind ik het ook helemaal geen probleem dat je een lening afsluit. Maar in dat topic wordt er gezegd dat het geld voor feesten, vakanties, uitstapjes en zelfs rijbewijzen wordt gebruikt, Dan verbaas ik mij erg.
En dan is het idd ook niet vreemd dat het kabinet gaat zeggen: dit moet anders.
En dan moeten idd de goeie het weer bezuren.
Studeren is bijna, niet zo te betalen en dan vind ik het ook helemaal geen probleem dat je een lening afsluit. Maar in dat topic wordt er gezegd dat het geld voor feesten, vakanties, uitstapjes en zelfs rijbewijzen wordt gebruikt, Dan verbaas ik mij erg.
En dan is het idd ook niet vreemd dat het kabinet gaat zeggen: dit moet anders.
En dan moeten idd de goeie het weer bezuren.
maandag 29 november 2010 om 19:08
maandag 29 november 2010 om 19:09
ik vind het op zich ook geen probleem als mensen lenen voor hun studie Marmotje, maar ga het dan idd niet uitgeven aan allerlei andere dingen. Daar werk je maar voor. En als dat niet of nauwelijks kan, moet je je uitgaven daar op aanpassen.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 29 november 2010 om 19:09
klopt friez, en ik vind het helemaal niet raar dat ze een regeling willen instellen alleen moeten ze er goed over nadenken en nog het nodige aanpassen in de plannen. Dan ben ik voor! Een beetje stimuleren kan geen kwaad.
en fijn dat je mijn instelling begrijpt, ik vind het toch een hoop geld. Heb het er gelukkig wel voor over hoor!
en fijn dat je mijn instelling begrijpt, ik vind het toch een hoop geld. Heb het er gelukkig wel voor over hoor!
a docter a day keeps the apple away
maandag 29 november 2010 om 19:13
maandag 29 november 2010 om 19:14
Marmul je maakt je studie af en jouw schuld is te overzien aan het eind van de rit. Dat is nog te behappen. En als je in het begin zuinig leeft van je salaris sla je daar best snel een gat in.
Maar net als met alles denken mensen dat studeren een recht is. Terwijl de arbeidsmarkt zit te springen om gekwalificeerde vakmensen op MBO niveau. Weet je dat een MBO werktuigbouwkundige meer verdiend dan een gemiddelde administratieve HBO-er. Zo krom zit het op dit moment in elkaar.
Vraag en aanbod. Hoe hoger de vraag naar vakkennis hoe meer dat die waard wordt.
Maar net als met alles denken mensen dat studeren een recht is. Terwijl de arbeidsmarkt zit te springen om gekwalificeerde vakmensen op MBO niveau. Weet je dat een MBO werktuigbouwkundige meer verdiend dan een gemiddelde administratieve HBO-er. Zo krom zit het op dit moment in elkaar.
Vraag en aanbod. Hoe hoger de vraag naar vakkennis hoe meer dat die waard wordt.
maandag 29 november 2010 om 19:15
de plannen zijn als volgt:
tot je bachelor krijg je studiefinanciering
master wordt sociaal leningstelsel (krijg je dus niks meer)
je mag een jaar vertraging oplopen, daana kost het je 3000 euro extra per jaar plus de kosten van je lening, want zonder rondkomen is erg lastig
een klein rekensommetje brengt het op ongeveer 10.000 euro per jaar
tot je bachelor krijg je studiefinanciering
master wordt sociaal leningstelsel (krijg je dus niks meer)
je mag een jaar vertraging oplopen, daana kost het je 3000 euro extra per jaar plus de kosten van je lening, want zonder rondkomen is erg lastig
een klein rekensommetje brengt het op ongeveer 10.000 euro per jaar
a docter a day keeps the apple away
maandag 29 november 2010 om 19:16
maandag 29 november 2010 om 19:18
dat is waar sgaap, dat weet ik.
Ik ben een zuinige nederlander, gooi geen eten weg en denk na voordat ik iets duurs aanschaf.
Ik weet wat ik ongeveer ga verdienen als ik klaar ben en hoop de eerste paar jaar in een goedkoop huisje te kunnen zitten zodat ik kan sparen en aflossen.
Een auto wil ik graag maar pas als ik genoeg geld heb voor alle kosten daaraan. In de randstad is het ov ook goed!
Ik denk dat ik het hiermee wel ga reden, vooral met de gedachte dat ik in Juni alles stop kan zetten en dat mijn schuld daardoor niet extreem hoog zal worden
Ik ben een zuinige nederlander, gooi geen eten weg en denk na voordat ik iets duurs aanschaf.
Ik weet wat ik ongeveer ga verdienen als ik klaar ben en hoop de eerste paar jaar in een goedkoop huisje te kunnen zitten zodat ik kan sparen en aflossen.
Een auto wil ik graag maar pas als ik genoeg geld heb voor alle kosten daaraan. In de randstad is het ov ook goed!
Ik denk dat ik het hiermee wel ga reden, vooral met de gedachte dat ik in Juni alles stop kan zetten en dat mijn schuld daardoor niet extreem hoog zal worden
a docter a day keeps the apple away
maandag 29 november 2010 om 19:24
maandag 29 november 2010 om 19:33