3000+ Deel 75!
donderdag 18 november 2010 om 20:42
并且这里一个新的部分,第75。
我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。
它不确定,我们互相分享它。
有夫妇规则:
痛苦以遭受不比较
,在3个投稿是您成员之后,
您可能任何时侯核实,但是您不能离开。
个人笔记:
感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您
************************************************************************************
Och här numrerar en ny del, 75.
Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.
Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.
Det finns en koppla ihop härskar:
Inget lida med att lida jämför,
efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,
dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.
Personligt notera:
Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt
************************************************************************************
И здесь новая часть, 75.
Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.
Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.
Будут правила пары:
Никакое страдание с терпеть не сравнивает,
после того как 3 postings будут вами член,
вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.
Личное примечание:
Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
maandag 29 november 2010 om 19:36
maandag 29 november 2010 om 19:39
maandag 29 november 2010 om 20:16
pasta 1.25 http://www.santi-shop.eu/ ... chelpjes-La-Bio-Idea.html
maandag 29 november 2010 om 20:33
maandag 29 november 2010 om 20:53
Mormel: hou de aanbiendingen in de gaten! grand italia is vaak in de aanbieding bij o.a. de AH en dat scheelt best veel!
Verder, de poppetjes zijn totaal niet verwend, grote pop heeft zelf gespaard voor haar nintendo ds en voor haar playmobil kasteel! ze vraagt bijna nergens om, nu wil ze graag een waveboard, ze spaart daar zelf voor maar als ik een simpele tweedehands zie strijk ik met mijn hand over mijn hart en krijgt ze hem! ze wil hem al zo lang......
Ik koop wel regelmatig nieuwe (of tweedehands) boeken voor haar, ze leest heel erg graag en word daar rustig van dus dat is een goede investering
Verder zijn er bepaalde tijden dat hier de tv aanstaat, overdag gaat hij 's ochtends even aan voor ukkepop (halfuur) en om 17:00 voor allebei, in het weekend kijken ze met slecht weer wel vaker tv.
Wij zijn zelf ook geen big spenders (wat je niet hebt kun je ook niet uitgeven) het duurste hier zijn de ps3 en de Bugaboo, meubels zijn allemaal krijgertjes en de auto's zijn allebei al wat ouder, wel zijn we aan het sparen voor nieuwe meubels maar dat lukt nog niet zo goed, sinds ukkepop er is zijn de kosten hoger en de inkomsten minder en das best wel eens zuur, maar ik wil deze tijd zoveel bij haar zijn, als ze 4 is en naar school gaat kan ik altijd meer gaan werken!
maandag 29 november 2010 om 21:47
maandag 29 november 2010 om 21:47
maandag 29 november 2010 om 21:54
maandag 29 november 2010 om 22:07
quote:marmul schreef op 29 november 2010 @ 21:47:
hey pop, ik heb nog veel boeken van de boekenreeks voor scholen hier staan. Misschien zit er wat leuks tussen voor grote pop. Ik zal eens kijken.
en ik hou de aanbiedingen in de gaten. Dat scheeld altijd Das heel lief Marmul! maar als je zelf graag kinderen wil kun je ze beter bewaren, het is heel bijzonder om je kinderen jouw (lievelings) boeken te laten lezen!
hey pop, ik heb nog veel boeken van de boekenreeks voor scholen hier staan. Misschien zit er wat leuks tussen voor grote pop. Ik zal eens kijken.
en ik hou de aanbiedingen in de gaten. Dat scheeld altijd Das heel lief Marmul! maar als je zelf graag kinderen wil kun je ze beter bewaren, het is heel bijzonder om je kinderen jouw (lievelings) boeken te laten lezen!
maandag 29 november 2010 om 22:12
Vin: ik ben heel blij dat ze zo graag leest! ze leert ook heel graag en doet het heel goed op school, ben ik heel blij mee zeker omdat ze pdd-nos heeft zal ze het nog vaak heel moeilijk krijgen, dus het is voor haar heel fijn dat het leren makkelijk gaat
Helaas is de bieb geen optie voor haar, ze hecht zich heel snel aan boeken en leest ze honderden keren, maar alle boeken die ik nu aanschaf daar heeft ukkepop straks ook plezier van, en mijn nichtje leent hier ook heel vaak boeken
"Leest" mini-vin graag? (je begrijpt wel wat ik bedoel)
Helaas is de bieb geen optie voor haar, ze hecht zich heel snel aan boeken en leest ze honderden keren, maar alle boeken die ik nu aanschaf daar heeft ukkepop straks ook plezier van, en mijn nichtje leent hier ook heel vaak boeken
"Leest" mini-vin graag? (je begrijpt wel wat ik bedoel)
maandag 29 november 2010 om 22:17