Eindelijk voormezelf opgekomen!

28-11-2010 10:54 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me goed. Eindelijk heb ik expliciet gezegt wat ik vind, voel, denk en hoe ik de toekomst zie. Voor het eerst ook het ik op een rustige manier kritiek geuit zonder mij daarbij rot over te voelen.

Een aanraden. Ben nu 44 jaar en eindelijk ben ik voor mezelf opgekomen in een relatie die 10 jaar heeft voorgeduurd. Ik heb me niet onder laten sneeuwen of mijn mening van tafel laten vegen. Ik heb gezegd waar ik voor en ook achter sta.

Sinds 2 weken ben ik gestopt met een anti- depressiva die ik nu 5 jaar had geslikt. Ik merkte dat ik afgevlakt was, moe en geen energie meer had. Ik begin nu steeds meer mezelf te worden en voel weer dat ik leef. Mogelijk te lang doorgeslikt. Ik wilde dit gevoel delen.
Wat goed van je, Wilma! Knap dat je gestopt bent met de anti depressiva en nu ook kunt/durft te zeggen wat je wilt!
Helemaal top van je!

Keep on the good Flowwwwwwwwww
Antidepressiva wordt inderdaad vaak te lang door geslikt. Goed dat het zoveel effect heeft en dat je je zoveel beter voelt!
Good for you"!!
Gefeliciteerd. Het heeft lang geduurd, maar de resultaten zijn er.

Ik hoop dat je nooit meer door zo'n periode heen hoeft en altijd kan blijven zeggen wat je meent te moeten zeggen.
quote:eefje1980 schreef op 28 november 2010 @ 11:13:

Antidepressiva wordt inderdaad vaak te lang door geslikt. Goed dat het zoveel effect heeft en dat je je zoveel beter voelt!Omdat het heel moeilijk is om er af te komen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Goed van je Wilma!
Frankly my dear, I don"t give a damn
Wat goed!!! Gefeliciteerd
Dat klinkt heel goed. Ik heb je verhaal niet gevolgd, maar waardoor zijn je ogen open gegaan?
Heel goed van je!!!
Mooi, dit is het begin van je nieuwe leven!
Hoi Lepus,

Mijn ogen waren al open ik stond erbij en keek ernaar. Ik liet alles gebeuren en had er de kacht niet meer voor mij voor mezelf op te komen. HIJ vond me een kreng toe ik hem vertelde wat ik wilde met MIJN leven en hoe ik over een aantal dingen dacht. Hij zei ook dat ik een aardiger persoon was toen ik nog Cymbalta slikte. hihih. Dat nooit meer. Ik heb doorgezet en je mag weten dat ik soms nog steeds een soort stroomstootjes voel en duizelig ben, zelf na 4 weken. Maar dat weegt niet op tegen de eufori die ik nu voel. Ik leef weer en heb ook nog de kracht om verder te gaan met mijn normen en waarden. Ik heb weer contact gezocht met vriendinnen en oud studenten en ook daaruit put ik kracht. Vrouwen Power! Yes

Ik heb ook nog vervroegd in de overgang gekomen en dat komt weer doordat er bij mij een preventive operatie heeft plaatsgevonden twee jaar geleden aan mijn baarmoederhals. De opvliegers komen soms ieder uur en in de nacht lig ik boven de dekens met de raam open terwijl het vriest. Het kan me niet echt deren want ik voel me erg sterk. En ik heb het idee dat dit ook zo blijft want dit gevoel houd ik vast. Ik wens het iedereen toe die zich laat of heeft laten onderdrukkken door haar partner.
Wilma ben je nog wel gelukkig met je vent? Ik vind het knap dat je de stap hebt gezet, er zal een wereld voor je open gaan.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Ik heb nu al een ander leven en ik heb gemerkt dat het mij veel innerlijke rust geeft. Wat natuurlijk ook weer zijn werking heeft op het fysieke deel. Ik merk ook dat ik aan het verwerken ben en dat ik spijt heb dat ik deze relatie zolang heb laten doorsudderen. Boos op mezelf dat ik zolang zo stom ben geweest. Denken dat een ongelijke relatie, een onderdrukkende relatie met een manipulerende man kan lukken. STOM. en DOM ook.

Fijn om op deze manier je hart te luchten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven