Rammelende Eierstokken - DEEL 3!!!

27-08-2010 13:11 2476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten.

Er zijn inmiddels al flink wat dames zwanger, maar we gaan gewoon gezellig verder met deel 3!!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 15/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 201023/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Pauley312011 Moimoi30April 2010?/03/11Frutje30Oktober 201021/03/11Pipo32Oktober 201004/03/11Romorantin25201127/02/11Springstof30September 2011Orchis30Begin 2011Lavender32?Magz25(hopelijk heeeel snel) in 2011?Vicodin25?gember99926?

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!!

Deel 2
Hoi allemaal!

Zo, wat een hoop om te lezen zeg, maar wat leuk dat de mogelijkheid bestaat dat er voor 2011 vier (!!!) dansende poppetjes bij kunnen komen! Ik duim voor jullie allemaal...

Janine, wat ben ik toch elke keer opgelucht om te horen dat alles nog steeds goed gaat. Die meiden van jou zijn toch maar bikkels, en jij trouwens ook!

Verkademeisje, ik weet dat het laat is, maar dat zal wel ontzettend schrikken zijn geweest! Ik hoop dat je je nu in elk geval prima voelt, en heerlijk kunt genieten van Milkababy!

Assie, nog heel erg gefeliciteerd met je verjaardag, moge Assienman je maar een mooi cadeautje hebben gegeven...

Ik heb een paar keer gelezen dat iemand zich afvroeg of zijn eisprong al was geweest. Ik kan alleen vertellen dat het niet altijd zo is (zoals in de boekjes staat) dat je je ei 12-16 dagen voor je menstruatie krijgt. Ik vind het heel handig om te temperaturen, ik heb na vier maanden al een heel goed idee welke symptomen bij mijn eisprong passen. Grappig is dat ik de dag na mijn eisprong echt niet te genieten ben, zo ontzettend chagrijnig! En daarna beginnen mijn borsten pijn te doen, en mijn buikje zet wat op. Nou ja, dan weet ik genoeg.

Ik heb vorig weekend trouwens een goed gesprek gehad met Pauley-man. Ik heb hem alles voorgelegd, en hij heeft geluisterd. En hij heeft beloofd dat hij erover na zal denken, en ik ga het onderwerp weer aansnijden als hij terug komt van zijn congres, komende zondag. Ik heb weer een wat positiever gevoel, hoewel ik niet denk dat er een kans is dat we voor 2011 beginnen, maar ik hoop op januari...

Springstof, waar ben je???

Romo, wat leuk dat er waarschijnlijk een datum is! Maar wat een verhaal zeg, over je werk. Gelukkig voel je je nu wel goed op je werk.

Orchis, ik zou stoppen met de pil, ik had er geen idee van wat al die nephormonen met je lichaam doen, maar ik vind het heerlijk dat ik me nu, hmmm, *zoekt goed woord* natuurlijk voel.

Moimoi, ik duim heel hard voor je, dat toevallig 1 zwemmertje superhard zijn best heeft gedaan!

@iedereen: Ik hoop dat met jullie alles goed is.
Orchis: alle dagen achter elkaar seksen.....nee, dat gaat 'm ook niet worden. Het moet wel vooral lekker en leuk blijven

Ik vond het ook wel spannend hoe mijn lijf zou reageren zonder de pil.....na 'm 16 jaar te hebben geslikt. Ging bovenverwachting goed.....heb weinig last van dingen, maar je voelt wel dat het net even anders is. Heb trouwens niet echt heftigere bloedingen gehad, maar misschien komt dat doordat mijn cylcus relatief kort is. Was ook direct regelmatig. Hopelijk is dat bij jou ook zo.

Las op een ander topic dat iemand iets van 96 dagen moest wachten op eerste menstruatie en nu een superonregelmatige cyclus van tussen de 35 en 60 dagen heeft.....

Zwaait ook nog even naar Pauley! Oh.....voor jou komt het waarschijnlijk ook al erg dichtbij. Hopelijk brengt Pauleyman je snel goed nieuws!!! Ik ga heel hard duimen zondag op een januari 2011 start!!!!

En hop weer terug naar mijn Spaanse woordjes
@Assie

Mijn volgende NOD is 21 dec. En jij dus op het wachtbankje. Ik vind de eerste week van het wachten nooit zo erg, de tweede week daarentegen. Dan begint het malen.

En thanks for the support. Man is ook zo superlief voor me… Ben echt heel blij met hem. We praten veel en bedenken wat ik kan gaan doen. Ik zag freelancen niet als een optie voor de korte termijn wegens het magere zwangerschapsverlof (max 1000 euro per maand). En man denkt dan meteen in oplossingen. Zo fijn. We zijn dus volop plannen aan het smeden.

Want zoals @pipo

Al zegt, de banen liggen niet bepaald voor het oprapen. Al volg ik de sites op de voet. Ik niet werken is financieel gezien geen optie voor ons.

@orchis

Jeuh, maart it is! En we horen jou nog wel als het tzt april is en je een maand zou moeten overslaan. Yeah right. En ik vond het ook heel fijn dat mijn lijf de tijd heeft gehad om op gang te komen voordat we echt gingen proberen. Wel ff familiepakken condooms in huis halen.

@Pipo, Assie en Moimoi

Doen jullie extra dingen om zwanger te worden (los van veel seks rond eisprong en fzuur)? Ik doel op minder drinken van de man, gezonder leven… Wij doen dat eigenlijk niet zo namelijk.

@janine

Jeeuh, de boom is af! Foto! En nog twee weken, jeetje, wat komt dat opeens dichtbij. Worden ze sowieso ‘gehaald’ dan. Of wachten ze het langer af, als het nog goed gaat?

En ik kan ook niet wachten tot we allemaal zwanger zijn!

@Pauley

Wow, januari, dat is echt al heel snel hoor! Ik hoop het zo voor je.

Ik kan er ook niet niet mee bezig zijn, heel herkenbaar. En ik zou ook zeker een extra keertje meepakken voor de zekerheid. Baat het niet… Ik heb hier al zitten rekenen wanneer mijn eisprong is. Uitgaande van 25 dagen (ronde 1 en 2) moet die ongeveer op 7 december zijn. Dat wordt volgend weekend dus goed ons best doen.
@Frutje: man is na ons huwelijk gestopt met roken. Ik was een gezelligheidsroker en ben ook zo goed als gestopt. het duurt 2 a 3 maanden voor het sperma 'hersteld' is van roken, dus dat zou nu ongeveer moeten zijn Verder probeer ik wat minder alcohol te drinken. Schijnt het beste te zijn om helemaal te stoppen als je een kinderwens hebt, maar dat wordt hem voorlopig voor mij niet hoor. Het moet wel een beetje leuk blijven en ga nu nog niet als een monnik leven. Verder probeer ik iedere avond toch wel gezond te eten. Gezond leven dus eigenlijk en een beetje bourgondisch op zijn tijd.

Ik durf het bijna niet te zeggen dames, maar ik heb gister toch stiekum ovu tests gekocht. Gewoon, omdat het de vorige keer zo'n domper was met die testen die geen eisprong aangaven en ik toch nieuwsgierig was of mijn gevoel vwb mijn cyclus klopte. Nou hij was dus VET positief! Dat vond ik echt leuk om te zien Voelt toch wel goed om te weten dat je het precies op het goede moment doet. Nog even en ik kom ook op het wachtbankje zitten. Tweede week wachten is inderdaad vreselijk. Vooral omdat je dan al zoveel voelt wat zowel op menstr. als zw.schap kan duiden...

@Pauley: fijn dat de communicatie wat verbeterd is tussen jullie. Ik hoop dat jullie er snel uitkomen samen!
O, nog even over die tests: ik heb nu van die dingen gekocht waar je overheen moet plassen bij de Etos. Van een beetje vaag merk (predictor en CB vind ik echt overdreven duur), maar die kan ik iedereen aanraden. Ze zijn van Testpoint oid.
Frut, balen zeg! Wel heel fijn dat jullie er zo samen voor gaan, en dat Frutman zo lief voor je is!

Pauley, januari is al bijna! Morgen is het immers al december, en die maand vliegt altijd om met alle feestdagen. Zou een goed begin van 2011 zijn, ik hoop het voor je.

Janine, het komt nu hard dichterbij! Spannend zeg. 't Wordt ook wel tijd om te zien wat voor mooie meiden jullie gemaakt hebben Heeft je vriend inmiddels al iets gehoord?

Oh, en als je bevallen bent, val je snel af, hoor. BV is idd goed voor 500 kcal per dag. En je hebt gewoon geen tijd om te eten! Klinkt onwerkelijk, ik weet het, maar je bent al blij als je even een boterham kunt smeren, en snel kunt douchen. Ik was echt belachelijk veel aangekomen tijdens mijn zwangerschap, meer dan 30 kilo (maar goed dat we hier schrijven, ik durf het niet hardop te zeggen). Zonder er iets voor hoeven doen, ben ik nu, na twee weken, bijna 20 kilo kwijt. En ik verlies iedere nacht nog heel veel vocht. Fijn, krijg ik hopelijk weer een beetje mijn oude lichaam terug!

duimerdeduim voor moimoi!

Ik zit nu op de bank met Verkadezoon rechts naast me en de laptop links. Hopelijk wordt het vandaag een heel andere dag dan gister. Toen wilde hij iedere anderhalf uur drinken en kon tussendoor alleen maar huilen, tenzij hij bij mij lag. Ga dan maar eens douchen of ontbijten... Krijsen! Toen zijn we lekker anderhalf uur buiten gaan wandelen, in de sneeuw en uiteindelijk viel hij heerlijk in slaap. Gisteravond heb ik gekolfd, ben toen vast lekker gaan slapen en Verkademan heeft hem de fles gegeven. Ieder uurtje is meegenomen, en nu ben ik er wel weer.

Met mij gaat het trouwens prima! Voel me nog wat flauw, maar dat is wel logisch. Volgende week heb ik een nagesprek met de gyn. Dan wil ik wel gaan vragen hoe dat moet met een tweede, op den duur. Want zo kan het niet nog een keer...
Wij doen niet echt iets anders......we drinken eigenlijk al praktisch geen alcohol, we zijn echte gezelligheidsdrinkers en als de situatie er naar is, neem ik wel gewoon een drankje hoor

Verder let ik wel een beetje op dat ik voldoende fruit eet en heb ik bedacht 's ochtends een glas drinkyoghurt te nemen.....ik krijg verder namelijk bijna geen zuivelproducten binnen. Dus een klein beetje opletten, maar de voorverpakte gerookte zalm enzo gaat er nu nog gewoon in hoor

Gisteren niet meer gesekst; voetbal ging voor.....en daarna had hij geen zin meer. Weet ook niet of het nog zin had gehad, had volgens mij gisteren mijn eisprong.....maar zaterdag op zondat voor het laatst "van bil gegaan". Hopelijk was dat voldoende voor deze keer....volgende ronde maar iets dichter bij de eisprong actief zijn. We will see.

Ben vandaag gelukkig weer heel rustig, kan nu toch niets doen. Dus volgende week zal wel spannend worden. Rond 10 december NOD, net voor het weekend......hopelijk blijft menstruatie weg.

Nu weer aan het werk Heb gisteren wat te veel lopen forummen en googlen, dus heb nu meer werk. "eigen schuld, dikke bult".
Oh Verkademeisje: goed om te lezen dat het goed met je gaat. En idd af en toe een paar uurtjes slaap pakken en verkademan aan het werk zetten

En al 20 kilo kwijt! Tjee, wat gaat dat snel. Mooi, hoor.

Janine, moet je nagaan hoe dat met 2 kids zal zijn!!! Straks ben je vel over been
@Assie: ik heb Pman ook praktisch weg moeten trekken bij het voetbal maar met die pos. ovu test in mijn achterhoofd, kon ik het toch niet laten hem een beetje onder druk te zetten. Ergens vind ik het soms niet leuk om zin te moeten maken, aan de andere kant wil ik de 'kans' ook niet voorbij laten gaan.

@VKmeisje: wow dat klinkt wel heel vermoeiend. Ik ben ook een keer bij zus geweest toen baby maand oud was. Ik was gesloopt na die dag, terwijl ik niet eens de moeder was. Dus ik begrijp je wel. Zij heeft trouwens wel het advies gekregen van CB om hem in bed te leggen en af en toe maar even te laten huilen (moeilijk, weet ik) maar sommige babies schijnen zichzelf in slaap te huilen. Zij bleef maar met de baby rondlopen als hij huilde en trok het op een gegeven moment bijna niet. Wel fijn dat de bv goed loopt!
Hallo allemaal,

Zeg, wachtbank-dames, niet te veel en te vaak bezig zijn met boeken en tests en berekeningen, hoor . Daar word je niet ontspannen van! Gewoon uitgaan van een half jaar proberen en jezelf de eerste tijd gunnen om 'gewoon' te seksen, liefst zonder dat je weet of je nu wel of niet vruchtbaar bent. Uit ervaring weet ik dat dat het beste werkt .

@ Janine: Ow, heel herkenbaar, ik zou de hele dag wel koekjes en dropjes en ander zoetigs kunnen eten, haha. Zit helaas ziek thuis: keelpijn, verkouden en (alweer) een koortslip. M'n lichaam wil me blijkbaar zeggen dat ik niet helemaal goed in m'n vel zit. Normaalgesproken moet ik me altijd over een hele hoge drempel heenzetten om me ziek te melden op m'n werk, maar toen ik vanochtend compleet gebroken (want: geen oog dichtgedaan) wakker werd, was het eerste dat ik dacht "Mijn lijf vindt dat ik thuis moet blijven" en dus ben ik nu thuis. Het voelt een beetje alsof m'n hoofd in een vissenkom zit (oren zitten ook dicht enzo). Maar in m'n buik gaat alles volgens mij wel goed. Tenminste, ik ga er toch vanuit dat zo'n kleintje er verder geen last van heeft dat ik zelf niet helemaal 100% gezond ben??

Afgelopen weekend had ik toch zoiets raars: ik werd wakker met een beetje een krampachtige, drukkende pijn in m'n buik. Toen ik voelde bleek BabyNuk helemaal naar boven te zijn geschoven, tot boven m'n navel . Aan de onderkant was m'n buik veel platter dan normaal, en rond en boven m'n navel zat dus een hele harde bult (lees: BabyNuk). Ik heb toen een beetje tegen haar aangeduwd en heb wat liggen bewegen en toen zakte ze weer naar beneden. Is dit herkenbaar voor iemand? Vond het zo'n vreemde gewaarwording...

Verder wordt ons huis steeds mooier! Nukkeman ontpopt zich niet alleen tot de mega klusser-in-huis, maar hij is ook super lief voor mij. Afgelopen weekend vertelde hij me dat hij een heel sterk beschermend gevoel heeft tegenover mij (en z'n dochter natuurlijk ). Dat merk ik dan bijvoorbeeld als het buiten gaat sneeuwen: dan vindt hij dat ik beter niet op de fiets naar een afspraak kan gaan, maar dan brengt hij me erheen. En komt me 's avonds ook gewoon weer ophalen. Echt zo lief. Hij is binnenkort jarig, wat moet ik hem geven?! Hij is echt zo'n man die alles zelf koopt als hij het nodig heeft.

@ Pauley: Fijn dat bij jullie het gespreksonderwerp nu ook min of meer is opengebroken!

@ Frutje: Jaja, maart is inderdaad al erg dichtbij...

@ Pipo: Ja, ik ken ook dat soort verhalen, van moeders die hun baby meteen oppakken en/of de borst geven als het begint te huilen. Een baby schijnt dan minder snel zelfstandig te worden (las ik in de 'Ouders van Nu' ). Maar het lijkt me ook wel lastig als je zelf in zo'n situatie zit. Ik hoop dat ik me aan die 5-minuten-regel kan houden, maar ja, je weet het niet...
@nukje: ah, buikje drukken.. Heel herkenbaar. En dat is ook niet altijd een fijn gevoel. Het overkomt mij meerdere malen per dag. Beide dames drukken dan tegen de binnenkant van mijn buik.. en tada.. en scheve buik. De buik wordt dan ook hard...ppfffff. Ik doe dan ook vaak mijn handje erop en dan gaan ze langzaam weer terug...
@Nukje: ja uh, jij hebt makkelijk praten, jij bent al zwanger ;-)! Ik ben er niet te veel mee bezig hoor, ik wil gewoon weten hoe het allemaal werkt en op de juiste momente seksen. Ja, ik wil graag zwanger worden, dan lijkt me dat wel logisch. Ben niet hysterisch en het beheerst mijn leven niet dus niks aan de hand verder.

Ow, lijkt me fantastisch zo'n schuivende baby in je buik. Al brengt het ook wel wat ongemakken met zich mee

Beterschap Nuk, goed dat je thuis bent gebleven, soms is de koek gewoon even op. En lieeeeeeeeeeef die Nukkeman van je!
haha Pipo: ja he....Nukje heeft makkelijk praten

Ben er wel redelijk in mijn hoofd mee bezig, maar zeker niet alleen maar.....thuis eigenlijk veel minder dan op mijn werk!

En het seksen, ja wil natuurlijk wel de periode meepakken, maar vooralsnog is het absoluut geen verplicht karakter en genieten we er vooral van! Dat staat wel voorop vind ik.

Ken alle statistieken eerder te goed en ben me er heel erg van bewust dat het vaak een half jaar tot een jaar duurt.....en dat leeftijd bij mij ook al mee begint te spelen. Maar dat wil niet zeggen dat je toch heeeel hard hoopt dat het sneller raak is! Emotioneel toch lastig om er zo luchtig mee om te gaan, idd omdat je iets zo graag wilt.

Ach ja, we zullen zien...het blijft spannend en we blijven gewoon heel hard hopen dat het snel raak zal zijn
Herkenbaar Nukje, er komen straks nog veel meer hele vreemde vormen in je buik!

En over het laten huilen: van alle kanten: vk, kraamverzorgster, ziekenhuis, leer je dat zo'n jonge baby alleen nog maar kan huilen als er iets dwarszit. Dus dat je ze echt nog niet kunt verwennen, door ze te troosten. Het uitproberen en verwennen kan pas na ongeveer 6 maanden.

Maar Verkadebaby moet het soms ook wel even zonder me doen, hoor. Als ik net shampoo in mijn haren heb gesmeerd, zal hij toch even moeten wachten. Vanmorgen wilde ik ook eerst even mijn cracker smeren, voor ik hem oppakte. Alleen is hij dan wel he-le-maal overstuur van die twee minuten huilen, en dat is wel echt zielig.

Dus begrijp me niet verkeerd, maar bij huilen wordt oppakken aan alle kanten geadviseerd, en wanneer je baby smakt, of meteen op zoek gaat als je hem tegen je aanhoudt, is het juist goed om hem de borst te geven. Hij heeft dan honger. Maar te vaak aanleggen gebeurt hier zeker niet, volgens de boekjes moet zoon 8-12 keer drinken per 24 uur, volgens de kraamverzorgster minimaal 7 keer, en wij doen ons best om in ieder geval 6 keer te halen
@VKmeisje: ik snap echt helemaal dat je je baby niet laat huilen hoor. Maar bij mijn zusje was het in het begin zo dat neefje eerst altijd eventjes huilde, maar daarna wel in slaap viel. (Hij had dan trouwens geen honger, misschien wel krampjes.)

@Assie: same here. *hoophoop* En die statistieken klopt op dit topic trouwens helemaal niks van
quote:pipo79 schreef op 30 november 2010 @ 15:10:

@Assie: same here. *hoophoop* En die statistieken klopt op dit topic trouwens helemaal niks van En dat houden we natuurlijk graag in stand!!!!
Tjemig, dit topic volgen is verslavend!

Ik merk dat veel van de dames met rammelende eierstokken hier al hun man of vriend zover hebben gekregen om in ieder geval binnenkort te gaan proberen. Goed zeg! Voor iedereen die in onzekere dagen zit, heel veel succes en ik zal voor jullie allemaal duimen!

Hierzo zit er echt weinig vooruitgang in de situatie. Behalve dat ik mezelf helemaal gek maak elke maand (wat me weer een vermogen aan testen kost, aangezien ik onregelmatig ongesteld ben, maar eigenlijk helemaal niet zwanger kán zijn) duurt het ook nog eens lang voordat ik er met Magzman over kan praten. Af en toe hebben we het er wel eens over hoor, maar wordt altijd afgedaan met de dooddoener: geduld, lieverd. Snaptie dan niet dat ik niet nóg een paar jaar kan en wil wachten? Een paar jaar is niet zo lang, denkt hij. Wat hij niet schijnt te snappen is dat ik al een paar jaar lang op hem zit te wachten.

Zucht. Uit wanhoop hoop ik wel eens dat dat godvergeten condoom knapt. ongelukje, foutje bedankt, maar dan hoeft hij tenminste geen besluiten te nemen (daar doet hij namelijk erg lang over, bij alles). Magzman houdt niet zo van verandering, tenzij hij niet anders kan. Maar goed, dat mag ik dan weer niet hopen van mezelf, zou een beetje oneerlijk zijn.

Ik heb het toch nog steeds het liefst net als veel van jullie: Er samen naar toe kunnen leven, over praten, afwachten en opnieuw proberen!
nou, we liggen er weer hoor! In het ziekenhuis dan he... de kleine was niet gegroeid (of ze hadden de vorige keer te optimistisch gemeten)... hartfilmpjes waren wel goed.. Ze verwachtten dat de ene gewoon meer krijgt en hopen het 1,5 week te kunnen rekken...! Ze willen me meer controleren dus daarom lig ik weer hier.. Nou, ik vind het niet erg. De boom is af haha! En hier heb ik toch meer rust dan thuis!

ik hou jullie opde hoogte
Janine: hou die positieve gedachte vast! Het is wel een heen en weer gesjees tussen huis en ziekenhuis de laatste tijd. Maar zo lang het maar goed gaat met de meiden en met jou.

Succes en forum-se!!! Op naar 10 december.
Zoooo...haha wat zijn jullie actihief zeg! Even kort mobiel berichtje dan maar :-)!Hier weer lekker aant werk, maar mèn wat is het koud buiten!

@ janine: sterkte!en je hebt wel gelijk, in het ziekenhuis moèt je wel rusten!hou ons op de hoogte! @'bezige dames' : ik duim duim duim dat jullie t maar héél gezellig hebben! Maak er wat moois van!

@ allemaal: ik kruip lekker onder een warme douche! Knuffel voor jullie en maak het thuis allemaal maar lekker gezellig en warm, wie weet hoe de tabel er dan binnenkort uitziet !
Goedemorgen allemaal!!!

Tjeeeee, wat is het koud buiten......vond het echt niet leuk op de fiets Moet mijn ski jas en handschoenen maar tevoorschijn halen, voor wat extra warmte!

Verder eigenlijk niets te melden.....dus komt u maar met de leuke verhalen!
Jeetje Janine: ze houden je wel bezig he, die meiden. Nou succes maar weer daar, we wachten af... Ben benieuwd wat voor buren je dit keer krijgt

Idd vresuluk koud. Ben blij dat ik binnen zit, brrrrr. Gister lag Pman al te slapen toen ik thuis kwam dus weinig activiteit en 'magic' hihi. Hoop maar op een lucky shot deze maand!

@Assie: hier geen leuke verhalen... Helaas. Nouja... over anderhalve week ga ik een weekend op neefje passen samen met man. Daar kijk ik erg naar uit en ik ben heel benieuwd hoe het ons zal vergaan als surrogaatouders
Pipo: misschien ben je zelf al wel zwanger, als je gaat oppassen

Mijn broertje heeft op mijn verjaardag hun echofoto's en babykamer laten zien. Heel erg leuk en op dat soort momenten hoop je dat het snel raak is, zodat je nog meer kan delen met elkaar. Heb soms wel moeite mijn mond dicht te houden, dat we nu echt bezig zijn. haha

Ben ook heel blij met mijn kantoorbaan (al mag de verwarming nog wel wat warmer in de maximale stand...)
@ Pipo/Assie: Ik heb inderdaad makkelijk praten...

@ VKM: Ow, maar ik bedoelde natuurlijk niet het huilen van zuigelingen! Natuurlijk pak je die dan op. Ik zat meer maanden verder te denken (en met m'n hoofd een beetje bij m'n buren) toen ik opschreef dat sommige moeders hun kind wel heel snel oppakken. Dus het was zeker niet richting jou bedoeld!! Dat zou mooi zijn, zeg, dat ik hier als complete leek even adviezen zou gaan geven aan een versgebakken moeder... Ik druk me blijkbaar soms nogal onhandig uit.

@ Janine: Gaat het een beetje daar? Nog even, meid, dan is het 10 december! En bedankt voor de geruststelling (ook aan VKM trouwens) over die rare buikperikelen. Toch fijn om hier steeds weer even na te kunnen vragen of anderen dat ook hadden.

@ Magz: Prik stiekem een gaatje in het condoom .

Nee, dat meen ik niet serieus hoor!! Maar ik kan me voorstellen dat je op een bepaald moment gewoon gaat hopen dat er iets 'fout' gaat...

Hier: zo langzaam druppelen er wat uitnodigingen binnen voor oud&nieuw-feesten, maar Nukkeman en ik zitten er niet om te springen. Allereerst is het een beetje overdreven om een vette entreeprijs te betalen als je alleen maar sapjes kunt drinken, maar ik voel me er ook niet echt super bij als ik BabyNuk de hele nacht blootstel aan harde muziek. Misschien overdreven. Toch zie ik mezelf dit jaar eerder met m'n pantoffels bij de openhaard en heel veel lekkere hapjes om me heen .
Oud en nieuw gaan wij ook lekker thuis doorbrengen....beetje zo'n gevoel als jij beschrijft

Misschien met wat goede vrienden, maar misschien ook wel lekker met z'n twee (met heel veel hapjes natuurlijk...haha).

Voor de zwangeren onder ons: wanneer merkte je dat je zwanger was? Terugkijkend met een positieve test in je handen....waren er toen kwaaltjes die je toch aan je zwangerschap toeschreef?

Niet dat ik nu iets voel....helemaal niets anders, dan normaal....maar dat zou ook wel heel vroeg zijn. Moet nog 1,5 week geduld hebben en dan zal het wel zijn "op naar de volgende ronde". Uit zelfbescherming moet je dat eigenlijk maar gewoon denken, maar gevoelsmatig hoop je natuurlijk heeeel hard dat het wel direct raak is.

Ik ga zo lekker naar huis.....mezelf trakteren op een heerlijke lunch met broodjes zalm en roomkaas......en dan met mijn dikke huispak en de verwarming hoog, met mijn laptop op bed zitten werken. Heerlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven