Extra lange kleding
dinsdag 30 november 2010 om 10:21
Voor extra lange vrouwen.
Wie weet leuke extra lange kleding voor dames 1.85 and more.
Ok dan 1.80 en meer, laten we het ruim nemen.
Graag tips voor basics en leuke vrouwelijke kleding
Begin ik vast:
Esprit spijkerbroeken ex.l.
Tips van de lezers:
Lee spijkerbroeken, lengtemaat 35
Vera Moda
H&M lange lengte maten
H&M webshop, shirts lengte 78 cm.
Repeat voor shirts met lange mouwen en lang lijf
Lady Sting, ,,
Miss Etam (broeken niet voor maatje 38 of minder, broeken vallen
groter) verhoudingen kloppen niet altijd bij blouses.
New Look, online Hier
Bijenkorf, online ook: www.perfectlybasics.nl
WE, lengte 34, valt langer en...40 euro
Cars en Only
dorothyperkins internet, leuke jurkjes
Esprit online, spijker- en nettebroeken
Longlady internet
adidas, sportbroek long
Wie weet leuke extra lange kleding voor dames 1.85 and more.
Ok dan 1.80 en meer, laten we het ruim nemen.
Graag tips voor basics en leuke vrouwelijke kleding
Begin ik vast:
Esprit spijkerbroeken ex.l.
Tips van de lezers:
Lee spijkerbroeken, lengtemaat 35
Vera Moda
H&M lange lengte maten
H&M webshop, shirts lengte 78 cm.
Repeat voor shirts met lange mouwen en lang lijf
Lady Sting, ,,
Miss Etam (broeken niet voor maatje 38 of minder, broeken vallen
groter) verhoudingen kloppen niet altijd bij blouses.
New Look, online Hier
Bijenkorf, online ook: www.perfectlybasics.nl
WE, lengte 34, valt langer en...40 euro
Cars en Only
dorothyperkins internet, leuke jurkjes
Esprit online, spijker- en nettebroeken
Longlady internet
adidas, sportbroek long
dinsdag 30 november 2010 om 10:29
Miss etam heb ik ook weleens gekeken. Vooral keus als je ook vrij groot bent. Voor lang en dun hadden ze echt niets.
Spijkerbroeken van H&M, lange lengtematen en ook bijv. 27/36.
Bij Vero Moda ben ik ook weleens goed geslaagd, trui met lange mouwen (nou ja, lang, net lang genoeg..).
Iemand nog een goede tip voor shirts met lange mouwen? Dan maakt het ook niet zo uit als een trui wat te kort is
.
Spijkerbroeken van H&M, lange lengtematen en ook bijv. 27/36.
Bij Vero Moda ben ik ook weleens goed geslaagd, trui met lange mouwen (nou ja, lang, net lang genoeg..).
Iemand nog een goede tip voor shirts met lange mouwen? Dan maakt het ook niet zo uit als een trui wat te kort is
dinsdag 30 november 2010 om 10:39
dinsdag 30 november 2010 om 10:39
Bijenkorf en online via www.perfectlybasics.nl Bijenkorf begint al voorzichtig met de sale, misschien online ook?
dinsdag 30 november 2010 om 10:40
Goede basics haal ik altijd bij de (lady) sting. Mouwen zijn altijd lang genoeg en ze hebben ook extra lange T-shirts. Bij Vero Moda kan ik nooit zo goed slagen... Heb daar laatst nog een trui aangehad en die mouwen waren echt ongeveer 20cm te kort!!
Ow heb laatst ook basic shirt van de Hema geprobeerd, was voor mij ook prima te doen (lees: ben 1.87, maar heb in verhouding lange benen, dus bovenkleding lukt vaak redelijk)
Ow heb laatst ook basic shirt van de Hema geprobeerd, was voor mij ook prima te doen (lees: ben 1.87, maar heb in verhouding lange benen, dus bovenkleding lukt vaak redelijk)
dinsdag 30 november 2010 om 10:43
quote:pj81 schreef op 30 november 2010 @ 10:29:
Miss etam heb ik ook weleens gekeken. Vooral keus als je ook vrij groot bent. Voor lang en dun hadden ze echt niets.
Voor lang en dik ook niet. De extra lange broeken gaan tot maat 48, dat had ik 25 kilo geleden ofzo. Hoewel ik juist onlangs er een spijkerbroek heb gekocht die blijkbaar heel groot viel. Hij past en ik moet de pijpen 2x omslaan, anders is ie te lang. En ik ben 1,90.
Voor lang en dik ook niet. De extra lange broeken gaan tot maat 48, dat had ik 25 kilo geleden ofzo. Hoewel ik juist onlangs er een spijkerbroek heb gekocht die blijkbaar heel groot viel. Hij past en ik moet de pijpen 2x omslaan, anders is ie te lang. En ik ben 1,90.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 30 november 2010 om 10:45
quote:Mlle_j schreef op 30 november 2010 @ 10:39:
Bijenkorf en online via www.perfectlybasics.nl Bijenkorf begint al voorzichtig met de sale, misschien online ook?Lekker goedkoop ook.
Bijenkorf en online via www.perfectlybasics.nl Bijenkorf begint al voorzichtig met de sale, misschien online ook?Lekker goedkoop ook.
dinsdag 30 november 2010 om 10:55
quote:beauty93 schreef op 30 november 2010 @ 10:50:
Ja kleding van Miss Etam is weleens wat twijfelachtig.
Maar vinden jullie het nu ook zo leuk als een kledingstuk te lang isEen broek waarvan ik de pijpen 2x moet omslaan, echt, geweldig. Het staat mss niet, maar het voelt zalig.
Ja kleding van Miss Etam is weleens wat twijfelachtig.
Maar vinden jullie het nu ook zo leuk als een kledingstuk te lang isEen broek waarvan ik de pijpen 2x moet omslaan, echt, geweldig. Het staat mss niet, maar het voelt zalig.
Every day offers a new opportunity to give up.
dinsdag 30 november 2010 om 11:32
quote:Solomio schreef op 30 november 2010 @ 10:55:
[...]
Een broek waarvan ik de pijpen 2x moet omslaan, echt, geweldig. Het staat mss niet, maar het voelt zalig.
Ik voel wat je bedoelt
Wat Esprit betreft, even aan de verkoopster om extra lange kleding vragen. Ze hebben ook extra kort qua spijkerbroeken.
[...]
Een broek waarvan ik de pijpen 2x moet omslaan, echt, geweldig. Het staat mss niet, maar het voelt zalig.
Ik voel wat je bedoelt
Wat Esprit betreft, even aan de verkoopster om extra lange kleding vragen. Ze hebben ook extra kort qua spijkerbroeken.
dinsdag 30 november 2010 om 12:26
dinsdag 30 november 2010 om 12:30
http://www.dorothyperkins ... &beginIndex=1&pageSize=20
Niet duur maar de jeans kan ik niet aanraden. Na 1x wassen waren ze bij mij heel lelijk en vaal, zonde! De jurkjes zijn dan wel weer leuk en blijven wel mooi.
Niet duur maar de jeans kan ik niet aanraden. Na 1x wassen waren ze bij mij heel lelijk en vaal, zonde! De jurkjes zijn dan wel weer leuk en blijven wel mooi.
dinsdag 30 november 2010 om 12:36
Ik ben 1.87 en de kleding van Long Tall Sally was mij echt veel te groot. Zowel kwa lengte als breedte kon ik erin zwemmen terwijl ik de maat bestelde die ik altijd draag. Kwaliteit van de spullen was wel prima. Vraag wel of ze het DHL willen sturen, standaard post wat ze gebruiken kwam hier tot 2x toe niet aan.
woensdag 1 december 2010 om 15:49
Splinter, bijna al mijn broeken zijn van Esprit, ik loop er ook tegenaan dat in de winkels meestal alleen de regular hangt, soms een long. Ik koop mijn Esprit broeken meestal via de website. Ze hebben inderdaad ook lengtemaat 36 (alleen niet altijd maat 36 in lengte 36), ik laat vaak de zoom uit mijn broeken halen.
Ik heb erg lange benen, maar geen lang lijf.
Op het lange mensen forum zijn ook veel adressen te vinden.
Ik heb erg lange benen, maar geen lang lijf.
Op het lange mensen forum zijn ook veel adressen te vinden.
woensdag 1 december 2010 om 23:45
Sorry voor de late reactie, maar je heb Lee ook zeker in damesmodellen! Je moet lengte 35 meestal wel bestellen (zelf haal ik ze bij Jack en jeans Nieuwegein) maar ze zitten mooi en goed!
Cars jeans heb ik ook wel eens in lengtemaat 36 kunnen krijgen en Only heeft soms deze (met goed zoeken) broeken ook in lengtemaat 36!
staan al veel tips op!!!
Cars jeans heb ik ook wel eens in lengtemaat 36 kunnen krijgen en Only heeft soms deze (met goed zoeken) broeken ook in lengtemaat 36!