Het Theehuis
maandag 10 december 2007 om 11:23
Haai,
Ik zal vanavond meteen Drama-foto maken. Ben wel blij als i t wel iets donkerder dan ik dacht, door telefoontje van Mille en langere inwerktijd
Maar goed, das een kwestie van 3 per dag douchen
Zielig, Ctje oogjes. Hoop dat druppels helpen. Ja dat zal wel groot feest worden, oef
Nemo alweer wat beter? Hoe is t werk dan eigenlijk Vish? Vind je het nog wat?
Eow, lekkere TBMer! Komt gewoon door ons pakket natuurlijk. Die Intiem deed het hem wedden?
Waar is Eowman dan (AK) precies? Kannie komen koffieleuten?
Onzekerheid toch nergens voor nodig, lekker Star en Pep Ik heb dat zelf niet. Ben meer van arogant positivisme. Wie vindt mij nou niet geweldig? nee hoor, maar gesprekken ben ik niet bang voor. Zeg dan van te voren, ach andere baan die t net niet helemaal is is zo gevonden
Eow, ga eens schoonmaken joh!
Ik ga verder hier, druk druk..
Ik zal vanavond meteen Drama-foto maken. Ben wel blij als i t wel iets donkerder dan ik dacht, door telefoontje van Mille en langere inwerktijd
Maar goed, das een kwestie van 3 per dag douchen
Zielig, Ctje oogjes. Hoop dat druppels helpen. Ja dat zal wel groot feest worden, oef
Nemo alweer wat beter? Hoe is t werk dan eigenlijk Vish? Vind je het nog wat?
Eow, lekkere TBMer! Komt gewoon door ons pakket natuurlijk. Die Intiem deed het hem wedden?
Waar is Eowman dan (AK) precies? Kannie komen koffieleuten?
Onzekerheid toch nergens voor nodig, lekker Star en Pep Ik heb dat zelf niet. Ben meer van arogant positivisme. Wie vindt mij nou niet geweldig? nee hoor, maar gesprekken ben ik niet bang voor. Zeg dan van te voren, ach andere baan die t net niet helemaal is is zo gevonden
Eow, ga eens schoonmaken joh!
Ik ga verder hier, druk druk..
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
maandag 10 december 2007 om 12:33
Wie is Nell
Voorzienende blik he, Pep Zal eens kijken of ie t topic al gehaald heeft.
Star, ik moet nog bijlezen na gisteravond, maar erg grappig. Wat een stel bij elkaar zeg, dat Sterretje (letterlijke vertaing van haar naam. Hey ben jij t niet stiekem? ) en vriend.
Ik ga nu met pauze en op jacht naar ballen
Voorzienende blik he, Pep Zal eens kijken of ie t topic al gehaald heeft.
Star, ik moet nog bijlezen na gisteravond, maar erg grappig. Wat een stel bij elkaar zeg, dat Sterretje (letterlijke vertaing van haar naam. Hey ben jij t niet stiekem? ) en vriend.
Ik ga nu met pauze en op jacht naar ballen
maandag 10 december 2007 om 12:38
maandag 10 december 2007 om 13:22
Goed zo Eow, zoals t een ware TBM betaamt
Geef Juno een dikke knuf Hoop dat ie het weer heel goed doet allemaal
Ik denk dat ik Wupfilmpje bewaar voor thuis
Ik heb ballen!!! En een piek, want die was gesneuveld, en kerstengeltjes en reli-ballen met maria en jozef en jezus erop, jaja Ben helemaal blij. Bij hele goedkope drogist annex van-alles-winkel Action. Hele boom & behangsel voor 25 euro klaar (soms neemt mijn gierige Hollander aard de bovenhand boven Spaanse que sera sera ideologie )
Geef Juno een dikke knuf Hoop dat ie het weer heel goed doet allemaal
Ik denk dat ik Wupfilmpje bewaar voor thuis
Ik heb ballen!!! En een piek, want die was gesneuveld, en kerstengeltjes en reli-ballen met maria en jozef en jezus erop, jaja Ben helemaal blij. Bij hele goedkope drogist annex van-alles-winkel Action. Hele boom & behangsel voor 25 euro klaar (soms neemt mijn gierige Hollander aard de bovenhand boven Spaanse que sera sera ideologie )
maandag 10 december 2007 om 13:34
Woehaha, Schumacher
Mijn ballen zijn trouwens zilver, piek ook en engelgedoe en sterretjes ook. Zilver met blauw nu dus, Stylish niet?
Estrellita
Iglesias
(net als Julio dus, die heet dus gewoon Julius Kerken )
Alguna otra cosa?
Mijn ballen zijn trouwens zilver, piek ook en engelgedoe en sterretjes ook. Zilver met blauw nu dus, Stylish niet?
Estrellita
Iglesias
(net als Julio dus, die heet dus gewoon Julius Kerken )
Alguna otra cosa?
anoniem_42951 wijzigde dit bericht op 10-12-2007 13:43
Reden: heeft heet Jan Julius allemaal t zelfde ;-)
Reden: heeft heet Jan Julius allemaal t zelfde ;-)
% gewijzigd
maandag 10 december 2007 om 14:24
Jeeeeej, jij richt wel wat aan met je blauwe ballen...
Eowyn, ga je morgen voor 24 uur 'intern'? Spannend, hoor. Ben zo benieuwd of het Juno lukt om al zijn voedingen zelf te drinken. En alhoewel ziekenhuis natuurlijk geen fijne plek is, toch wel fijn dat je dat zo lang achtereen bij Juno kan zijn, of niet? Krijg je een eigen kamertje, of hoe werkt dat? Ik neem aan dat ze geen stretchers tussen de couveuses en bedjes leggen, of wel?
Eowyn, ga je morgen voor 24 uur 'intern'? Spannend, hoor. Ben zo benieuwd of het Juno lukt om al zijn voedingen zelf te drinken. En alhoewel ziekenhuis natuurlijk geen fijne plek is, toch wel fijn dat je dat zo lang achtereen bij Juno kan zijn, of niet? Krijg je een eigen kamertje, of hoe werkt dat? Ik neem aan dat ze geen stretchers tussen de couveuses en bedjes leggen, of wel?
Loretta is De Mol. Punt.
maandag 10 december 2007 om 14:44
Alsof zwarte, rode, paarse en gele ballen zo fijn zijn
Oh, je vroeg t ook echt vanwege Julio dus?
Hoes'st met Ctjes oogjes?
Kess, hoe gaat het met Vitootje?
Ja, ben ook nenieuwd hoe dat morgen gaat Eow. Hoop dat het een dag en nacht veel knuffen met em wordt op eigen kamer en dan zsm naar huis
Oh, je vroeg t ook echt vanwege Julio dus?
Hoes'st met Ctjes oogjes?
Kess, hoe gaat het met Vitootje?
Ja, ben ook nenieuwd hoe dat morgen gaat Eow. Hoop dat het een dag en nacht veel knuffen met em wordt op eigen kamer en dan zsm naar huis