reiswieg

01-12-2010 10:19 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
beste forummers , ik ben op zoek naar een rieten reiswieg , ik heb er zelf een gehad (via marktplaats) maar die heb ik weggedaan en nu wil mijn zwangere zusje er ook een wie weet waar ik zo`n wieg kan kopen?

alvast bedankt!
Ik heb er 1 via Amazon gekocht, niet iedere aanbieder verscheept naar nl dus het is even zoeken.
even nieuwsgierig, waar gebruik je zo'n reiswieg dan voor? Op het onderstel van een kinderwagen zal hij niet passen, in de auto kan hij ook niet met kind erin, in wat voor situatie gebruik je hem dan?
Claro-wieg is de zoekterm. Succes met googlen
Het was onze thuiswieg, en als we naar familie gingen konden we hem makkelijk meenemen. Onze familie woont ver weg, dus we bleven altijd slapen. De eerste maanden sliep ze daar gewoon in haar eigen wieg bij ons op de kamer.
Ik gebruik hem voor in de woonkamer, overdag slaapt ze er soms in ( maar grotendeels op mijn buik )
Aha, dat klinkt wel logisch
mijn vader wil straks graag op de kleine passen en haalt haar dan zelf op met de auto maar mijn vader heeft ingezakte ruggenwervels en dus is een maxicosi tillen en verschuiven etc niet echt handig
Maar je gaat hem toch niet in de auto gebruiken?
quote:roosdezoveelste schreef op 01 december 2010 @ 10:59:

mijn vader wil straks graag op de kleine passen en haalt haar dan zelf op met de auto maar mijn vader heeft ingezakte ruggenwervels en dus is een maxicosi tillen en verschuiven etc niet echt handigNeem aan dat er wel een maxicosi in de auto van je vader staat om daar de baby in over te tillen. Je laat je kind/nichtje/neefje toch niet vervoeren in de auto in een reiswieg????
als ik een reiswieg aan mijn zusje geef dan kan de maxicosi in de auto blijven zodat mijn vader die niet hoeft te tillen
Ik begrijp het niet zo goed, geloof ik. Als je vader geen maxicosi kan tillen, kan hij toch ook geen reiswieg tillen? Die dingen zijn net zo zwaar en een stuk onhandiger, want groter.
Ik heb er eentje van Amigo Amiga, gekocht bij de Babydump. Je kunt er ook een standaard bij kopen, maar dat is optioneel. Ik gebruikte 'm gewoon als wiegje in de eerste paar maanden. Uiteraard niet in de auto.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Maar die reiswieg is toch net zo zwaar? Plus dat je vader dan in een onmogelijke houding in de auto moet duiken om de baby in de mc te krijgen. De mc kan hij gewoon op de tafel neerzetten zodat hij er goed bij kan. Of mis ik nu iets?
de wieg die ik zoek is dus een heel stuk lichter en een baby in en uit een mc halen is vrij makkelijk , wel goed jullie reacties wat betreft de reiswieg zo in de auto zetten je hebt tegenwoordig gekke mensen rondlopen , maar dat is bij ons gelukkig niet het geval
Ik weet niet of je hem bedoelt, maar dit is de Clarowieg:

Overal online te koop en in de meeste baby-speciaalzaken. Hij is niet bijzonder licht. Zeker niet lichter dan een maxicosi. Succes met zoeken in ieder geval!
Is het dan niet handiger voor je vader om de baby gewoon uit de MC te halen, die in de auto te laten dus, en de baby in een doek oid naar binnen te tillen? Scheelt zo weer een paar kilo.
En lieve meelezers, ik bedoel een wikkeldoek dit keer, geen draagdoek
Is een quinny zapp of iets dergelijks dan niet makkelijker? Dat is een klein inklapbare buggy waar je de mc op kunt klikken, zodat je vader kan rijden en helemaal niet meer hoeft te tillen. Geen optie natuurlijk als hij trappen op moet.
quote:wen schreef op 01 december 2010 @ 11:27:

En lieve meelezers, ik bedoel een wikkeldoek dit keer, geen draagdoek
das ook een idee natuurlijk

maar dan moet hij nog die mc tillen om erop te klikken ;)

zo iets bedoelde ik maar dan toch anders.
Ja maar de baby weegt toch ook, niet zo mega als de maxic. maar toch!!!! Denk dat het niet eens zo'n slecht idee is om de mc erop te klikken en dan te rijden...scheelt toch weer tillen, baby of mc met baby
Na twee jaar nog niets gevonden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven