Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
quote:bridges6 schreef op 01 december 2010 @ 13:18:

Heb je ook al open gemaakt Suus?

Ja, en snel terug gestopt toen ik zag wat het was. Ik dacht dat het een pakje van mijn moeder was, zelfde handschrift....

Foutje, sollie sinterklaasje!
Hai Bridge
Alle reacties Link kopieren
Bridge, fijn dat het geregeld is! Tenminste, als het morgen komt dan. Hoe is het met jongste?

Als VivaSint kan ik al op mijn lauweren rusten, maar ik moet voor man, kind en andere mensen die Sintkado's van me nodig hebben alles nog kopen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Jongste lijkt wel iets op te knappen. Vandaag geen koorts, alleen nog verhoging en dat zeehondengehoest. Heel sneu. En door verkoudheid (denk ik) elke dag nog een fikse bloedneus waar ze best van overstuur raakt. Zo zielig vind ik dat.

Kado's zijn hier vrijwel binnen. Moet alleen gedicht nog afmaken en wilde mijn cadeau invriezen maar vriezer is niet groot genoeg... Dus. Even bedenken tot wanneer het koud blijft en of ik het dus ook gewoon buiten in kan vriezen...
En wanneer gaan we open maken? Vrijdag? Zaterdag? Of echt pas zondag?

(dan moet ik namelijk even checken of het niet echt een pakketje is van iemand anders die mij zomaar toevallig iets stuurt... )
Legt ook niet echt lekker uit zo'n bloedneus bij die kleintjes, van sneu.
Zouden jullie niet 1 december openmaken?
Ja hè! Dacht ik ook al!
quote:Maleficent schreef op 01 december 2010 @ 13:31:

Bridge, fijn dat het geregeld is! Tenminste, als het morgen komt dan. Hoe is het met jongste?

Als VivaSint kan ik al op mijn lauweren rusten, maar ik moet voor man, kind en andere mensen die Sintkado's van me nodig hebben alles nog kopen. [afbeelding]

Intertoys.nl vandaag besteld morgen of uiterlijk overmorgen in huis....

Ik heb alles binnen, godzijdank. Dis nl geen shop weer.
quote:bridges6 schreef op 01 december 2010 @ 13:38:

En wanneer gaan we open maken? Vrijdag? Zaterdag? Of echt pas zondag?

(dan moet ik namelijk even checken of het niet echt een pakketje is van iemand anders die mij zomaar toevallig iets stuurt... )Zaterdag pas toch? Anders is Hellus nog niet terug...
Mal,

En nog wat van school gehoord?

Mamax, gefeliciteerd! Wat goed dat jullie zijn ingeloot. Dus nu jullie huis te koop zetten?

Compu, wat een bollie CG, heerlijk! Maat 80 is wel heel groot of niet? Is L (nu 20mnd) namelijk net uit.

Jinny, succes vandaag!

Bridges, fijn dat ze wat lijkt op te knappen. Raar van die bloedneuzen. Heeft ze dunne adertjes ofzo?

Kokos, leuk dat je ook weer even aan komt waaien. Gaat geloof ik, gelukkig weer wat beter daar of niet?

Amalia, te vroeg??? wat is dat nu voor onzin, hier hangt het ook vol. Ik heb twee weken geleden alles ingekocht.

T's broek van vorig jaar past nogt want die was toen veel te groot en op MP een mooi pak voor T gescoord, nog helemaal nieuw.

Wie vroeg er nu naar kado ideetjes voor verjaardagen? Wij geven T een radio cd speler voor op zijn kamer en een op afstand bestuurbare trein voor zijn houten rails en hij krijgt veel knex en lego.

Hij wil trouwens een Thomas de Trein en Dino verjaardag. Dus nu familiefeest=Thomas en kinderfeestje =Dino. Bij Lobbes alles ingeslagen voor de aankleding en traktaties, als traktatie maken we cakejes met groene bovenkant, springende torretjes erop en een loepje erbij.
Uhm mijn pakje ligt helemaal klaar, alleen het gedicht is nog niet helemaal af. Za of Zo lijkt mij een mooie dag, is die goeie vent toch lekker bezig.
O ja, school! Ik heb van de juf gehoord dat ze dat andere kindje aan de hand gaan nemen. Hij kan niet zo goed omgaan met veranderingen, en gaat dan slaan. Dat willen ze hem afleren natuurlijk maar daar gaat wel wat tijd overheen.

Overigens hoorde ik, dat Mr J wel wraak neemt af en toe. Als dat kindje in de klas zit, moet hij vaak vast zitten in de triptrap, en dan knijpt Mr J hem in zijn arm.
Stressed is just desserts spelled backwards
Tsja Suus ik ben een krent en zoek dan weer de goedkoopste uit. En dat loop je dus een keer op!

T. krijgt hier trouwens de LEGO trein voor zijn verjaardag. Van visite vragen we ook veel voor LEGO, Darda onderdelen en nog wat kleine dingetjes.

Mal: wat vindt je ervan dat hij wraak neemt? Ik vind het wel "mooi" om te lezen. Hij laat dus niet geheel over zich heen lopen. (En nee natuurlijk mag het niet, dat snap ik ook...)
Hmmm heb dus geen skibroek voor zoon. (en ook niet voor dochter trouwens). Ach, vooralsnog vermaakt hij zich in zijn spijkerbroek ook nog...
Oh Bridges, wat zou T jaloers zijn op T! Die vraagt al een half jaar naar de lego trein, maar wij vinden hem nog wat te klein dus die staat al in de planning voor volgend jaar.

En hier voor de heren ook al maillots en lange onderbroeken van de H&M. L heeft ze al aan gehad en vandaag zijn de heren alle twee in een gevoerde broek op pad. Hier geen koude pootjes.

Die T van jou is een bikkel Bridges
Tsja. Denk ook dat hij er misschien ngo wat klein voor is, maar dan moet papa maar meespelen

En wij vinden jaar wachten nog lang. Hij speelt er zo leuk mee.

En we wisten gewoon niks anders haha!
We zijn weer thuis! Operatie is goed gegaan. Wel veel gebeurd, arm kind. Neus- en keelamandelen, poliepen en gelijk ook maar buisjes in de oren. Je bent bij de keel- neus- en oorarts of niet he . Jongste heeft het zo goed gedaan! Hij ging mee met de zuster om een ballonnetje op te blazen en was gelijk onder zeil. Ze hebben wel een vrij zware narcose moeten gebruiken omdat hij een soja-intolerantie of -allergie heeft en de meest gangbare narcoses op basis van soja schijnen te zijn. Maar goed, kind ziet witter dan wit, is heel moe en hondsberoerd, maar we zijn weer thuis!
Brrrrrr....... die wind hoeft voor mij niet.

Meisje heeft haar eerste verjaardagsfeestje van vriendje uit de klas. Ze was zo blij. Komt zo thuis.

Nog geen telefoontje van schoonpa gehad over operatie schoonma. Hopelijk duurt het niet te lang en gaat het goed.

Eetje en Meetje kunnen er wat van

Mal, fijn dat alles oké was bij de vk. Nogmaals een

Bridges, aaaah.... bloedneuzen.... daar raak je wel overstuur van als je zo klein bent. voor je meisje.

Enka, hier gaat het inderdaad weer goed. Ik heb geen klachten meer en de kinderen zijn ook weer wat liever tegen elkaar.

Mamax, voor jongste. En ingeloot voor een kavel, super!

Jin, fijn dat jullie weer thuis zijn! Beterschap voor jongste

Januaricadeau voor Lianne: een step. En nu maar hopen dat er geen sneeuw ligt, 9 januari
Leuke cadeaus allemaal!

Kokos, sterkte met schoonmoeder. Hopelijk heb je snel goed nieuws.

Enka, een radio krijgt hij van mijn ouders voor de verjaardag, leuk!

Bridges, sterkte met F. Klinkt heel naar.

Mal, voor jou. Hopelijk was het een mooi afscheid.

Mamax, wat goed van de kavel! Spannend!
Suze, lootje opnieuw gestuurd.

Ik ga weer naar mijn meneren.
quote:Jinny schreef op 01 december 2010 @ 15:37:

We zijn weer thuis! Operatie is goed gegaan. Wel veel gebeurd, arm kind. Neus- en keelamandelen, poliepen en gelijk ook maar buisjes in de oren. Je bent bij de keel- neus- en oorarts of niet he . Jongste heeft het zo goed gedaan! Hij ging mee met de zuster om een ballonnetje op te blazen en was gelijk onder zeil. Ze hebben wel een vrij zware narcose moeten gebruiken omdat hij een soja-intolerantie of -allergie heeft en de meest gangbare narcoses op basis van soja schijnen te zijn. Maar goed, kind ziet witter dan wit, is heel moe en hondsberoerd, maar we zijn weer thuis!

Och het arme ding! Beterschap!

Ik hoop op een supergoede winter voor jullie
Kadootje voor verjaardag, geen idee. Wellicht winkeltje oid.
Kokos.
Ik hoop ook op een supergoede winter voor ons Star . Als we duimen komt het goed! Winkeltje is leuk ja, maar die hebben we al.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven