Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
Alle reacties Link kopieren
oh wat balen Enka!

Ik ga man ook vragen dat is een goeie!
Leuke dingen allemaal. Ben je nu al druk met zijn feestje en verjaardag?? Hmm, ik zit nog volop in het Sintgebeuren
Nee ik had het bij Lobbes even in de combinatiemodus gegooid, dus nu zo goed als klaar
Aha slim van je

Ik kreeg mijn enorme doos van Lobbes ook binnen vandaag. Leuk leuk.

En kidsfavorites had van de week ook al geleverd. Leuke dingen ook!

Zo, wie heeft hier aandelen Lobbes btw?
Neem wol voor uw kind!

Jemig, wat is dat lekker zeg! Ontdek het nu pas. Shame on me...
Geweldige opmerking Bam van Juul over zijn verjaardagscadeau! Gezellig saampjes wat drinken in de stad.

Ach Jin arme jongste zo'n zware narcose, ligt hij nu lekker te slapen? Ik hoor heel vaak dat die kleintjes enorm opknappen na zo'n ingreep dus daar gaan we voor jongste ook voor!

Leuke traktatie voor de kids ga je maken Enka! Zo heb ik afgelopen zomer in France mini dino's gekocht, ook voor op cupcakes, dan lijkt het ineens heel wat. Je vroeg laatst ooit nog een keer naar de allergie van Sjimmie maar daar heeft hij nog last van. In januari moeten we weer provoceren, eerst met de melk en als dat goed gaat de soja. Maar ik verwacht nog niet dat hij er al overheen is.

Bridge wat heb je voor een cadeau dat het ingevroren moet worden? Arm meisje met bloedneus, kinderen en bloed is ook geen goeie combinatie. Hoe is het met de studie?

Joehoe Mamax ingeloot voor een kavel, gaaf! Heb je ook een link van het huis/bouwplan?

Amaal ben erg benieuwd naar het dinobehang, ik had het ook gezien voor Sjors maar ik ben nog niet overtuigd dat ik het echt leuk vind. Ik wacht jouw behangkunsten met foto wel af .

Ik heb wel interesse voor de warme broek van B. Kan Sjimmie mooi aan want ook hier zijn de schappen al leeg.

Bedankt voor alle felicitaties, geen groot feest gegeven maar gewoon een kleine beetje visite, ook prima.
quote:Maleficent schreef op 01 december 2010 @ 21:07:

[...]

Daar heb ik die van Mr J ook vandaan, maar dat was iets later in het jaar indd. Je moet alleen wel voor de deur gaan liggen, bij ons was bijna alles al weg om half 9.

Wij hadden soort van mazzel, geloof ik...

Heb jij aan 1 stuk of de jas en skibroek los? Juul heeft de rode variant van de laatste en het staat hem prachtig. Krijg steeds de vraag van welk merk het pak is omdat het er zo mooi uit ziet... Ehh Liddl zeg ik dan .. dan zie je die koppen, geloven ze geen bal van, hahaha
quote:enka schreef op 01 december 2010 @ 21:12:

Bam mail 1
Goeie site die van Annaki Amaal~!
quote:bambino schreef op 01 december 2010 @ 23:06:

[...]

Wij hadden soort van mazzel, geloof ik...

Heb jij aan 1 stuk of de jas en skibroek los? Aan 1 stuk. Ik moet hem weer even aanpassen bij Mr J, want hij was vorig jaar nog aardig groot. Misschien past hij hem nog, en anders haal ik weer een pak bij Lidl.
Stressed is just desserts spelled backwards
Bam wat heb je destijds betaald voor dat skipak?

Vanmorgen lag er te weinig sneeuw om te sleeen en teveel sneeuw om op de fiets te gaan, nu sneeuwt het hier redelijk door dus met een beetje geluk kan meneer vanmiddag op de slee naar huis. Ik ben blij dat ik niet meer hoef te werken deze week, ik vind het maar niets zo in de auto. Van de week de greppel al van heel dichtbij gezien omdat zo'n puber ineens overstak .
komt naar je toe juud!

iemand nog een 104 voor B

niets meer te krijgen!!!!!

Leuk he, annaki Star. Duur maar je hoeft het niet vaak te wassen en blijft goed
Jin, heftig zo'n zware narcose, maar fijn dat het weer achter de rug is! Hoe is het nu met Jongste?

Mal, ik vond dat zo'n leuk pak van Mr J. vorig jaar.

Juud, hier ook nog niet genoeg sneeuw voor de slee. Hopelijk vanmiddag.

Amaal, en nu rekenen en nadenken. Enerzijds wil ik het heel graag, anderzijds ben ik heel slecht in veranderingen. Maar goed, het huis wat we gezien hebben is wel geweldig...

Hel, die kwallen en krekels mag je houden, maar dat terrasjesweer zou wel even lekker zijn! Hier sneeuwt het alweer de hele ochtend.

Nu maar een grote reep chocola verorberen, ik lees net dat ik lelijk ben
quote:Juud_ schreef op 02 december 2010 @ 09:29:

Bam wat heb je destijds betaald voor dat skipak?

25,-

Ik zal straks wel even fotootje maken!

Vanmorgen lag er te weinig sneeuw om te sleeen en teveel sneeuw om op de fiets te gaan, nu sneeuwt het hier redelijk door dus met een beetje geluk kan meneer vanmiddag op de slee naar huis. Ik ben blij dat ik niet meer hoef te werken deze week, ik vind het maar niets zo in de auto. Van de week de greppel al van heel dichtbij gezien omdat zo'n puber ineens overstak .Ai!
quote:amalia schreef op 02 december 2010 @ 09:43:

komt naar je toe juud!

iemand nog een 104 voor B

niets meer te krijgen!!!!!

Zal ik straks even voor je kijken?

Leuk he, annaki Star. Duur maar je hoeft het niet vaak te wassen en blijft goed
En marktplaats Amalia?
quote:mamax schreef op 02 december 2010 @ 09:48:

Mal, ik vond dat zo'n leuk pak van Mr J. vorig jaar.

Ja, mijn foute Duitse Skileraar

Hel, die kwallen en krekels mag je houden, maar dat terrasjesweer zou wel even lekker zijn! Hier sneeuwt het alweer de hele ochtend. Ik neem de kwallen en krekels er wel bij

Nu maar een grote reep chocola verorberen, ik lees net dat ik lelijk ben Zeker dat artikel van Elvan? Tja, wat je zegt ben je zelf, denk ik dan maar zo
Thanks Amaal!

Echt belachelijk hoeveel er geboden wordt op skipakken op MP, tweedehands en ze krijgen er meer voor dan ze zelf betaald hebben volgens mij. Ideaal beroep om nu verkoper te zijn van skipakken trouwens.

Ik heb last van ontwijkend gedrag, moet nog wat stomme telefoontjes plegen en het huis opruimen, maar zo geen zin!
Had je mijn date-mailtje nog gehad Juud?
Na, hoe dat zo Mamax?! Toch niet serieus?

Ha, ik heb vorig jaar mijn lesje geleerd en had dit jaar in augustus al een skibroek voor Maatje in huis (en wanten en snowboots en een muts en thermoondergoed). Beetje jammer wel dat ze nu die van vorig jaar goed past (was toen veel te groot maar het enige dat ik nog kon vinden), en het exemplaar dat ik in augustus heb gekocht waarschijnlijk in de zomer van 2011 als gegoten zit. Anyway.

Morgen naar huis, yihaa! Ook wel jammer hoor, het is zo'n prachtig land en er zijn zo veel plekken die ik heel graag (weer) zou zien. Maar goed, dat doe ik dan volgende keer, met vriend en Maatje.

Sterkte met de sneeuw lieverds, voorzichtig op de weg met al die gladdigheid!
Via MArktplaats nog wel een paar Amalia.

Hier een donkerblauwe
Geen idee Hel, staat hiernaast bij de blogs. Lelijke ouders krijgen zoons, knappe ouders dochters. Ik heb het artikel niet gelezen. Ik was er dit jaar ook op tijd bij. Een paar weken terug hadden ze bij de Hema een aanbieding voor skibroeken en snowboots, toen heb ik meteen besteld.

Artikel van Elvan denk ik inderdaad Mal. Had kunnen weten dat het door een moeder van een meisje was geschreven
quote:mamax schreef op 02 december 2010 @ 10:00:

Via MArktplaats nog wel een paar Amalia.

Hier een donkerblauweDat bedoel ik, al bijna 30 euro voor een broek van de Hennes!
Tjonge, zie nu pas dat er al 29 euro voor een H&M skibroek geboden wordt... Had er toch meer in moeten slaan, had er een leuke winst op kunnen maken.
Ja maar natuurlijk Mal, ik mail je even...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven