Dorpsstraat revisited

16-09-2010 09:40 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren

In alfabetische volgorde: werk in uitvoering en "under construction"

C2'tje

D2'tje

L2'tje
Gezellig Pien

En teeeering wat is het koud buiten! Wat dat betreft kan ik me ook helemaal vinden in dat plaatje van Pien. Nu al.

VK balen dat je keel nog niet echt minder is

DD dat er hier nog geen dekbedje ligt, heeft niets te maken met niet durven hoor. Ik heb me er gewoon nog niet in verdiept Dat komt in de loop van volgend jaar wel ergens, voorlopig is het nog goed zo
Ik wil minced pies. Met cream. Nu!
Oh woohoo, record vandaag koudste 1 December hier. Nou joepiedepoepie beetje minder koud is ook nog steeds winter hoor!!
Ben je een beetje recalcitrant DD?

Enne er is hier in de stad een winkeltje geopend met allemaal lekkers uit jeweetwel. Ik ga daar binnenkort maar eens even kijken met een volle portemonnee denk ik.

Ha die Mard.
Ik hoorde het van mijn GO, ik weet ongeveer waar, ga misschien vrijdag even die kant op (als ik mijn warme huiskamer uit kom). Ben je dan thuis, kom ik kop koffie halen om te ontdooien, eventueel...
Jaaaa leuk! Als je gaat bel dan effe, gaan we samen.
mmmmm minced pies...ik krijg ws. weer stash met de kerst. Minced pies, shortbread, pudding en wijn, kerstpakket van mijn baas en zijn vrouw (werkgever doet niet aan kerstpakketten, doet altijd een flinke donatie aan een goed doel).

@Mard

goed opgemerkt !
Is goed!
dubbel
Wat is in hemelsnaam minced pies? Kan wel googelen, maar daar heb ik geen zin in

Leuk plaatje pien!

*steekt zowel handen als voeten in de lucht, hoe meer stemmen hoe beter!*
voor de handen en voeten

minced pies zijn zandgebakjes met een kruidige vulling van rozijnen en drank en allerhande specerijen. Heerlijk!
Ik ken wel, uit hetzelfde land volgens mij, een soort koekjes, met heerlijke roombotersmaak.... in een soort lange blokken.... die zijn ook hemels
Die cakejes zouden niets voor mij zijn hoor ik al

Nou ja, des te meer voor jullie!

Hadden jullie trouwens al gezien dat het bij sproet heerlijk winterweer is?
Laal, hoe was het sinterklaasfeest van Jee?
VK jij bedoelt shortbread. Ook jummie inderdaad.

Oh ja Laal hoe was het feestje? Hebben ze foto's gemaakt?

Pienmini heeft vrijdag dubbel feest, bij kdv (zonder sint maar met cadeautje) en bij de go (met sint en cadeautje). Verwend jongetje is het!

Volgens mij had ik dit al verteld maar hij moet dus ook bij de oude man op schoot en nu houdt Pienmini er nogal van om hard aan haren te trekken. Ik voorzie lastige taferelen.

Maar ik ga denk ik wel mijn videocamera meenemen.
Oja VK? Ik zie regen buiten en het is iets van 11 graden, niet echt lekker hoor!

*duikt nog even weg, nog half uurtje werken en dan Sproetekind ophalen*
krijg ik ook altijd shortbread, mmmmmm

voor de harentrekkende pienmini en pien met camera in de aanslag.
Ja, shortbread ja, dat is echt lekker!

Oh, echt sproet? Ik had een paar dagen geleden nog gekeken hoe het bij jou was (ter vergelijking) (of om mezelf extra zielig te voelen eigenlijk ) en toen zag ik zon en een graadje of 9... wat mij betreft ideaal winterweer! (al mag het ook wel wat warmer zijn, maar vooruit )

Pien, zou toch wat zijn, dat pienimini de baard van de sint wegtrekt
Ik wil foto's Laal! Sowieso vind ik dat er meer foto's gepost moeten worden van alle hoogtepunten (en dieptepunten waar het de tafelmanieren van Bengelien betreft )
Ik zit nu aan de speculaasbrokken, ook erg yummie!
quote:Bengal schreef op 01 december 2010 @ 20:49:

Ik zit nu aan de speculaasbrokken, ook erg yummie!Boehoeeeeee!!! En wij hebben helemaal niks lekkers in huis. Ja vies sint maarten snoep maar dat wil ik niet. Boehoeeeee!!
Heb jij serieus nog snoep over van 11 november?

Bij ons overleeft snoep het echt niet zo lang hoor

Oh ja, die foto van bengelien die zich had uitgeleefd op de inhoud van een potje olva*shit (kriebeltje krijgt tegenwoordig ook weleens een potje trouwens, zeg eens per week ofzo, pure gemakzucht van mij) was echt geweldig!
quote:Peanutje schreef op 01 december 2010 @ 20:56:

[...]

Boehoeeeeee!!! En wij hebben helemaal niks lekkers in huis. Ja vies sint maarten snoep maar dat wil ik niet. Boehoeeeee!!

Geen wonder dat er niemand langs de deur kwam.

Ik heb net een zak chips op als avondeten. En als toetje een stukje chocoladekokoscake. Geen zin om te koken.

Vandaag in ons nieuwe huisje geweest, helaas gaat er toch geverfd moeten worden. Maar ja, niets aan te doen. Dan is het wel weer lekker fris. Heb zin om er te wonen en het langzaam maar zeker helemaal mijn smaak (Man heeft geen smaak ) te maken!
Krieb, afgelopen dagen was het inderdaad mooi weer met een strakblauwe lucht. Komende dagen ook weer. Vandaag hebben we even een dipje.

Dat is wel fijn van hier, het zal straks weer snijdend koud worden, maar gelukkig wel met een zonnetje erbij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven