Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
O gosje ja, jij moet natuurlijk weer voor het hele gezin kadootjes verzinnen ook nog eens
Alle reacties Link kopieren
quote:bridges6 schreef op 01 december 2010 @ 14:05:

Hmmm heb dus geen skibroek voor zoon. (en ook niet voor dochter trouwens). Ach, vooralsnog vermaakt hij zich in zijn spijkerbroek ook nog...Hema hadden ze mooie broeken hangen, hier ook nog kleine maatjes.
Star
Rode koontjes inmiddels verdwenen star?

Leuk een step kokos.

Al nieuws over oma?

Enka: Leuk een trein van lego, zal hij superblij mee zijn... eh bridges bedoel ik, excuses me

Leuk dinofeestje, ze hebben bij Hema leuke opruimdingen van dino's, stickers etc.

Voor degene die een piratenfeest viert hebben ze bij action een aantal leuke artikelen van piraten ( set bekers,servet etc voor, 2,- en ooglapje met ringen of armband voor 0,40 cent)
Nu we het over verjaardagen hebbem.

Ik en Juul zijn aan het lunchen bij de Hema, en ik vraag Juul wat hij voor papa zijn verjaardag gaat kopen. Juul: Nouu eehh dat weet ik eigenlijk nog niet, maar ik weet wel wat ik voor mijn verjaardag wil...

Ik zeg: Vertel eens dan.

Juul: Nee

Ik: waarom dan niet

Juul heel zachtjes: het is een geheim mama.

Ik: en waarom is het een geheim.

Juul: Nou als ik het jou vertel dan weet ik al wat ik krijg voor mijn verjaardag......

en er achteraan, en dat kan niet want dat moet geheim blijven
Mensen.. ik bevries hier boven...
Haai dears, nog steeds sneeuw daar? Voel me erg zielig en alleen want krijg helemaal geen emailtjes van mijn digibete vriend. Moet volgende keer toch echt skype installeren thuis voor ik weg ga (en vriend instrueren wat 'ie daarmee moet).

Vandaag weer hard gewerkt, vanavond kwal en krekels gegeten (en nog een heleboel andere dingen gelukkig ).

Mal , dat zal zeker zwaar zijn geweest. Hoop dat je vader er wat steun aan had dat jullie er waren.

Och Jin, arme jongste, wat een belevenis. Hoop dat hij snel weer wat meer kleur krijgt.

Haai Kokos! Wat leuk, eerste verjaardagsfeestje. Heeft ze het naar haar zin gehad?

Amalia, o ja, jij ging naar de Big Apple, gaaf!!

Star, na, wat een sukkel die PokkePiet. Dat was geen precieziestrooier....

Mamax, gaaf zeg, ingelooot, gefeliciteerd!! Je weet wat Suze zou zeggen he?! Daar sluit ik me bij aan.

O ja, wie vroeg het, verjaarskado: waarschijnlijk wordt het een step (een echte, met luchtbanden en een zitje achterop) en een fotocamera. En waarschijnlijk nog iets van Playmobil.

Trusten (voor jullie kwart voor 8, voor mij kwart voor 2 's nachts -echt irrutant de jetlag deze kant op, je kunt overdag zowat je ogen niet open houden en s' avonds ben je klaarwakker)!
Bam, wat schattig! Maar wel lastig voor jou (of weet je wel wat hij wil hebben)?
quote:Helenita2 schreef op 01 december 2010 @ 19:46:

Bam, wat schattig! Maar wel lastig voor jou (of weet je wel wat hij wil hebben)? Ik weet nog steeds niet wat hij nu wil
kwallen en krekels eten, gatverdammee

Lijkt me vreselijk zo,n jetlag.

Wanneer kom je weer terug?
Juul zingt net als maatje de tekst niet helemaal goed overigens.

Hij zingt niet bonne bonne, maar bolle bolle
quote:bambino schreef op 01 december 2010 @ 20:25:

Juul zingt net als maatje de tekst niet helemaal goed overigens.

Hij zingt niet bonne bonne, maar bolle bolle Hij heeft groot gelijk, de Sint moet nodig eens op dieet
Stressed is just desserts spelled backwards
dat zing T ook!
Bam, geweldig die Juul van jou. Maar dat geeft wel een probleem, moet je eens kijken of hij in zijn slaap wat los laat.

Hel, heeeeeerlijk jou eten. Smaakte het? Ben eigenlijk wel benieuwd. Vlieg je vrijdag weer terug?
Hema dus voor de broeken. Scapino was dus ook uitverkocht hier, maar die man zei dat ze ook nog aan het uitpakken waren en dat daar ws wel weer bij zat. Vandaar dat ik hoop dat er morgen nog wat is. Zal morgen weer die kant op gaan en anders op Hema hopen.

En anders: alarm, ik zoek een 98/104!!! Voor B. L kan die van vorig jaar nog aan.

Ik heb hier wel een 82/92 voor een jongen, als iemand die wil hebben stuur ik hem op. Blauw met van binnen oranje. Graties en voor nakkies. Doe er toch niets mee.

Mamax, gaaf ingeloot!!! En nu?????

Jin oef, dat is nogal wat in 1x. Maar de held heeft het doorstaan, dapper ventje.

Mal, dikke digihug voor jou. En wat een stoere J dat ie terug knijpt, pienter ventje!

Star (volgens mij vroeg jij het) ik heb bij Annaki maillots en truitjes voor de jongens van wol gekocht, en bij baby natura rompers. Beetje raar bij 2 verschillende maar ik had eerst die rompers en bedacht later dat ik nog meer wilde. Slim.

Ha, al Sintpakjes binnen daar. Hier gelukkig nog niet, ik kan mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen hoor.

Heerlijk forummen met Nick en Simon op de achtergrond live in concert

Ooh en dames! Nog 12 dagen en dan begint de voorverkoop voor de Toppers
Ik heb hem net aan een vriendje van Juul gegeven Amalia...

Maar hier bij de Hema hadden ze nog. mochten ze daar niet hebben, wil ik hier wel even kijken. al kan je je vraagtekens zetten bij wanneer je hem dan hebt ;)
Hebben ze bij Lidl niks?
Hier nog een leukerd van juul ( zal ze zo eerst eens opschrijven)

Wij lopen vanmiddag weer eens in de hema en Juul zegt: mama gaan we naar huis, ik heb dorst en trek. Ik zeg hoe kan jij nu trek hebben, je hebt net gegeten. Juul zucht: Nouuu mama ik heb ook niet echt trek, maar snoepjestrek
Lidl, hebben ze daar ook skibroeken? Ik krijg geen folders...

Juul is lekker bijdehand. B ook vanmiddag: gaan we thuis wat lekkers eten? Ik zeg ja hoor, wat wil je, een peertje, een mandarijn of mango? Nee mama, droplekkers.
Vanmorgen de 1e kersthit bij Sky Radio gehoord. Hoera, meteen naar buiten gerend om de lichtjes op te hangen in de tuin!

Wat was dat koud zeg.... ik voelde mijn handen niet meer. Ben een uur bezig geweest. Jongens had het onwijs naar hun zin trouwens. Joepieepieiie, kerstmis!!! Ha ha. Ze zingen al vanaf de zomer Jinglebells. Ik zal het eens opnemen, vooral B geeft er een hele aparte draai aan
pak van Juul, komt van lidl van vorig jaar. Dus ga ervanuit dat ze dit jaar ook wel hebben

Hahahaha die is ook goed, amalia
quote:bambino schreef op 01 december 2010 @ 20:57:

pak van Juul, komt van lidl van vorig jaar. Dus ga ervanuit dat ze dit jaar ook wel hebbenDaar heb ik die van Mr J ook vandaan, maar dat was iets later in het jaar indd. Je moet alleen wel voor de deur gaan liggen, bij ons was bijna alles al weg om half 9.
Stressed is just desserts spelled backwards
Bam mail 1
Ik baal een beetje... eindelijk besloten wanneer T's feestje is. Met andere moeder overlegt ivm met bijna tegelijk jarig en op elkaars feestje en vakantie en bla bla bla. Vrij gevraagd, gelukt en nu krijgt man vandaag dus binnen dat hij die datum en de de dag daarna cursus in Duitsland heeft.... zucht En hij begint 1 jan met die nieuwe functie dus kan ook nog niets afzeggen. Kijken of een vriendin of mijn schoonmoeder me kan helpen met 6 of 7 stuiterende kleuters
Alle dinospullen al bij Lobbes gekocht maar morgen nog maar eens een blik bij de Hema werpen

voor in de uitdeelzakjes op het feestje

voor op de cakejes in de klas

Voor bij de cakejes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven