Leeftijd Nigella Lawson
woensdag 1 december 2010 om 20:11
Ik zou er ook voor tekenen om er op die leeftijd zo uit te zien als zij! Neemt niet weg dat ik denk dat er een stevige visagiesessie voor nodig is voor ze er zo uit ziet, en qua figuur heb ik het sterke vermoeden dat daar wel wat figuurcorrigerend ondergoed onder zit, zo curvy in all the right places kan bijna niet puur natuur zijn volgens mij. Maar maakt allemaal niet uit hoor, ze ziet er super uit! Ik vind haar top!
woensdag 1 december 2010 om 20:36
woensdag 1 december 2010 om 20:41
Wat ook een verschil is tussen Nigella en Gillian is dat Nigella een brunette is en Gillian een blondine. Hoe blonder je haar, hoe minder pigment, hoe dunner je huid, hoe eerder je rimpelt.
Door de bank genomen dan.
Maar in mijn vriendenkring zie ik het ook. De brunettes van achterin de dertig rimpelen nog niet, terwijl de blondines al behoorlijk craqueleren.
Door de bank genomen dan.
Maar in mijn vriendenkring zie ik het ook. De brunettes van achterin de dertig rimpelen nog niet, terwijl de blondines al behoorlijk craqueleren.
woensdag 1 december 2010 om 20:47
Ik heb Nigella in een aflevering gezien van de serie; Who do you think you are. Waarin celebs op zoek gaan naar roots. Het viel me op dat Nigella idd, aardig aan de maat was. Het leuke was dat ze ook in Nederland was geweest vanwege haar zoektocht naar haar joodse voorouders.
Ik prefereer de hemel omwille van het klimaat, maar de hel omwille van het gezelschap.
woensdag 1 december 2010 om 21:26
woensdag 1 december 2010 om 21:51
quote:abcdefg2009 schreef op 01 december 2010 @ 19:49:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zonder te googlen: hoe oud schatten jullie Nigella Lawson? Mijn mond viel open bij het horen van haar leeftijd...
Edit:
Bijna 51 jaar
Op deze foto's is ze of jonger, of ze zijn (zoals bij vrijwel alle afbeeldingen helaas) stevig gephotoshopped. Je ziet namelijk geen enkele ader, rimpel, moedervlek etc, dus zijn ze bewerkt.
[afbeelding]
[afbeelding]
Zonder te googlen: hoe oud schatten jullie Nigella Lawson? Mijn mond viel open bij het horen van haar leeftijd...
Edit:
Bijna 51 jaar
Op deze foto's is ze of jonger, of ze zijn (zoals bij vrijwel alle afbeeldingen helaas) stevig gephotoshopped. Je ziet namelijk geen enkele ader, rimpel, moedervlek etc, dus zijn ze bewerkt.
maandag 6 december 2010 om 10:18
NIgella is in de loop der jaren steeds steviger geworden. Dat scheelt echt énorm. Magere vrouwen hebben vaak veel meer rimpels, dikkere vullen het vanzelf wat op.
Er wordt wel gezegd dat je op latere leeftijd moet kiezen tussen je gezicht en je lichaam: als je superslank wilt blijven, gaat je gezicht erop achteruit.
Er wordt wel gezegd dat je op latere leeftijd moet kiezen tussen je gezicht en je lichaam: als je superslank wilt blijven, gaat je gezicht erop achteruit.
maandag 6 december 2010 om 10:42
quote:Melpomene schreef op 06 december 2010 @ 10:18:
NIgella is in de loop der jaren steeds steviger geworden. Dat scheelt echt énorm. Magere vrouwen hebben vaak veel meer rimpels, dikkere vullen het vanzelf wat op.
Er wordt wel gezegd dat je op latere leeftijd moet kiezen tussen je gezicht en je lichaam: als je superslank wilt blijven, gaat je gezicht erop achteruit.Wat is "latere leeftijd"? (dan weet ik of ik al moet gaan kiezen nu)
Er wordt wel gezegd dat je op latere leeftijd moet kiezen tussen je gezicht en je lichaam: als je superslank wilt blijven, gaat je gezicht erop achteruit.Wat is "latere leeftijd"? (dan weet ik of ik al moet gaan kiezen nu)