A new Perfect Day

29-09-2010 09:05 1640 berichten
Alle reacties Link kopieren
g

Just a perfect day,

Drink Sangria in the park,

And then later, when it gets dark,

We go home.

Just a perfect day,

Feed animals in the zoo

Then later, a movie, too,

And then home.

Oh it's such a perfect day,

I'm glad I spent it with you.

Oh such a perfect day,

You just keep me hanging on,

You just keep me hanging on.

Just a perfect day,

Problems all left alone,

Weekenders on our own.

It's such fun.

Just a perfect day,

You made me forget myself.

I thought I was someone else,

Someone good.

Oh it's such a perfect day,

I'm glad I spent it with you.

Oh such a perfect day,

You just keep me hanging on,

You just keep me hanging on.

You're going to reap just what you sow,

You're going to reap just what you sow...
Later is nu
Ja,. 1 week, 3 boeken... kost 3,15. Vind ik belachelijk veel, maar had ik maar beter op moeten letten. Meestal zet ik een herinnering in telefoon, was ik vergeten.

Het sneeuwt hier, ben benieuwd hoe het thuis is Twin (soms hebben Twin en ik heel ander weer, hoewel mijn werk maar 20 km verderop is). Gisteren was het idd heerlijk

Nee, cleaner nog niet gedaan, heb nogal hekel aan dat soort klusjes.
Hier ook een pak sneeuw, en ik ben er in mn paniek zelfs doorheen gefietst.

Was vanmiddag ook aan het werk en al werkende bedacht ik me dat ik vergeten was een lampje aan te doen, dus dat de beestjes nu in het donker zaten, en toen opeens shit shit shit ik ben vergeten het slaapkamerraam dicht te doen.

Dus als een gek naar huis gefietst (normaal durf ik niet te fietsen als er sneeuw ligt, maar ja moed der wanhoop;)

Raam was dicht en lampje was aan pfffffffffff.

Nu ff bijkomen en dan nog maar 1x fietsen want ik moet nog boodschappen doen.
.
Jaa.. vreselijk dit weer. Bah..

Vanmiddag in het ziekenhuis gehoord dat we blij mogen zijn met psych over 3 weken, aangezien wachtlijsten veel langr zijn. Tot wel 6 maanden bij kinderen die thuis helemaal ontsporen.. Daarom dus ook waarschijnlijk in ziekenhuis de afspraak, omdat die psych wél kon. Voor fysio krijgen we zsm een afspraak. En we mogen haar met zachte dwang weer naar school sturen. Vandaag was ze nl weer niet gegaan. Nu is afspraak in elk geval elke dag. IK hoop en bid.

Knap Tweeling, snel fietsen door de sneeuw. Hier vandaag niet echt sneeuw. Wel veel te koud. EN ik was met de auto ivm ziekenhuisbezoek. Morgen weer, omdat ik auto moet laten repareren.. Ik had namelijk schade gereden. Niet door gladheid, nee.. door een te korte bocht in de parkeergarage
Later is nu
Als jij dacht dat je huis leeggeroofd werd, zou ook heus snel door de sneeuw kunnen fietsen Dreamer

Teckel is stiekem een poolhond, hij wordt altijd blij van sneeuw

Vind LD het wel leuk op school?

Jeetje wat een wachtlijst zeg hopelijk klikt het met die psych vh ziekenhuis!

Niet meer zo kort door de bocht dan;) Ik hoop dat de schade meevalt.
.
Wat erg als ouders 6 maanden moeten wachten op een psych. Dan valt 3 weken ineens mee, hoewel ik me kan voorstellen dat dat voor jullie niet zo voelt. Mag LD nog wel leuke dingen doen buiten school om? Mss die dingen schrappen, als ze die dag niet naar school gaat? Sterkte weer, het lijkt me lastig om te bepalen waar je goed aan doet.

Haha Twin, een "pak" sneeuw . Nou ja, wel genoeg om niet lekker te kunnen fietsen. Gelukkig dat raam dicht was!

Ik heb er 2 uur en 5 minuten over gedaan om thuis te komen. Normaal 20 minuten. Het ging echt stapvoets, belachelijk. Qua weersomstandigheden was 50km prima geweest, maar nee hoor....

Balen van je schade Dream.

Thee, waar is u?
Ok geen pak, maar zo uit het niets was het toch best veel

En blijkbaar dachten veel automobilisten ook dat er zoveel gevallen was, balen zeg stapvoets rijden (echt iets voor jou ook;))

Ik heb me vanmorgen ook nog 1 uur verslapen, droomde dat ik Mick Jagger ergens zag zitten, dus ik ernaar toe om een praatje te maken, en gelukkig vond hij dat oke (tja zn ster zit daar niet op te wachten toch:) dus ik ook gevraagd of ik een foto van hem mocht nemen, ja ook helemaal ok, dus ik aan het fotograferen, hij alleen, wij samen echt geweldig

Zo werd ik dus wakker, en bleef nog even liggen om die droom terug te halen, dat is niet verstandig

Ik heb trouwens geen idee waarom ik daarover droomde.
.
quote:tweeling schreef op 29 november 2010 @ 23:51:

(echt iets voor jou ook;)) Ja nou

Ik ben al 20 min overtijd, trusten!
Nou, ik zie dat ik een hele leuke foto van Mick geplakt heb! Ga dan maar lekker dromen, sweet dreams.

Gaaf Tweeling zo'n droom!

Balen Dreamer van de schade. En lijkt me afschuwelijk als je als gezin een half jaar moet wachten tot er plek is bij de psych. Gelukkig dat jullie sneller terecht kunnen.

Gooit er een muziekje in van Mick Jagger & Peter Tosh
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Goedemorgen!

LD moet juist leuke dingen doen, maar ook naar school (waarbij de dokter dat dus ook onder de 'leuke dingen' schaarde ) Vanavond dus ook naar sport, ook al zit ze langs de kant. Gisterenavond bleek dat ze er toch tegenop zag vandaag naar school te gaan. Ze kreeg ineens weer extra last. Hier heb ik met haar over kunnen praten en we hebben afgesproken dat ze gaat proberen met haar mentor te praten, maar wél naar school gaat. *fingers crossed*

had Mick nog wat leuks te vertellen dan, Tweeling? Ik zie geen foto trouwens, Dee.

Milo heeft zich gisteren tegoed gedaan aan drop. Dat voelde niet zo lekker in z'n buikje.. ook deed ie slechts 2 uur over z'n waterbak, dus blaas zat ook behoorlijk vol. Niet dat hij hiervan leerde. Vanmorgen hoorden we een raar geluid beneden.. was hij bij het oude glas een pindakaaspot aan 't leeglikken

Pff.. 2 uur en 5 minuten over je terugweg.
Later is nu
Oke, wel allemaal leuke dingen doen dus (ook leuk school). Ik riep ook maar wat . Ik hoop echt van harte dat het snel beter gaat, want het lijkt me echt killing, zowel voor jullie als ouders als voor LD

Ja, die foto van Mick is een beetje mislukt.

Ohoh, die Milo. Voor mijn hond is echt niks veilig. Ik kan niks laten staan, had een keer een pannetje soep op gasfornuis staan met houten pollepel erin. Vergeten weg te zetten. Kom ik thuis, pan op de grond, leeg, pollepel zo aangevreten dat alleen de steel (of hoe noem je dat) nog over was . Dus alles moet altijd weg, als ik wegga of naar bed dan wordt de vuilnisbak in de gang gezet.

Verder al eens bij de dierenarts gezeten vanwege chocoladevergiftiging (echt heel gevaarlijk!). En een keer toen hond slakkengif gegeten had (buiten, lang verhaal kort; iemand met opruimdrift mbt rondslingerende rotzooi had een bus vogelzaad -dacht zij- leeggegooid in de berm, en de bus meegenomen om thuis weg te gooien. Thuis gekomen ging haar hond heel raar doen, door poten zakken etc., zij naar dierenarts, te laat, hond overleden. Bleek het dus een bus slakkengif te zijn geweest. Mijn hond had daar ook van gegeten, zelfde symptomen, ik meteen naar dierenarts, hond behandeld. Arts vroeg waar ik gelopen had en wist dus meteen wat er aan de hand was. Die vrouw heeft me een paar dagen later nog gebeld om de dierenartskosten te vergoeden. Dat heb ik maar laten zitten, vond het zo sneu dat haar hond het loodje had gelegd door haar opruimwoede

Morgen moet hond onder narcose om tandsteen weg te laten halen, en mss ook 2 kiezen. Vorige week donderdag had ie ineens een hele dikke wang, geen gezicht, alsof ie gebokst had, haha. Anyway, tandsteen weghalen al eerder gebeurd, maar ik vind het niet zo lekker dat een 13jarige hond onder narcose moet. Maar wat moet dat moet. Sinds vorige week antibotica(cum?) en pijnstiller en binnen 1,5 dag was die verdikking helemaal weg, goed spul zeg
Nou, vooruit, ook nog even dat chocoladeverhaal dan.

Ik had voor mijn oma een megagrote "Merci" doos gehaald. Was ingepakt met kadopapier, en doos zelf zit al in cellofaan, en dan karton, en dan die choco's zelf zitten ook weer in cellofaan, je kent het wel...

Ik ging hardlopen (was nog geen kwartier weg, want nog in de opbouwfase), doos lag op een kastje, hoger dan een aanrecht. Maar ja, naast kastje staat een stoel. Ik kom thuis, een ravage. Alle chocolaatjes op (best knap, van zo'n beessie ).

In my defence, ik wist toen nog niet hoe gevaarlijk dat voor honden kan zijn. Na een half uurtje ofzo ging hond heel raar doen, alsof ie dronken was, en heel lusteloos etc. Uiteindelijk bij dierenarts beland, kreeg 'ie een spulletje zodat alles er aan de voor- en achterkant uitkwam. Het was 's avonds, dus lege wachtruimte bij dierenarts, die na dat spul wel Sjakie's Chocoladefabriek leek.

Jaja, wij maken wat mee!
Ja, dat heb je zo met honden.. Zo heeft mijn teckel, die normaliter nooit ergens aankwam, maar toen boos was, omdat ze teveel alleen was, eens een pot stroop leeggegeten.. en daarna dórst.. en gewoon een hele dikke buik van het water natuurlijk. Echt sneu Ook heeft ze m'n breiwerk in diezelfde week verropt en haar zak hondenvoer half geleegd.. was de dag voor de stroop en was ze minstens zo beroerd van.

Ik wist ook niet dat chocolade gevaarlijk was, maar na het verhaal van de dropjes werd ik daar vanmorgen door een moeder bij de koffie-ochtend nog eens op gewezen. Terwijl er vroeger bij het hotel waar ik werkte een hond was, die snickers e.d. uit kon pakken. Heel knap. De snickers at ie op (pinda's én chocolade, hoe slecht kun je het hebben voor zo'n beest) en het papiertje spuugde hij weer uit. Zo pakte hij ook de koekjes voor bij de koffie uit. EN hij is behoorlijk oud geworden.

LD ligt inmiddels hondsberoerd op de bank. Ongesteld geworden.
Later is nu
Snickers, haha! Heeft die hond mooi mazzel gehad. Maar het scheelt wel wat voor een chocolade er gegeten wordt, puur is het meest schadelijk. En je teckel kon er dus ook wat van, haha, breiwerkje.

He gat, LD. De 1e keer, of vraag ik dan iets heel geks? (ik weet nog precies wanneer mijn 1e keer ongesteld was, maar hoe oud ik toen was, 13? Of 14? Geen idee).
Hahaha wat die honden allemaal eten! Wel eng zeg die chocola.

Onze Bo heeft ooit een pakje kauwgom die in zo'n doordrukverpakking zat weggewerkt. Enorm frisse adem had ie toen.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Haha, kauwgom, dat is echt bizar. Ik zie nu een bellenblazende hond voor me
Gossiemokkie, Vanessa op Ned 3 nu. Wat is er met haar ogen gebeurd, het lijkt Catwoman wel (of hoe heet die verbouwde vrouw). Ze zegt net dat ze de vele make-up afgezworen heeft op aanraden van een nieuwe visagist. Nou.
Ha lekker muziekje erbij thx Jasmine:)

Foto was natuurlijk niet nodig Dee, die had ik zelf al gemaakt

School valt echt niet onder de leuke dingen (beetje raar van die dokter;) Ik hoop dat het lukt LD te motiveren Dreamer.

Wat een rare honden hier allemaal, ik ben blij dat mijn teckel zo normaal is
.
Nou Vanessa ziet er al een poosje niet uit
.
Nou, normaal. Die Poolhond van jou is echt in een verkeerd (maar wel enorm leuk en lief) lichaam geboren!

Vanessa, ja daar zeg je zowat
Vanessa.. die dame die beweert geen facelifts oid gehad te hebben, toch? Pff... die is al een hele tijd niet meer moeders mooiste, wat mij betreft. Je kunt beter gewoon oud(er) worden en er daadwerkelijk naar uitzien, dan zó.

LD is trouwens al een half jaar ongesteld (niet continue ) maar heeft er veel en lang last van. Gelukkig kon ze na 2 pijnstillers wél naar school. School valt overigens wél onder de leuke dingen, vriendinnen ontmoeten, giebelen, enz. En ohja, lessen volgen. En deze week is ze elke dag geweest

Hahahaha een poolhond in een teckellichaam
Later is nu
Idd beter gewoon ouder worden, echt zonde al die strakgetrokken gezichten.

Fijn dat LD school wel leuk vindt, en tja dat leren;)

Miss hebben haar klachten wel met haar menstruatie te maken?

Hey kan die teckel het helpen dat hij in het verkeerde lichaam is geboren
.
Nou, dat is wel onderzocht, dat van die menstruatie en LD maar ze is 1x per 5 weken ongesteld, dan ook gelijk een week, dat wel, en de klachten gaan onverminderd door tussendoor. maar de hormonen? Zéker!

Heb vanavond een leuke avond in kunstpand gehad. Jammer dat je eerst om 11 uur inzakt en vervolgens rond 1 uur klaarwakker achter de pc zit
Later is nu
Haha Dream, niet continue. Fijn dat LD afgelopen week elk dag naar school is geweest!

Ja, erg is dat he, dat je dan weer helemaal opleeft, heb ik ook vaak last van. Gisteravond bv, eerst op de bank in slaap gevallen, een uurtje, kon m'n ogen echt niet meer openhouden. Toen om half een naar bed, lig ik bij wijze van spreken naar het plafond te staren, weer helemaal wakker door tandenpoeten en lenzen uit etc.

Iemand trouwens gisteravond Alex Klaasen gezien? Echt leuk!!
Nee niet gezien, iets gemist dus, maar vast wel op YT te vinden:)

Idd die hormonen!! Die lichamelijke klachten zijn vervelend, maar de rest is echt rot, ik had soms het gevoel dat ik wegviel, heel eng.

Gloeiende nu loopt teckel alweer te zeuren, hij heeft opeens de vervelende gewoonte dat hij 's avonds laat nog 1x uit wil.

Eerst moest hij dan nog poepen, maar nu heeft hij er een hobby van gemaakt, en dat is vervelend met die kou (het aankleden kost meer tijd dan het rondje;) en nu het zo glad is vind ik het helemaal erg.

Maar ja niet gaan is ook geen optie, want zielig als hij idd hoge nood heeft.

Lekker muziekje dan maar:P

blondie
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven