Kunststof vloerkleed, kent iemand dat?

04-12-2010 20:37 22 berichten
Ik ben een beetje aan het kijken voor ons nieuwe huis, en nu kwam ik een wel leuk vloerkleed tegen, alleen is het van kunststof..... kent iemand dit? Is het een beetje "aangenaam" of zitten we dan op een harde plastic lap?

Ik bedoel zoiets

Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet. Ik heb weleens een kleed van ikea gehad wat ook geen wol of katoen was en dat was echt niet schoon te zuigen. Moest iedere haar er met de hand van af peuteren.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Dit ziet eruit als een tuinkleed. Is volgens mij niet echt geschikt voor in huis. Is van plastic.....
quote:missdory schreef op 04 december 2010 @ 20:44:

Dit ziet eruit als een tuinkleed. Is volgens mij niet echt geschikt voor in huis. Is van plastic.....Daar was ik al bang voor, wel jammer, vindt het motief wel leuk.
Heb zoiets van Leen Bakker. Die liggen hier voorjaar en zomer ook buiten onder het tuinmeubilair. Ik moet zeggen dat die van mij heel erg vast geweven (gewoven/geweefd?) zijn en heel glad. Op blote voeten voelen ze niet aan als plastic. Ik veeg eventuele rommeltjes buiten er gewoon af met een harde bezem. Maar of dit wat is voor binnen, geen idee.

Kan je hem niet ergens even bekijken? Er aan voelen? Of het wat is?
Wij hebben dit kleed op de kinderkamer:

Volgens mij is het hetzelfde materiaal en kan prima binnen.
Grrr lukt niet. Wat doe ik fout?
deze goudkever?

hoe plastic voelt dat kleed aan?
Ja, die bedoel ik!

Tja, het is van plastic, maar omdat het geweven is heb ik niet het idee dat ik op plastic loop. Ik vind het erg leuk staan. Wel moet je er een anti-slipmat onderleggen, want hij schuift heel makkelijk.

Op die site waar ik ze besteld heb zag ik ook jouw kleed. Leuk.
Waar wil je hem neerleggen? Voor de bank bv dat je er ook lekker op kunt zitten met een paar kussens? Dan denk ik niet dat dit kleed daarvoor geschikt is.
Onder de salontafel en voor de bank, zodat je niet met je voeten op de plavuizen zit.
Dan zou het prima kunnen naar mijn idee.
quote:goudkever schreef op 04 december 2010 @ 21:25:

Dan zou het prima kunnen naar mijn idee. Je zou even moeten kijken waar je zo´n kleed in de winkel kan kopen, zodat je zelf kunt oordelen. Ik ben aan het overwegen om ook zo´n kleed voor onze slaapkamer te kopen.
Probleem is dat ik niet zo goed weet in welke winkel ze die hebben, maar goed, is niet heel duur dus kan de gok wel wagen
Ik heb ons kleed toen bij Babymax in Veenendaal gehaald.

Als je in de buurt van Arnhem woont, mag je ook wel ff langskomen hoor om te voelen of je t wat vindt.
Arnhem is een uur vanaf hier, ik hou het aanbod in gedachten
Oké, hoor t wel. succes ermee!
Oja, nog een tip. Als je hem besteld, dan zit ie opgevouwen en gerold (logisch), Zet er dan de eerste dagen iets zwaars op, zodat de vouwen eruit gaan. Hij gaat dan mooi plat liggen.
Dat kleed is van het merk "Handed By" en op hun website heb je een "Shop locator". Je zou eens naar winkels in je eigen omgeving kunnen zoeken en dan bellen om te vragen of ze die kleden in de winkel hebben liggen. En dan gaan kijken.

Ze hebben trouwens nog veel meer leuke dingen. Zit me nu in te houden om niet een paar totaal overbodige maar wel hele leuke grote boodschappen tassen te bestellen. En zag net in hun catalogus op pagina 46/47 een foto met dat kleed op de vloer van een badkamer. Dan zal het dus wel lekker aanvoelen aan de voeten, het ligt voor de wastafel.
Ha, bestellen kan daar niet. Scheelt alweer...
Wow handig olivia! Er zit een winkel in de volgende grote stad, dus daar gaan we denk ik binnenkort een keer kijken!
wat grappig ik ben ook op zoek naar een kleed

en zag ook die van TO ....en vind hier nu goeie tips...te gek !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven