Sperma slikken

maandag 7 juni 2010 om 17:10
quote:kereltje schreef op 02 februari 2010 @ 19:49:
Het is misschien niet helemaal gerelateerd aan dit topic maar toch... Iedere ochtend wordt ik even door mijn vrouw gepijpt. Slechts een halve minuut en meer als ochtendritueel. Dit doet zij reeds jarenlang en regelmatig krijg ik de opmerking dat ik toch maar een grote bofkont ben (is natuurlijk ook zo). Ze denkt dat ik de enige man ben die dat overkomt. Ik kan het mij echter niet voorstellen dat ik de enige ben .
Zijn er meer mensen met deze ervaring?Niet elke morgen, maar toch regelmatig, na een flink pak op de billen, Maar dat laatste staat in een andere topic.
Het is misschien niet helemaal gerelateerd aan dit topic maar toch... Iedere ochtend wordt ik even door mijn vrouw gepijpt. Slechts een halve minuut en meer als ochtendritueel. Dit doet zij reeds jarenlang en regelmatig krijg ik de opmerking dat ik toch maar een grote bofkont ben (is natuurlijk ook zo). Ze denkt dat ik de enige man ben die dat overkomt. Ik kan het mij echter niet voorstellen dat ik de enige ben .
Zijn er meer mensen met deze ervaring?Niet elke morgen, maar toch regelmatig, na een flink pak op de billen, Maar dat laatste staat in een andere topic.
maandag 7 juni 2010 om 21:33

maandag 7 juni 2010 om 21:36

maandag 7 juni 2010 om 22:11
quote:Bickeltje schreef op 07 juni 2010 @ 21:33:
Ik slik ook regelmatig, ene keer wel, andere niet. En eigenlijk ook vanwege het feit dat mijn partner het supergeil vindt en een kleine moeite van mij om het dan voor hem te doen. Daarbij smaakt het nooit vies, dus waarom zou ik t niet doen. Het geeft een extra dimensie aan ons sexleven."Bikkel!!"
Ik slik ook regelmatig, ene keer wel, andere niet. En eigenlijk ook vanwege het feit dat mijn partner het supergeil vindt en een kleine moeite van mij om het dan voor hem te doen. Daarbij smaakt het nooit vies, dus waarom zou ik t niet doen. Het geeft een extra dimensie aan ons sexleven."Bikkel!!"
maandag 7 juni 2010 om 22:24
dinsdag 8 juni 2010 om 07:17
tja. Dan heb je dames die meteen zeggen. Ik wil best slikken als ze me daarna meteen zoenen. Mmm Ik stop toch ook niet met beffen als je begint met spuiten... Ik weet heus wel dat het niet lekker is. Maar moet je er over nadenken? Dan moet je het gewoon niet doen. Doe je het om je partner te plezieren dan moet je vooral niet laten merken dat je het eigenlijk vies vind. Ik zit ook niet te wachten op die kledderzooi in m'n gezicht. Maar als zij het nou gewoon lekker vind dan mag ze van mij hoor...
zondag 5 december 2010 om 12:30
zondag 5 december 2010 om 12:44
quote:Iwannalive schreef op 05 december 2010 @ 12:30:
Welja ik ga ermee gorgelen en dan spuug ik het bij mijn vriend in de mond en dan spuugt hij het bij zijn kat in de mond en dan neem ik het weer over en spuug het in de Chili Con Carne en dan komt mijn schoonfamilie op bezoek om mee te eten. Niets mis mee toch...
Welja ik ga ermee gorgelen en dan spuug ik het bij mijn vriend in de mond en dan spuugt hij het bij zijn kat in de mond en dan neem ik het weer over en spuug het in de Chili Con Carne en dan komt mijn schoonfamilie op bezoek om mee te eten. Niets mis mee toch...
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

zondag 5 december 2010 om 18:33
Ik slik wel. Niet altijd, maar gewoon als ik er zin in heb of als hij laat merken dat hij het graag wil. Ik vind het niet eens zo zeer vies, maar heb wel heel snel dat ik moet kokhalzen waardoor ik het niet allemaal binnenhou. Ik weet niet echt hoe dat komt, want de smaak vind ik niet heel erg en ik vind het heerlijk om te zien dat hij er van geniet. Nu moet ik gewoon een soort knop om zetten waardoor ik die reactie niet krijg en dan slik ik het gewoon door.
maandag 6 december 2010 om 17:21
Er is inderdaad weinig opwindender voor een man dan te mogen klaarkomen in de mond van een vrouw. Slikken hoeft trouwens lang niet altijd, je kunt het ook weer keurig op zijn buik droppen...quote:Miss thang schreef op 16 juli 2008 @ 10:58:
Ik slik ook, mede ook uit praktische overwegingen (opgeruimd staat netjes!), en ook omdat ik weet dat mannen het meestal wel geil vinden...
Ik slik ook, mede ook uit praktische overwegingen (opgeruimd staat netjes!), en ook omdat ik weet dat mannen het meestal wel geil vinden...
dinsdag 7 december 2010 om 09:03