Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
dinsdag 11 december 2007 om 21:56
quote:liefmeisje2 schreef op 11 december 2007 @ 21:54:
[...]
Fijn dat jij als man dat zegt! Is ook niet echt netjes en iedereen om me heen zegt het ook: hij heeft een probleem, hij komt zichzelf nog wel tegen... en je denkt toch niet dat hij daar gelukkig met haar gaat zijn/worden? En eeerlijk gezegd hoop ik inderdaad dat hij niet zo gelukkig wordt zoals het nu allemaal lijkt.... hij mag best voelen wat ik voel...Kijk! Zo hoor ik je graag!
[...]
Fijn dat jij als man dat zegt! Is ook niet echt netjes en iedereen om me heen zegt het ook: hij heeft een probleem, hij komt zichzelf nog wel tegen... en je denkt toch niet dat hij daar gelukkig met haar gaat zijn/worden? En eeerlijk gezegd hoop ik inderdaad dat hij niet zo gelukkig wordt zoals het nu allemaal lijkt.... hij mag best voelen wat ik voel...Kijk! Zo hoor ik je graag!
dinsdag 11 december 2007 om 21:59
quote:sunshineforever schreef op 11 december 2007 @ 21:40:
Xan, die scootmobiel maagd mijn "niet-maagdelijkheid" goed he? En ik neem aan dat seks in het bejaardentehuis niet verboden is? Ik hoop natuurlijk op mijn oude dag nog steeds de liefde van mijn leven tegen te komen...Punt 2 (eerder meegedeeld aan P.) is opgeheven, dus u kunt zich inschrijven
Xan, die scootmobiel maagd mijn "niet-maagdelijkheid" goed he? En ik neem aan dat seks in het bejaardentehuis niet verboden is? Ik hoop natuurlijk op mijn oude dag nog steeds de liefde van mijn leven tegen te komen...Punt 2 (eerder meegedeeld aan P.) is opgeheven, dus u kunt zich inschrijven
dinsdag 11 december 2007 om 22:05
dinsdag 11 december 2007 om 22:06
quote:liefmeisje2 schreef op 11 december 2007 @ 22:05:
Jullie zijn lief!
Dank voor jullie opbeurende verhalen. Ik hoop het van die mannen... had me vorige week op RP gezet, maar merk dat ik er allemaal nog niet zo aan toe ben misschien. Komt wel weer hoop ik...
Ik ga slapen, althans een poging doen tot...
Spreek jullie snel weer!Truste LM! Maak je niet TE druk he?
Jullie zijn lief!
Dank voor jullie opbeurende verhalen. Ik hoop het van die mannen... had me vorige week op RP gezet, maar merk dat ik er allemaal nog niet zo aan toe ben misschien. Komt wel weer hoop ik...
Ik ga slapen, althans een poging doen tot...
Spreek jullie snel weer!Truste LM! Maak je niet TE druk he?
dinsdag 11 december 2007 om 22:06
quote:Xander68 schreef op 11 december 2007 @ 22:03:
Om er nog even op in te haken:
Met mij gaat het ook niet van een leien dakje hoor, wordt daar af en toe heel erg moe van....en nu heb ik het echt wel even gehad (zie mijn toepasselijke avatar)
voor alle singles hier! (En voor alle bijna-niet-meer-singles-die-niet-weten-wat-potentiële-partner-precies-wil)
Zullen we dan bij deze afspreken dat we de exen-la NOOIT meer opentrekken?
Om er nog even op in te haken:
Met mij gaat het ook niet van een leien dakje hoor, wordt daar af en toe heel erg moe van....en nu heb ik het echt wel even gehad (zie mijn toepasselijke avatar)
voor alle singles hier! (En voor alle bijna-niet-meer-singles-die-niet-weten-wat-potentiële-partner-precies-wil)
Zullen we dan bij deze afspreken dat we de exen-la NOOIT meer opentrekken?
dinsdag 11 december 2007 om 22:09
quote:sunshineforever schreef op 11 december 2007 @ 22:06:
[...]
Zullen we dan bij deze afspreken dat we de exen-la NOOIT meer opentrekken? haha... heb blijkbaar nogal wat teweeg gebracht hier, sorry!
[...]
Zullen we dan bij deze afspreken dat we de exen-la NOOIT meer opentrekken? haha... heb blijkbaar nogal wat teweeg gebracht hier, sorry!
dinsdag 11 december 2007 om 22:13
quote:sunshineforever schreef op 11 december 2007 @ 22:06:
[...]
Zullen we dan bij deze afspreken dat we de exen-la NOOIT meer opentrekken?Hahaha!, ok....meestal komt daar ellende van...duschhhhh...mee eens!
[...]
Zullen we dan bij deze afspreken dat we de exen-la NOOIT meer opentrekken?Hahaha!, ok....meestal komt daar ellende van...duschhhhh...mee eens!
dinsdag 11 december 2007 om 22:15
dinsdag 11 december 2007 om 22:22
Och smsje terug van NVZ...: Ja sorry ik had het weer erg druk , maar dat weet ik nooit van te voren, maar komt wel goed. We hebben nog wel contact. Ben trouwens ook giga verkouden geworden komt dat door jou ? hihi nou gr doei.
(haha dat zou maar zo kunnen dat ie verkouden is geworden door mij , ben al 2 weken aan t snotteren hahahaha )
Kan nu iets terug gaan sturen in de trant van : ja was je sinterklaaskadootje ofzowiets.. ff denken wat ik terug ga sturen MORGEN (niet gelijk happen naar de baas
)
(haha dat zou maar zo kunnen dat ie verkouden is geworden door mij , ben al 2 weken aan t snotteren hahahaha )
Kan nu iets terug gaan sturen in de trant van : ja was je sinterklaaskadootje ofzowiets.. ff denken wat ik terug ga sturen MORGEN (niet gelijk happen naar de baas