Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Zozo, Vleermuis kan vanalles tegelijk!

Niet te gretig happen op het smsje idd! Wel leuk dat je wat hebt gehoord. En ach, die verkoudheid. Je wilde hem natuurlijk even een aandenken meegeven, toch?
oh heb ze trouwens van deze site :

www.watisernouleukaanouderworden.nl
Vleer, je blijft me verbazen....met alles eigenlijk....
Sun haha .. ik reageer idd pas morgen .. Hij heeft een eigen bedrijf.. dus heeft t vastook altijd druk .,Hij vertelde ook dat hij altijd weer blij is dat t weekend is. Ff ontladen..

Vind het in iedergeval leuk dat ie nog smste... Een man komt dus vanzelf wel met smsjes en dingetjes.. Blij ben ik vooral dat ik er niet bovenop zit , maar rustig een paar uur kan wachten om iets terug te sturen..
Xan jah dacht is er nou geen foto waar jij ook bij staat maaaaar had er dus 1 kunnen vinden :P haha

gezellig was het he ?
Zozo, eigen bedrijf. Goed voormekaar Vleer!

En idd, niet te snel er bovenop. Daar houden mannen meestal niet zo van. (En Sun ook niet.)
Hallllooooo!!!

Was ik ook weer ff! Heb heel hard gewerkt vandaag en daarna een vriendinnetje getroost wiens huisdier is overleden, kijk ik hier, zijn er a zoooveeeel berichtjes geschreven.. TOF!

Ik heb 2 pagina's gelezen maar ik moet er nog zed. Ik vond iets verontrustends, en dat schreef Vleer: Trouwens diegene die vaak single zijn bij mij in t bejaardenhuis aan ouderen zijn de vroegere juffen en verpleegsters..

Laat ik nou verpleegster zijn

Ik ben juf..... Ik wil ook in een bejaardnhuis met jou, anders voel ik me zo alleen!

En Sun schreef dat ze op het moment helemaal niets heeft lopen... Ik ook niet en ik heb geen interessante exen-la, enige interessante ex heeft al plannen met zn nieuwe schoonfamilie met kerst!

Ga nu proberen de rest even door te lezen, maar in mijn tempo (lees: moe met vierkante ogen) gaat dat niet bijster snel!
Ja, ik kijk nu alweer uit naar het uitstapje van volgend jaar!
quote:Vleermuis28 schreef op 11 december 2007 @ 22:31:

Xan jah dacht is er nou geen foto waar jij ook bij staat maaaaar had er dus 1 kunnen vinden :P haha

gezellig was het he ?Ja, fijn dat je een foto kon vinden...enne...volgend jaar weer he?
Hey Pop, leuk dat je er ook weer bent!

Je kunt er snel doorheen hoor.

Korte samenvatting: LM is verdrietig. Misschien moet je de berichten van LM wel even teruglezen. Dat is echt zielig.

HM heeft een nieuwe baan en is in de wolken (al zegt ze zelf dat ze niet in de wolken is).

Vleer heeft haar NZV verkouden gemaakt. Haar afspraakje vanavond is niet doorgegaan, maar ze heeft wel met hem gesmst, en het lijkt goed te gaan tussen die twee.

Xander, Prinsesje en Sun hebben een saai single-leven. Zij neigen naar hun exen-la, maar hebben besloten die la dicht te laten. Al heeft Sun daar nogal moeite mee. Die van haar springt namelijk soms ongevraagd open.

Zo, nu ben je weer op de hoogte Pop!
quote:pop1980 schreef op 11 december 2007 @ 22:33:

Hallllooooo!!!

Was ik ook weer ff! Heb heel hard gewerkt vandaag en daarna een vriendinnetje getroost wiens huisdier is overleden, kijk ik hier, zijn er a zoooveeeel berichtjes geschreven.. TOF!

Ik heb 2 pagina's gelezen maar ik moet er nog zed. Ik vond iets verontrustends, en dat schreef Vleer: Trouwens diegene die vaak single zijn bij mij in t bejaardenhuis aan ouderen zijn de vroegere juffen en verpleegsters..

Laat ik nou verpleegster zijn

Ik ben juf..... Ik wil ook in een bejaardnhuis met jou, anders voel ik me zo alleen!

En Sun schreef dat ze op het moment helemaal niets heeft lopen... Ik ook niet en ik heb geen interessante exen-la, enige interessante ex heeft al plannen met zn nieuwe schoonfamilie met kerst!

Ga nu proberen de rest even door te lezen, maar in mijn tempo (lees: moe met vierkante ogen) gaat dat niet bijster snel!

Hey Pop,

Leuk dat je hier ook weer bent! Een hoop gewauwel vandaag op dit topic....dus neem je tijd....

Jij geen interessante exen-la? Dichthouden die hap! (adviesje van Sun)
Doe mij maar die kerel met die pet ;-);-);-)
oh my god

sta ik 5 min online op msn, gaat die gedumpte date mij aanspreken!!!!!

WAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
quote:sunshineforever schreef op 11 december 2007 @ 22:39:

oh my god

WAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHGewoon NIET reageren! Heeft meneer een plaat voor zijn hesses?
Pop, ik zeg hallo en weer daag... Dit meisje gaat naar bedje toe! Miss ben ik idd wel een beetje in de wolken... (grijns). Moet ik alleen niet denken aan morgenochtend, heb een vervelend gesprek voor mijn werk. Maar goed, daarna vrij en (verlate) sinterklaascadeautjes kopen!!!

*Gaap* Ik ga dromen over rollators en hopelijk over leuke jongen. Vannacht over ex gedroomd, bleehh, dus dat ga ik vannacht anders doen!

Dames en heer; houd die lades dicht (ook 's nachts Halvemaan!!!) en een goede nachtrust gewenst!!!
Hey,Sun, thnx voor je samenvatting. Kan je die de volgende keer naar mn mail sturen? Ik las het namelijk pas toen ik al die pagina's had doorgelezen. Mijn mail ken je al van het freelancers bestand van drs P. op de Erwt. :P!

Oh, ff iets heel anders: ik ken een kerel via internet al ruim 1,5 jaar. Hij woont aan de andere kant van het land en ik heb hem daarom nog maar 1 keer irl gezien, en dat voor een uurtje. Verder hebben we altijd veel gemaild/gemsnt/gesmst/gebeld enz enz. Ik was aan het klagen dat ik weer eens een weekendje wegwilde en toen heeft hij em uitgenodigt om bij hem langs te komen. Gewoon vriendschappelijk, want hij heeft nu een maand of 8 een vriendin.

Wat zal ik doen, zal ik erheen of niet? Wat zouden jullie doen?
En wat die exen-la betreft, ik had dit weekend al getwijfeld of ik weer met een oude scharrel zou zoenen, maar voor ik iets kon beslissen ging hij naar huis. Dus die exenla gaat nu op slot!!

LM, dikke knuffel! Sterkte!!

HM, gefeliciteerd met je baan!
quote:Halvemaan schreef op 11 december 2007 @ 22:45:

Pop, ik zeg hallo en weer daag... Dit meisje gaat naar bedje toe! Miss ben ik idd wel een beetje in de wolken... (grijns). Moet ik alleen niet denken aan morgenochtend, heb een vervelend gesprek voor mijn werk. Maar goed, daarna vrij en (verlate) sinterklaascadeautjes kopen!!!

*Gaap* Ik ga dromen over rollators en hopelijk over leuke jongen. Vannacht over ex gedroomd, bleehh, dus dat ga ik vannacht anders doen!

Dames en heer; houd die lades dicht (ook 's nachts Halvemaan!!!) en een goede nachtrust gewenst!!!Ik wens u een fijne nachtrust HM! Veel droomplezier!
Tsja Pop, ik weet het niet. Dat soort bezoekjes... Eerlijk gezegd ken ik hem niet dus moet ik niet zo mijn oordeel er over los laten. Maar ik zou het denk ik niet zomaar doen.

Nou, ik ben trouwens druk met die gast aan het msnen. Had ik al verteld dat we zaterdagnacht hadden gesmst. Ik had hem toen teruggesmst met mijn dronken hasses. Hij heeft het daar nu over. En ik blijk nogal wat gesmst te hebben. En ja, hij heeft gelijk. Ik lees het nu in mijn telefoon terug. Dus ik heb geloof ik wat recht te zetten.

Ik ga het jullie zo allemaal uitleggen....
quote:pop1980 schreef op 11 december 2007 @ 22:50:

Hey,Sun, thnx voor je samenvatting. Kan je die de volgende keer naar mn mail sturen? Ik las het namelijk pas toen ik al die pagina's had doorgelezen. Mijn mail ken je al van het freelancers bestand van drs P. op de Erwt. :P!

Oh, ff iets heel anders: ik ken een kerel via internet al ruim 1,5 jaar. Hij woont aan de andere kant van het land en ik heb hem daarom nog maar 1 keer irl gezien, en dat voor een uurtje. Verder hebben we altijd veel gemaild/gemsnt/gesmst/gebeld enz enz. Ik was aan het klagen dat ik weer eens een weekendje wegwilde en toen heeft hij em uitgenodigt om bij hem langs te komen. Gewoon vriendschappelijk, want hij heeft nu een maand of 8 een vriendin.

Wat zal ik doen, zal ik erheen of niet? Wat zouden jullie doen?Volg je gevoel Pop. Als het vervelend voelt niet doen, aan de andere kant....hij heeft al 8 maanden een vriendin....weinig te vrezen dus?
Mijn exen la bleef altijd gesloten afgelopen jaren , maar sinds ik weer in t dorp woon waar ik opgegroeid ben , kom ik regelmatig ehh oude zoenvriendjes tegen.. NZV is nl nr 3 of 4 al.. *grijns*

Erg leuk vind ik t ook wanneer men zoals afgelopen zaterdag in de kroeg staat te vertellen wat voor rare maffe dingen vriendin en ik vroeger uithaalden op school , disco op straat e.d.

Zo wist NZV te vertellen dat vriendin en ik vroeger (10jr geleden) in de disco stonden en als we een jongen gezoend hadden bij elkaar langs liepen en zeiden tegen elkaar 1-0 offe 1-1.. En wat gebeurde er afgelopen zaterdag ? Ik stond met NZV te zoenen , loop daarna de kroeg door om vriendin te zoeken (ik had haar begin van de avond al gezegd als NZV er is ga ik met hem zoenen) , loop bij haar langs en zeg 1-0 voor mij..en liep door de dansvloer op.

15min later komt vriendin naar mij toe en zegt 1-1.. Ik helemaal verontwaardigd WIE DAN ? ehh weet zijn naam niet ..

We zijn t nog niet verleerd.. eigenlijk heel kinderachtig maar we hebben er zon lol om
quote:sunshineforever schreef op 11 december 2007 @ 22:39:

oh my god

WAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Wassikweer even!

Prinses is errrrg van't blokkeren en deleten van ongebruikte (of niet te gebruiken) contactpersonen op msn (lees: gedumpte en slecht bevallen dates)...

Exen-la dichthouden errrrg goed plan en geheel mee akkoord! *prinses stopt exen voor de zekerheid in een kluis en vergeet de code...*

Fotootjes errrrug grappig , PodW wil graaag weten waar gave roze rollator te verkrijgen is, want de motivatie om aan te melden voor Xan's bejaardentehuis neemt weer toe!

Nu zo lekker slapen... gaappp....
Peas on earth!
Sun hopelijk kan jij het beter rechtzetten dan ik met mijn ZV van paar weken geleden.. Die vond dat ik had gelogen tegen hem (terwijl ik alleen maar rare dronkenvrouws dingen had gezegd hehe) Sukkel .. heb nu NZV .. dies toch leuker
Ahhh...kijk....foto's helpen altijd!...had eigenlijkk een brochure uit moeten brengen voor de jaarlijkse race om de bejaarden over de streep (met gepimpte rollator ) te trekken.

Ook deze kerel gaat naar bed....moe moe moe...trusten allen!
Ik duik ook zo mijn mandje in ... kan de hele dag op bed blijven liggen heeeerlijk ,,, morgen de nachtdienst in voor 2 nachtjes..

Slaap lekker allemaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven