Rammelende Eierstokken - DEEL 3!!!

27-08-2010 13:11 2476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten.

Er zijn inmiddels al flink wat dames zwanger, maar we gaan gewoon gezellig verder met deel 3!!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 15/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 201023/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Pauley312011 Moimoi30April 2010?/03/11Frutje30Oktober 201021/03/11Pipo32Oktober 201004/03/11Romorantin25201127/02/11Springstof30September 2011Orchis30Begin 2011Lavender32?Magz25(hopelijk heeeel snel) in 2011?Vicodin25?gember99926?

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!!

Deel 2
Jemig janine...das niet helemaal 'geen bericht, goed bericht' wat zul jij geschrokken zijn zeg! Heel erg veel sterkte daar, want dit klinkt alles behalve prettig! Hou je taai! Gelukkig ben je in goede handen! Is janineman ook gewoon lekker bij je?
@ Orchid: GEFELICITEERD!!! Ben heel nieuwsgierig naar je verhaal, en naar de naam van je ventje natuurlijk .

Jezus, Janine.... ben er stil van, wat klinkt het vreselijk eng allemaal . Hoe voel je je nu? Fijn dat het met de meiden goed gaat, maar hier krijg ik toch de rillingen van...
janineman heeft hier twee nachten geslapen de lieverd...
quote:Assie78 schreef op 03 december 2010 @ 21:03:

Gewoon het idee dat het raak zou kunnen zijn, is al spannend

Hebben jullie dat ook? JA!
@Orchid

Wauw een zoon! Gefeliciteerd! Ik ben heel nieuwsgierig naar je bevallingsverhaal, hoe je kleine mannetje het doet en hoe je je voelt.

@Janine

Jeetje, dat was dus wederom weer schrikken. Ik beloof plechtig je niet na te doen. Fijn dat Janineman je zo goed heeft bijgestaan. Hoe voel je je nu? Heb je last van dat magnesiuminfuus? Nog even volhouden en dan is het 10 december. Pfft, de laatste loodjes.

@Pipo

Hoe was de wandeling?

Ik ga denk ik eerlijk zijn over wat ik van mijn werk tot een bepaald punt. Ik ga niet zeggen dat ik een baas een autoritaire, dominante klootzak vind, maar wel dat ik moeite heb met zijn manier van leidinggeven. Haha. Ik wil niet te negatief zijn, maar ook niet liegen.

Hmm, ik ga me zo nog maar eens verdiepen in die verzekeringen, wil denk ik wel iets aanvullends nemen.

@nukje

Zo leuk dat Nukkeman zo enthousiast is! Fijn hoor!

En ik denk dat ik best moeite zou hebben met negen maanden niet drinken, dus ik begrijp je helemaal.

@VKM

Je zoon! Gaaf hè. Maar dus weer een zware nacht gehad, zo te lezen. Houd je het nog een beetje vol?
@ Frut: Alvast veel succes met je gesprek!!

@ Orchid: Heb de tabel aangepast voor je!! Mocht je een andere naam willen of iets dan hoor ik t wel !! Ben ook heel benieuwd naar je verhaal!! Maar eerst lekker genieten van elkaar!!

@ Janine: Fijn dat Janineman bij je is! Hoop dat je je inmiddels wat beter voelt!
Orchid!!! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Hopelijk is de bevallig voorspoedig gegaan en ben je er zonder al te veel "kleerscheuren" vanaf gekomen. Ik hoor graag jouw ervaringen!!

Geniet er maar van.

Janine: gelukkig is alles weer in orde......tjee, je maakt wel wat mee in je zwangerschap. Komt dit nou doordat je van een tweeling in verwachting bent en je sneller wat 'apartere' kwaaltjes krijgt, of heeft dat er niets mee te maken?

Hier verder weinig nieuws. Gisteren schandalig veel geld aan kerstballen e.d. uitgegeven en toch een nepboom gekocht (de mooiste die er is.....tjee wat zijn de meeste lelijk!!). Hij staat in ieder geval heeeel mooi en ik had gewoon echt teveel ballen en toebehoren....past er niet eens allemaal in. Daar gaat een groot deel van mijn 13e maand
Jeetje Janine, ik dacht al dat er iets was met je. Wat naar! Is die migraine een bijwerking van de zwangerschap of had je dat normaal ook? En wat doet die magnesium dan? Het klinkt allemaal heel heftig. Sterkte!

Gister leuk etentje gehad. Gelukkig werd het niet (te) laat en konden we er op de fiets nog redelijk komen. Op een of andere manier wil ik nu goed voor mezelf zorgen qua slaap, eten en (niet te veel) drinken. Denk toch dat dat bevorderlijk kan werken. Nichtje van Pman was er oo.. Zo'n schatje! Maar toch wel een 'gedoe' hoor. Als je zag wat haar ouders allemaal meezeulden. En dan die kleine midden in de nacht wakker moeten maken om in de winterse kou naar huis te moeten... Aan de andere kant lijkt het me ook niks om nooit meer iets als stel te kunnen doen omdat je thuis bij je kind moet zitten.

GO FRUTJE GO !!!

@Nukje: wat lief van Nukkeman. Dat geeft mij ook hoop voor de toekomst

Zo, Pman en ik gaan zo de stad in om ons zelf nog op wat sintercadeaus te trakteren. Niet zo spannend maar af en toe moet je even lief voor je zelf zijn

@Orchid: GEFELICITEERD! Ben heel benieuwd naar je bevallingsverhaal. Hopelijk was het een pos. ervaring.
Huuu, janine! Wederom schrikken, wat een eng verhaal!

Het is nu echt aftellen, laten we hopen dat je de komende dagen goed doorkomt...

@Orchid: Gefeliciteerd!! Een schattig klein orchidmannetje!

@Nukje: ik vind het altijd zo geweldig om te horen hoe nukkeman zich de laatste maanden heeft ontwikkeld tot de beste papa-to-be die je je kunt voorstellen. Heerlijk hoe hij zo zorgzaam is naar jou, en zo aan het toekomstige kindje denkt

@pipo: viel het mee, was het leuk?

Ik vind sneeuw en ijs echt heerlijk. Gisteren zijn we lekker wezen schaatsen. Eerst ons eigen baantje schoonvegen, en dan lekker zwieren over het ijs

@frutje: succes met je gesprek... Ik denk dat het zeker goed is om eerlijk te zijn. Niet bot, maar wel genuanceerd zeggen hoe je de afgelopen maanden hebt ervaren. Als het er niet beter op wordt: je wil toch al weg. Als het er wel beter op wordt: dan heb je nog een paar maanden die minder vervelend zijn. Leidinggevenden moeten ook kunnen reflecteren op hun eigen manier van doen.

Maar het lijkt me wel moeilijk om te zeggen, dus succes!

@VKmeisje: alles nog goed in jullie gezinnetje? Word je niet onderhand al gek van al het kraambezoek, of valt het mee? Zo gaaf dat je nu vol trots kunt vertellen over 'mijn zoon'

@assie: een nep boom? Dat vind ik altijd zo jammer van de lekkere dennengeur in de kamer... Maar het is hoe dan ook leuk om de boel gezellig te maken. Dan krijg ik net als Pipo ook zin om te cocoonen.

Ik vind het zo jammer dat de dooi heeft ingezet . Nu wordt dat mooie witte dekentje een grauwe laag smurrie, bah. Maar ik heb hoop dat we in de kerstvakantie gewoon weer een nieuwe vorstperiode krijgen. Schaatsen, joechee!
ben ik weer..geen zwangerschapvergiftiging.. gelukkig.
Pff gelukkig... maar wat dan wel? Gewoon migraine of iets anders? Heb je nu nog medicatie?
Orchid, gefeliciteerd!! Hopelijk gaat alles goed met jullie en kun je lekker gaan genieten.

Janine, wat naar dat het niet goed ging en dat de magnesium zo'n gevoel gaf. Zelf heb ik helemaal niets gevoeld van het infuus met magnesium, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik toen aan het persen was, en dus hele andere dingen voelde

Hopelijk knap je snel op!

En, inderdaad, aftellen naar 10 december!

Hier nog een schaatsfan. Ik hoop ook op nog een vorstperiode, maxicosi op de slee en schaatsen maar
vkm: van infuus werd ik alleen ietsje suffer... maar ik kreeg eerst een dikke shot (bolus magnesium) zeg maar.. alles in 1 keer.. nou, ook die had jij gevoeld.

Gewoon hoge bloeddruk denken ze... door stress of angst... en tweelingzwangerschap.. ach, hetkan bij iedere zwangere voorkomen (toch vkm?) maar nu was het zo hoog opeens.

Geen medicatie meer... voel me ook stukken beter. Lig weer op een kamer met roommates (vrouw bij wie ik eerder heb gelegen.. heeft ook zo nu en dan hoge bloeddruk) Morgen wordt ze ingeleid en dan hoop ik dat W (die lag eerst bijmij op de kamer, nu elders weer terugkomt... we hebben het gezellig samen.

De babyś worden als alles stabiel blijft in week 33 gehaald. dus 13-17 dec.!!
Ah, vandaar het verschil. En ja, een hoge bloeddruk kan de beste overkomen Ik ga dinsdag in het nagesprek met de gyn eens vragen hoe we het aan gaan pakken als wij nog een nummer 2 willen. Een groot gezin met vier kinderen heb ik na deze bevalling meteen uit mijn hoofd gezet...

Week 33? Dus weer een paar dagen extra, dat is mooi! Het eind van je zwangerschap komt wel snel dichterbij, wat een gek idee, he? Ik heb nog steeds soms dat ik tegen mijn buik praat. Fijn dat je je weer een stuk beter voelt, nog even zo volhouden!!
@VKmeisje: als je nou aan Janine het recept voor een tweeling vraagt, dan komt dat grote gezin al weer ietsje dichterbij

Ik heb trouwens een keer met collega's gecurld, ook heel leuk met maxicosi's

@Janine: goed om te horen dat het weer beter gaat! Heb het maar lekker gezellig, dan is je 33ste week zo aangebroken.

Mmm, de lekkerste geuren komen hier de kamer in: Orchisman heeft een lekkere stoofpot op staan. Erg goed als sinterklaas-eten!

Groetjes!
zo ik lig weer aan het ctg. Merk dat de angst er goed in zit nu. Ben voor elk vlekje voor mijn ogen bang dat het meteen ernstig is...pffffffffffff. Gelukkig nog wel redelijk geslapen en de meiden maken het goed.

Vandaag maar weer verder met enveloppen schrijven. haha

en een aantal van jullie zitten op het wachtbankje..spannend! het zal wel een mooi kerstcadeau zijn als het raak mocht zijn!

@assie: wij hebben ook een nepboom hoor.. net zo makkelijk. We woonden ook eerst in een huis met de kamer beneden (dijkhuis) en dan moest je de boom helemaal de trap af. Maar opzetten gaat nog niet gebeuren haha...
't Is ook niet niks wat je allemaal meemaakt, Janine! Je krijgt deze meiden niet zomaar cadeau. Hopelijk kun je het over twee weken snel achter je laten en echt genieten.

Is W alweer terug bij je op de kamer?
Tjemig wat een verhaal Janine! Ik hoop dat je je nu wat beter voelt en alles goed gaat!

Orchid gefeliciteerd!!

Gister Sinterklaas gevierd bij schoonfamilie, waarvan 1 schoonzusje een kindje heeft van anderhalf en het andere schoonzusje net 3 a 4 maanden zwanger is. Was wel even zwaar en slikken voor me, ik was geloof ik ook een beetje stil de hele avond.

Daarnaast heeft de schoonzus met het kindje van anderhalf haar vriend de deur gewezen en daarover nogal heftige discussie gevoerd met Magzman. Allemaal drama... Maar dat heeft ook positieve kant!

Hierdoor denkt Magzman namelijk wat meer na over ons, de toekomst, en natuurlijk kinderen. Hij vindt zijn nichtje van anderhalf steeds leuker worden (het is nu al een echt mensje! zei hij) en benadrukte gister nog maar eens hoe graag hij met mij verder wil voor de rest van ons leven Komt die trouwen-droom ook weer eens wat dichterbij, en daarmee de kinderen, hem kennende. :-)
@vk: W is niet terug maar ze komt zo nu en dan langslopen. Wel gezellig. Ik lig nu met drie. waarvan 1 vandaag weggaat want wordt ingeleid. een andere heeft gebroken vliezen maar nog geen weeen... maar wordt waarschijnlijk morgen geboren..

Hier net nog een snelle eiwit-urine test en die was negatief.. Dus das goed!

Orchid: we zijn zo benieuwd naar je verhaal!!

en waarschijnlijk worden de babyś maandag 13 december gehaald... oei, komt nu wel erg dichtbij he.
13 december, nog een week dus. Echt aftellen nu! Wordt het dan eigenlijk een keizersnede? Of word je ingeleid?

Orchid, ik ben ook erg benieuwd! Kom even rustig bij, en vertel ons dan alles Compleet met naam en foto?

Wachtbankmeiden, hoe is het met jullie? Is het deze week alleen voor Assie spannend?

Ik ga zo denk ik even de kerstspullen uit de schuur halen. Sint is voorbij, tijd voor kerst! Daarnet heb ik al het babyboek bijgewerkt, leuk hoor! Ik merk dat ik weer een beetje energie begin te krijgen om dingen op te pakken, anders dan voeden, eten, verschonen, in bad doen (super leuk!), slapen, koken, wassen, was opvouwen, kolven en weer voeden. Hopelijk blijft dat zo!

Vannacht was het wel weer een slechte nacht. Verkadezoon had zo'n last van krampjes, dat 'ie vaak wilde eten en daarna brulde. Zo zielig... En zo slecht voor je nachtrust. Na 2 uur met hem bezig geweest te zijn was ik op, dus toen mocht vriend even. In principe doe ik alles 's nachts, omdat vriend gewoon moet werken, maar soms gaat dat even niet.

We krijgen trouwens de 24e al de sleutel van ons nieuwe huis! En vriend is dan tussen kerst en oud en nieuw vrij, en de hele maand januari! Wat een luxe. Hopelijk slaapt Verkadezoon dan wat beter, zodat ik ook wat kan verven in ons nieuwe huis. En dan snel over en genieten van de ruimte, de warmte, het bad en de nieuwe keuken!
Oh, en je hebt dus nog een week om je keuze te maken wat betreft de namen, Janine. Of zijn jullie er al uit?
Hallo dames!!

Janine, nog een weekje!!!! Spannend zeg. En de 13e is ook wel een mooie datum, goed tussen sinterklaas en kerst in!

Verkademeisje: fijn dat je weer wat meer energie begint te krijgen. Nu eerst project kerstboom En straks verven en verhuizen!! Leuke, maar ook hectische periode (zeker met kleine verkadebaby).

Magz: goed dat vriend wat meer over de toekomst na begint te denken. Voor je het weet krijg je een aanzoek en starten jullie met baby's maken

Pipo: hoe voel je je? Ik las op het andere topic dat het eigenlijk al zeker is dat je zwanger bent , dus laat maar horen...haha

Ja deze week wordt spannend. Als ik de uitersten van mijn cycli neem kan NOD van woensdag t/m zondag zijn. Gisteren met Assieman over dat we zullen zien in hoeverre hij "superzaad" heeft En anders weer lekker oefenen in de volgende ronde. Af en toe voel ik me wel net even anders dan normaal (of lijkt zo), maar verder niet echt kwaaltjes die eruit springen en buiten de "range" van normaal vallen.
Hallo!

Orchid: Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar je verhaal, en of het allemaal meegevallen is.

Janine: heftig hoor, maar gelukkig zitten de dames nog even goed. Spannend dat ze volgende week al gehaald worden! Hoe groot zijn ze dan?

Assie: spannend hoor, dat wachtbankje...

Pipo: is het waar??? Ben je zwanger??? Oh, dat zou leuk zijn zeg!

Hier even een baalmomentje. Vergunningen zijn afgekeurd, nu moeten we bedenken wat we verder gaan doen. Ik heb al tegen Pauley-man gezegd (twee weken terug) dat ik niet langer wilde wachten en hij zou erover nadenken.

Verder ben ik vijf dagen bij mijn moeder geweest, en we hebben ook over mijn kinderwens gesproken, en dat Pauley-man er nog niet klaar voor is, dat is wel heel fijn geweest.

Zo, nu even verder werken, hoewel ik geen zin heb. Mijn directe begeleider heeft net gezegd dat hij per 1 maart een andere baan heeft. Lekker hoor...
@pipo: wat???

@vk: keizersnede, een tweeling in 1 vruchtzak halen ze altijd. Te gevaarlijk ivm navelstrengen etc. En over de namen zijn we wel uit.

@pauley: gewicht baby;s blijft een schatting. Maar vorig week dinsdag: baby a/ 1400 gram baby b/ 2070 gram

dus nog even groeien
Dames, kalm an he! Ik weet helemaal nog niet of ik zwanger ben Maar ik voelde weer van alles (terwijl ik dat niet wil) en toen zei iemand van het andere topic -voor de grap- dat ik zeker zwanger ben. Aja, laten wet het hopen. Gister moe (extreem), duizelig en krampjes. Maar het zal wel niks zijn. Ik laat me niet gek maken!!

@Janine: whaaaah over een week komen ze al, wat spannund zeg!

@Pauley: balen, balen, balen van de vergunningen je werk en PauleyMan.

@Assie: voor jou wordt het nu ook heel spannend. Wanneer ga je evt. testen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven