T-huis

17-06-2010 22:21 2561 berichten
Alle reacties Link kopieren

Afspraak mafspraak? Is dat een manier om een antwoord te omzeilen en heb je dus eigenlijk nog geen afspraak gemaakt?

Is die film niet te downloaden? Of ben jij zo netjes dat je dat niet doet?
Trav vertoont tandartsontwijkend gedrag

(maar tot wanneer Trav... tot je kies eruitvalt...? )
Of tot je op Eerste Kerstdag ligt te janken van de pijn, je geen hap van het kerstdiner kunt hebben en er geen dienstdoende tandarts in de wijde omtrek te bekennen is?

Ga, toch! Dan kun je het nieuwe jaar meteen goed beginnen!
Whahahahahahahahahaha die azijnpraatjes, geweldig!

Over twee weken zitten we er Trav!
Mijn kind is van de klok en de klepel geloof ik. Omrollen doet 'ie niet, maar hij heeft waarschijnlijk wel begrepen dat er íets moet gebeuren, dus nu schuift hij op z'n rug rondjes in de box
Hahahahahaha filmpje maken
Ja, ik wil het ook zien!
Gaat wel in een iets minder spectaculair tempo dan mijn vorige berichtje deed vermoeden hoor
Dan klikken we op fastforward!

De draaitol ligt nu lekker in z'n bedje, straks in de herkansing
* trommelt ongeduldig met vingers op tafel *

Is Doperwtje al wakker?
Oh euh... ja... en alweer in slaap. Vergeten

Hoewel hij nu niet zo fanatiek was met z'n rondje

Hij was nu in de ban van 'geluidjes maken als je je tong uit je mond laat hangen'
Wat schattig, al die nieuwe ontdekkingen! Doe eens een recente Dopfoto in het Putje? Heb het idee dat ik hem al heel lang niet meer gezien heb.

Ik ben aan het opruimen/poetsen/ladingen was aan het wegwerken en dat is kerstboomopzetontwijkendgedrag. Wel fijn dat dat zulke positieve bijwerkingen heeft.

Trav, heb je al een afspraak?

Vandaag is Don bij de kaakchirurg geweest en hij heeft een aantal prachtige hechtingen in zijn giecheltje, maar geen pijn! Echt, misschien valt het wel mee!
Ik doe zo even een foto, nu hoor ik eerst een wakkerwordend Doperwtje door de babyfoon

Oeh, stoere Don. Maar inderdaad, da's hoopvol Trav!

Kersboomopzetontwijkend gedrag
Ik ben zelfs zó aan het ontwijken dat ik intussen ook al een lekkere ovenschotel klaar heb. Die hoeft straks alleen nog maar even in de oven. (Ai, dat geeft me dan net weer een half uur waarin ik de kerstboom van boven naar beneden zou kunnen halen....)
Foto staat er

Geeft je weer ontwijkmogelijkheden

Die plaatjes

Ik wil eigenlijk geen boom doen, want we zijn in Ierland met kerst maar aan de andere kant is het tot dan wel leuk. Wil ik wel een neppe want anders zielig

We gingen al aanvragen Kezz, maar ik heb het haar terug laten trekken in overleg, want Mier ziek, toen ik ziek en Chica dus heel wat lessen gemist en ik heb ook een soort rij-inzinking o.i.d

Ik zuig gewoon en zal t wel nooit leren
Wil je het nog wel Inad?
Jaaaaa! Ik heb je knappe zoon gespot! Wat een heerlijk serieus bekkie trekt hij daar op de foto. Alsof hij in een goed gesprek verwikkeld is.

Gewoon aanvragen nu Inad, komt goed. Klinkt een beetje als faalangst, klopt dat?
Wij gaan ook nog weg in de vakantie, maar ik vrees dat de jongens echt niet akkoord gaan met boomloze kerst. En dat wil ik zelf ook niet. Ik wil wél een automatisch uitklapbare compleet versierde boom. Bestaan die?
Inad

Jaja, om een lachend Doperwtje op de foto te krijgen is wel iets meer nodig, want zodra Doperwtje de camera in de smiezen heeft, trekt hij z'n Intellectuele Gezicht en is het klaar met de pret
Ik vrees dat wij aankomend weekend een boom gaan kopen. Ik vind één week voor kerst wel genoeg, maar Een Hele Week Na Sinterklaas is al een compromis voor Xan

Leuk dat jullie weggaan Kezzzzzz, waarheen?

Star gaat skiën toch? In Noorwegen?

Had ik al verteld hoe leuk Doperwtje is eigenlijk? Hij is zó leuk! En zo lief en grappig. En hij giechelt zo leuk. En hij maakt zulke schattige geluidjes. En als hij zichzelf in de spiegel ziet, wordt hij verlegen. En als hij wakker wordt, ligt hij in zichzelf te pruttelen en te kletsen en dat hoor ik dan door de babyfoon enzo. Zucht

Je bent een Echte MoederT geworden, Erwt!

Ik zet onze plannen wel even in het Putje.
Ja, ik geloof ook dat ik een moederT geworden ben. Eng man

Ik vind ziek zijn en moeder zijn alleen niet zo'n beste combi, ontdekte ik deze week. Dan wil ik liever gewoon zieke Erwt zijn, die lekker een beetje kan zwelgen en zielig zijn in bed. Zonder een Doperwtje, die ook pruttelt en gezellig doet (of nóg erger: ook ziek en snotterig is en mij 's nachts wakker houdt)
Erwt

En lief, die Dop=cute berichtjes

Kezz, ja, denk ook wel gewoon schijterig, maar ik ben serieus ook gewoon niet zo goed vind ik zelf. Ook op de fiets al niet. Al jaaaaren niet Ik kan weer wel heeeeel goed de speciale verrichtingen volgens lerares. Maar ja, ik moet tussen parkeren door ook de weg op

Ik doe vooral raar met de koppeling. Ik hang erboven en spring er dan meteen in bij onverwachte dingen ipv op de rem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven