T-huis

17-06-2010 22:21 2561 berichten
Alle reacties Link kopieren

Inad maar ook

Ik was ook echt Heel Erg Slecht met autorijlessen. De rijleraar zei steeds maar op zo'n sussend toontje 'het komt heus wel een keer goed'
Speciale verrichtingen op de fiets?

Finland gaan we Erwteke!
Ohhh Finland! Ik wist dat het iets Scandinavisch was enzo

Koud man
Mijn kind ligt nu overdwars in de box, het boxkleed zo ongeveer om zich heen gevouwen, een hydrofiel op z'n hoofd, speelgoed om zich heen, benen steken uit de box en ik hoor 'pffffrrrttttttttttttttttttt'
Aaaaaaaaah klinkt cute
Hij ís ook cute, maar daarover had ik gisteren al lyrische woorden gesproken

Hij ligt nu heel stil door de box heen naar me te koekeloeren in de hoop dat ik kijk. En áls ik dan kijk, gaat ie heel breed grijnzen
Ik kan weer inloggen!

Forum doet heel raar...

Inad, gewoon aanvragen, dat examen. Wat is er nou het ergste dat er kan gebeuren? Zakken! Maar het zou ook zomaar kunnen zijn dat je gewoon slaagt. Doen hoor! Het geeft zoveel vrijheid om de auto te kunnen pakken en daarin niet afhankelijk te hoeven zijn van anderen of van je fiets.
Ik snap éindelijk hoe ik een filmpje op Hyves kan zetten vanaf m'n telefoon. Zal ik eentje in Putje doen? Ja he? Ja toch? *wil graag filmpjes plaatsen*
Ja! Doen!
Hij staat er al láng
Mijn kleine, lieve Vito kreeg vandaag post van de juf. Hij mag na de kerstvakantie al komen oefenen. Mijn baby is groot!
Oooooh, ik heb meteen gekeken. Wat een lekker kletsend manneke! Mooie donkere ogen heeft hij. Oeh, ik rammel alleen maar nog veel harder van dit filmpje!
Oehhhh dat gaat snel... oefenen bij de juf! Spannend!

Doperwtje is de laatste dagen weer heel veel aan't kletsen, allemaal nieuwe geluidjes. Leuk is dat! Op het filmpje lijken zijn ogen inderdaad heel donker, maar eigenlijk zijn ze gewoon blauw. Rammel-opwekkend filmpje

(maar zou wel leuk zijn als dat gerammel binnenkort niet meer nodig is )
Ja, leuk, al die geluidjes. En dat serieuze koppie erbij alsof hij je echt een hele goede scoop aan het onthullen is!

Hoe is het op je werk, Erwt? Bevalt het om (tijdelijk) een dag minder te werken? En werkt het anders, als moeder zijnde? Gezien de doelgroep?
Zo cool van Finland!

Erwt, dat geeft me weer hoop, dat jij ook slecht reed

Doperwt is een lekkerdingenmannetje
De kerstboom staat!
En niemand die die blijdschap even met mij komt delen?
Ik ben er! En voor de boom
Hier ook vandaag huis in kersterige sferen gebracht. Leuk is dat

Doperwtje is helemaal gebiologeerd door de kaarsjes en lichtjes in de boom
Oh, wat schattig! Heb je er een 'baby's first X-mas bal' inhangen? Dat moet hoor, als je een echte moederT bent!
quote:Kezz schreef op 09 december 2010 @ 20:19:

Hoe is het op je werk, Erwt? Bevalt het om (tijdelijk) een dag minder te werken? En werkt het anders, als moeder zijnde? Gezien de doelgroep?Het gaat heel goed . Ik vind het lekker om weer aan het werk te zijn (over andere dingen nadenken, andere mensen spreken enzo), maar het is wel heel lekker om er drie dagen te zijn en vier dagen thuis te zijn. We hebben net geregeld dat ik de aankomende twee jaar drie dagen per week werk (in plaats van vier) en dat vind ik heel fijn. Qua werk blijkt het niet anders te zijn. Ik was er wel benieuwd naar hoe het zou zijn om dit werk nu te doen, als moeder zijnde, maar dat blijkt niet te verschillen en dat is wel fijn eigenlijk....
quote:Kezz schreef op 11 december 2010 @ 20:39:

Oh, wat schattig! Heb je er een 'baby's first X-mas bal' inhangen? Dat moet hoor, als je een echte moederT bent!

Ohhh ik ben geen echte moederT

Inad, echt Heel Erg Slecht was ik. Hoopvol he? Nu kan ik namelijk best wel redelijk autorijden . Oh, ik ben wel één keer gezakt....
Ik ben twee keer gezakt en de derde keer met valium geslaagd.
Nou Inad, met deze tip kun jij dus sneller: meteen valium inslaan
Lekker dat werken ook weer fijn is, Erwt.

Maaar ook fijn dat je dus voorlopig drie dagen kunt werken. Hoe doe je dat? Ouderschapsverlof en daarna onbetaald verlof?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven