creme embryolisse
zondag 5 december 2010 om 12:50
Ik heb afgelopen zomer een tube meegenomen uit Frankrijk. Een paar keer gebruikt, maar ik vind het niet veel bijzonders. Ik hoop dat je de creme al hebt gebruikt en er heel tevreden over bent.
Ik was weer zo dom om in de reclamepraatjes te geloven over deze geweeeldige creme.
Als je in de buurt woont, mag je hem komen ophalen.
Ik was weer zo dom om in de reclamepraatjes te geloven over deze geweeeldige creme.
Als je in de buurt woont, mag je hem komen ophalen.
zondag 5 december 2010 om 23:20
Ik heb ze altijd besteld via een Franse site. Echter de verzendkosten waren erg hoog. Rond de 30 euro!
Ik vond hem ook niet zo bijzonder, te vet voor mijn huid.
Even googelen en dan krijg je oa. deze site:
http://www.embryolisse-nl.nl/
Je kunt altijd even bellen voor de verkooppunten.
Ik vond hem ook niet zo bijzonder, te vet voor mijn huid.
Even googelen en dan krijg je oa. deze site:
http://www.embryolisse-nl.nl/
Je kunt altijd even bellen voor de verkooppunten.
maandag 6 december 2010 om 08:10
maandag 6 december 2010 om 21:55
quote:poeder schreef op 06 december 2010 @ 08:10:
Hoe bevalt de creme jou Jas?
Ik ben er nog niet helemaal uit. Het is een fijne crème, erg fijn. Alleen... volgens mij doet ie niks tegen rimpels.
Hij trekt mooi in, voelt lekker aan enzo dus allemaal heel tevreden.
Ik kan nu even niet zien of je je leeftijd bij je post geschreven hebt. Ik ben begin 40 dus wil ook graag een crème die tegen rimpels werkt en vooralsnog vermoed ik dat ie dat onvoldoende doet. Maar ik gebruik hem nog maar heel kort, eigenlijk te kort om er werkelijk iets van te zeggen vandaar dat ik aangeef het nog niet goed te weten.
Ben benieuwd hoe het jou bevalt!
Hoe bevalt de creme jou Jas?
Ik ben er nog niet helemaal uit. Het is een fijne crème, erg fijn. Alleen... volgens mij doet ie niks tegen rimpels.
Ik kan nu even niet zien of je je leeftijd bij je post geschreven hebt. Ik ben begin 40 dus wil ook graag een crème die tegen rimpels werkt en vooralsnog vermoed ik dat ie dat onvoldoende doet. Maar ik gebruik hem nog maar heel kort, eigenlijk te kort om er werkelijk iets van te zeggen vandaar dat ik aangeef het nog niet goed te weten.
Ben benieuwd hoe het jou bevalt!
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
dinsdag 7 december 2010 om 07:19
dinsdag 7 december 2010 om 12:12
quote:jas schreef op 06 december 2010 @ 21:55:
[...]
Ben benieuwd hoe het jou bevalt!Geen enkele creme werkt tegen rimpels. Je kunt rimpels alleen gedeeltelijk voorkomen, niet meer 'wegsmeren'. Zou grappig zijn: dan waren de plastisch chirurgen grotendeels werkeloos...
[...]
Ben benieuwd hoe het jou bevalt!Geen enkele creme werkt tegen rimpels. Je kunt rimpels alleen gedeeltelijk voorkomen, niet meer 'wegsmeren'. Zou grappig zijn: dan waren de plastisch chirurgen grotendeels werkeloos...
donderdag 9 december 2010 om 14:54
De crème wordt vaak genoemd als favoriet product van visagisten. Het maakt de huid zacht en is prettig onder een foundation. Na mijn eerste tube heb ik niet het idee dat het iets voor rimpels betekend. Het is een volle crème, maakt zo nu en dan ook zeker zacht, maar door de romige ( vette) structuur kreeg ik puistjes.
Ik heb ze echter altijd online gekocht en wel via deze site:
pharmadiscount.com helaas alleen in het Frans ( met translate is het mij prima gelukt) verzendkosten zijn hoog! SUCCES!!
Taaaddaaaa: hier de direct link met alle producten van Embryolisse
http://www.lecomptoirsant ... ques/d-f/embryolisse.html
Ik heb ze echter altijd online gekocht en wel via deze site:
pharmadiscount.com helaas alleen in het Frans ( met translate is het mij prima gelukt) verzendkosten zijn hoog! SUCCES!!
Taaaddaaaa: hier de direct link met alle producten van Embryolisse
http://www.lecomptoirsant ... ques/d-f/embryolisse.html