Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Alle reacties Link kopieren
Nou ja ik kan het niet vinden hoor errug vreemd. Anyways Gisteravond naar ouderavond geweest bij zoon op school, ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben met wat ik allemaal heb gehoord. Heerlijk! Het enige waar ie aan moet werken is in z'n algemeenheid dat ie wat meer aan z'n huiswerk moet, maar dat had ik zelf ook wel door en ik zit 'm dan ook wel achter z'n broek hoor.

Dolphine, pfff dat is jongetjes eigen denk ik hoor dat vuurwerk. Mijn knul vind dat ook zo super! begint er ook iedere keer over en hij kan niet wachten tot de foldertjes weer binnen komen. Maar met een knul die al gevoelig is voor prikkels zullen al die drukke dagen niet de beste uitwerking hebben. En je weet het hè ik heb heeeel brede schouders hoor!

Scar, nou jaaaa ben je weer eerder dan ik met de kerstboom! Ik ga 'm het weekend opzetten, wilde het eigenlijk al afgelopen zondag doen maar ja toen waren we erg laat terug van de intratuin dus geen tijd meer. Ik heb al wel mijn haard versiert, en die kan zó in een woonblad wat mij betreft, hahaha!

Tsja weer een nieuwe fase hè, van middelbare scholier naar student. Zal wel meevallen toch met negatieve dingen anders had je het vast al wel gehoord. Hij is student maar wél minderjarig. En dat ze steeds zelfstandiger moeten hoort ook wel bij die ontwikkeling.

Nou ik ga eens bedenken wat we gaan eten, pffff ben een beetje inspiratieloos.
meiden,ben helemaal niet lekker...we bellen wel een andere keer.

ga mn mandje in.ciao
[fgcolor=#3E0766]

Och arm Daantje..niet ziek worden hoor! Sterkte lieverd.

Alleen daarom zou ik al een haard willen Theetje, omdat je die zó prachtig versieren kunt met kerst!! hihi

Fijn dat je zulke goede berichten hebt gehoord mbt je knul. Echt lekker he. Ik ook geen gekke dingen gehoord hoor, alleen lopen een aantal dingetjes op school zelf gewoon niet lekker. Hij bood zelfs zijn excuus aan dat er geen cijferlijst oid voorhanden was voordat deze gesprekken plaatsvonden. Dat was nl wel de bedoeling geweest, maar er schijnen systeem perikelen te zijn..Nu gaan de docenten zelf, op eigen houtje, omdat ze vinden dat dat gewoon echt niet kan, een cijferlijst maken, gewoon excell bestandje, die ze dan met kerst mee krijgen. Tsss, zo'n giga grote school! (nou ja...misschien juist wel daarom...). Was ook tevreden over mijn knul, hij was rustig aanwezig, haha. Over het algemeen staat ie er goed voor, alleen juist de 1e 2 toetsen van recht, wat toch het belangrijkste vak is nu, had ie niet zo goed gemaakt. Tja, had ik ergens ook wel verwacht, het waren meerkeuze toetsen en dat ligt mijn knul gewoon niet. Docent gaat ervan uit dat het een groeiproces is qua het leren begrijpen van juridische teksten (hij had een 5), want hij was geen uitzondering en behoorde tot de middenmoot. Nou ja, idd hopen dat dat beter gaat worden, andere vakken gewoon prima. Waar ik ook erg aan moet wennen, is dat ze na een toets niet de gemaakte toets terugkrijgen, zodat je kunt zien wat je fout hebt gedaan.

Nu is zijn mentor een leraar die zelf dan de opgaven en antwoorden kopieert en die dan uitdeelt, maar de overige docenten doen dat niet. Vind ik zo raar! Je moet toch juist leren van je fouten? Heb wel aangegeven dat ik vind dat iedere docent zoiets zou moeten doen. Het is wel mogelijk om gemaakte toetsen in te zien, maar dat moet je apart aanvragen en daarvoor speciaal terugkomen en jullie begrijpen, dat vind mijn knul maar niets...Jaaaa, het is wel ff wennen hoor, dat MBO! Misschien ook wel even goed dat ie weer met zijn neus op de feiten is gedrukt, want veel huiswerk heeft ie niet en de overige vakken daar hoeft hij zich weinig voor in te spannen, om toch een goed cijfer te halen. Waarschijnlijk dacht ie dat dat nu ook wel zo zou gaan. Niet dus. Nu weet ie dat hij daar meer tijd in moet steken, vooral omdat het vaak meerkeuzevragen zijn.

Ondertussen is het zo zoetjesaan bedtijd..morgen weer vroeg dag! Bij jullie op het werk ook zoveel zieken? Bij ons valt de één na de ander om. Ik wil niet hoor!!![fgcolor]
Diaan beterschap, ik ben ook helemaal niet lekker, heb net al een poosje op de bank geslapen, dus ga ook zo mijn mandje in. Begon gisterenavond op bed, vandaag ging het wel, heb ook gewoon gewerkt vandaag, maar na het eten ging het mis.Overal spierpijn, en zo'n griepgevoel.

Zoonlief had vanmorgen weer snoep gepakt uit de kast. Ben er helemaal klaar mee, heb alle snoep weggegooid en hem verteld dat hij pas weer wat leuks mag als hij zich kan gedragen. Hij baalt als een stekker, want hij wilde morgen spelen en met een vriendje mee naar basketbaltraining (aangezien voetbaltraining niet doorgaat met dit weer). Maar deze week maar eens even niet, het is al een paar weken strijd en grote monden, dus voorlopig niet.

Vanavond ging het ook wel, dus blijkbaar is hij daar wel gevoelig voor.

Ik ga mijn bed in en hopen dat ik wat opknap.

He bah Dolphine, niet ziek worden hoor! Hoop dat je vandaag wat opgeknapt bent. Die kleine donder zeg..hopelijk is ie echt onder de indruk van je aanpak, kan me zó voorsteleln dat je er af en toe echt helemaal klaar mee bent.. Sterkte meid.

Khad weer een berichtje van LC, leuk hoor, zo'n contactje

Werkt daar helaas maar tijdelijk, maar zou zijn best doen om me te spotten tijdens pauze, hihi

Ik moet hoognodig wat doen hier, ga dat dus nu eerst maar snel doen..

Momenteel gaat het wel weer, maar maandag en dinsdag begon het ook in de avond, dus ik juich nog niet te vroeg.

Ik heb vanmorgen met zoonlief op een groot vel papier regels opgeshcreven, hij heeft er zelf over meegedacht en tot nu toe houdt hij zich er keurig aan moet ik zeggen. Prima ochtend met hem gehad en vanuit school was hij ook weer goed te spreken. De dag is natuurlijk nog niet voorbij, maar de dag een keer positief beginnen is toch ook wel fijn.

Alleen de nacht ging niet lekker, om 1 uur kwam hij en dan tot 3x toe, dus daar was ik ook wel een beetje klaar mee. Als je zelf al niet helemaal lekker bent, is dat net te veel.

Vandaag verder niet zo gek veel gedaan en wil het ook een beetje rustig aan doen, ben lekker vrij, dus waarschijnlijk morgen weer gewoon aan de bak hoor.

Scarlet goed nieus op school over je knul. Maar je had niet anders verwacht toch? Fijn dat het goed gaat, en nou ja een 5 voor recht, ik vind dat nog erg meevallen, weet nog wel dat ik het een erg moeilijk vak vond, veel stampwerk.

Theetje, ook jouw knul dus lekker bezig op school, fijn hoor.

Morgen gaan mijn ouders voor een paar dagen naar londen, ze komen dan maandag weer terug. Morgen moet zoonlief om 4 uur op de sport BSO zijn voor een sinterkerstdiner (patat met frikandellen). Mijn vader kan hem nog wegbrengen, want ze moeten om een uur of 5 weg. Dan kan ik hem 's avonds na het eten weer ophalen.

En dan is het al weer bijna kerstvakantie, wat vliegt de tijd toch he.
Hè getsie meiden allemaal een beetje hangerig en niet lekker. Het heerst behoorlijk hoor ik. Even afkloppen want ik heb er geen last van.

Daan meis, beterschap hoor! Ik hoop dat je het wat rustiger aan kan doen nu na al dat geren en gevlieg, maar in deze tijd zal het wel gekkenhuis zijn op je werk ben ik bang. Wel goed dat je lekker vroeg je bed in bent gegaan!

Misschien weet ik wel een tip voor je Dolphine. Mijn zoon heeft eens een soemva training gehad en daar hadden ze een goede tip in een boekje staan voor als je veel strijd had met je kind. Span twee evenlange lijnen in de kamer en maak gevouwen kaartjes die je eraan kunt hangen. Als je kind iets goed heeft gedaan krijgt ie een compliment kaartje met daarop geschreven wat ie goed heeft gedaan en die hang je aan de ene lijn. Als hij iets stouts heeft gedaan schrijf je dat op het andere kaartje en dat hang je aan de andere lijn. Dan is het uiteraard de bedoeling dat je kind gestimuleerd wordt om de lijn met complimenten voller te maken dat de andere natuurlijk en als dat zo is aan het eind van de week beloon je 'm met iets.

Jouw ouders dus een leuk (kerst?) reisje naar Londen. Wat leuk voor ze!

Scar, wat raar dat zo'n systeem op z'n gat ligt zeg, maar goed op zich dus positieve geluiden. En toch nog een 5 halen met een vak wat hij lastig vindt is toch ook een prestatie. Het ís ook moeilijk hoor om juridische tekst begrijpend te kunnen lezen en recht is natuurlijk ook droge stof. Dus ik vind het nog knap!

Nou dames voor iedereen beterschap en hopen dat het niet ècht doorzet. Niks aan, bah. Geniet van je avond
Op dit moment ligt hier zoonlief al op bed met knallende hoofdpijn, ben benieuwd hoe hij zich morgen voelt.

Bedankt voor de tip theetje, wij zijn hier inmiddels ervaren in beloningssystemen, dus deze kan er ook nog wel bij. Is het proberen waard.

Hallo!

Pff, het leek of er geen einde aan deze werkdag kwam zeg.. Vooral vanmiddag kroop de tijd, terwijl het wel erg druk is.

Maar eindelijk was het dan toch tijd om te gaan. hoera!

Hoe was het vandaag met je mannetje Dolphine? En jezelf? Het is raar weer, geen wonder dat er zoveel zieken zijn. Hoe was het diner op de BSO? Lekker zeg, je ouders een paar dagen naar Londen. Hopelijk gaat het nu weer een tijdje goed met je ventje en de regels. In elk geval gisteren een goede dag gehad, dat is er in elk geval al 1!

Theetje, ga jij dit weekend de boom zetten? Heb je er tijd voor?

Ik mis nog een beetje kerstsfeer, toch nog even in de winkels gaan neuzen, hihi

Mijn knul heeft zijn rechten toets prima herkanst. Hij had nu een 6,7. Dat lijkt er meer op! Dat is trouwens wel fijn, elke toets, of je nu een voldoende of een onvoldoende hebt, mag herkanst worden en dan telt het hoogste cijfer. Altijd doen dus!

Pfffffffffff ik duikel me bedje in dames. Die kleine boef (hondje) heeft vannacht enorm zitten blaffen en waarom? Geen idee! Dat doet hij normaal nooit. Tig keer eruit gegaan, buiten gekeken of er wat was, nog een keer een plas laten doen, geknuffeld en boos geworden en uiteindelijk van allebei de hondjes de manden naar de keuken verplaatst omdat we dachten dat er misschien iets in huiskamer was wat hem stoorde. De flapdrol! Opoe ook op bezoek weer sinds vandaag, dat maakt het er ook niet beter op zeg maar. Ben blij dat ik het weekend lekker vrij ben. Ben moe!

Ik ga inderdaad lekker aan de slag met de kerstboom dit weekend Scar. Bij de Xenos en de Action hebben ze voor weinig geld leuke kerstspulletjes trouwens. Weet niet of die bij jou in de buurt zitten maar als dat zo is zou ik er zeker even gaan kijken. Jee, mogen ze elke toets herkansen??? Wat is dan de nut van een toets? Alhoewel aan de ene kant een toets ook een moment opname is is het aan de andere kant ook iets waarvoor je op een bepaald moment het gewoon moet kunnen. Maar goed in the pocket is in the pocket natuurlijk. En een fijne bevestiging voor hem dat hij de stof dus beheerst.

Hoe is het met de zieken hier? Hopelijk wat beter! Bijna weekend dames, kunnen we weer beetje bijtanken! Voor mij wel een druk weekend want wil echt wat in huis doen ook en zondag heb ik nog een verjaardag. Meiden slaap ze!
Hier gaat het redelijk goed. Zoonlief heeft afgelopen nacht bij mij geslapen. Vandaag is hij gewoon naar school gegaan. OOk naar kerstdiner geweest. Toen ik hem daar ophaalde klaagde hij wel dat hij het zo warm was en hij zweette helemaal, terwijl hij niet gerend had. Helemaal oke is hij dus niet, maar op zich gaat het wel.

Heb nu maar weer een ui naast zijn bed gelegd, want hij is weer erg verkouden aan het worden.

Ik ben vandaag met wat collega's op kraambezoek geweest bij een collega. een droppie van een meisje met een volle bos haar. Kindje is 6 weken, en maar lachen, zo'n relaxed kindje, erg leuk wel weer hoor, zo'n ukkie voor even.

Theetje hier is aankomende zondag een kerstmarkt, daar ga ik even kijken zondag. Ik wil ook het weekend de boom gaan opzetten.

Scarlet, wel lekker hoor nu een voldoende voor recht. maar hij gaat toch niet elke toets herkansen neem ik aan he? Dat je onvoldoendes over doet dat snap ik, maar een voldoende is toch prima?
Hai meiden!

Nog ffies...dan lekker naar huis!

Gekkenhuis hier vandaag, drukdrukdruk, bijna weekend...hoeraaa!!

Ja, voor even is het leuk he Dolphine, zo'n klein schatje..ik moet er niet meer aan denken hoor, voor mezelf dan he!

Fijn dat het redelijk gaat me tje mannetje..En hoe is het met jou?? Eigenlijk raadde de mentor wel aan om elke toets te herkansen. Het zit nl zo: een toetsperiode bestaat uit totaal 3 toetsen. (van een bepaald vak). Daar moet het gemiddelde voldoende van zijn. Dus stel dat jij 2 zessen hebt en een 3( bijv.), dan zou gemiddeld een onvoldoende hebben, maar als jij daar een hoger ander cijfer tegenover kunt zetten..zo zit het ongeveer in elkaar. En die gozer van mij is over het algemeen wel zo'n streber, dat ie toch wil proberen een hoger cijfer te halen, haha (tenzij het al een 8 ofzo is hoor, dan doet ie het denk ik niet...). Hij had nu zelfs het hoogste cijfer vd klas, voor recht! (hmm, zegt toch ook wel iets over die toets...)

Ha die moeie Thee! Wat was dat nou met je doggie? Hopelijk wordt dat niet de nieuwe trend zeg! en ook nog ongesteld, getver...Ook wel lekker aan jezelf denken dit weekend he!!

Ik ga even kijken of mijn fietsmaatje er al klaar voor is en dan ga ik zo afsluiten...stilletjes hier!!
Met mij gaat het ook wel redelijk hoor scarlet. Heb wel het idee dat ik van hot naar her aan het rennen ben, ook druk dus. Vanmorgen nog gewerkt, vanmiddag niveau lezen vervolgens thuis zijn omdat ze nieuwe meters op de verwarming kwamen plaatsen (tussen 1 en 5), wat is dat nou voor een tijd?

Ze waren er overigens al voor enen, ik was net pannenkoeken aan het bakken voor zoonlief en een vriendinnetje van hem.

Tijdens niveau lezen sprak de juf me aan dat ze de laatste tijd op school merken dat hij weer drukker wordt en weer geluiden begint te maken door de les heen. Afgesproken dat we het afwachten tot de drukke decembermaand voorbij is en dan zien of het weer minder wordt, anders ff een afspraak om zijn medicatie opnieuw af te stellen.

Ex belde me vanmiddag. Omdat zoonlief morgen niet hoeft te voetballen kon hij hem ook vanavond wel ophalen,. Dat zou toch fijn zijn, een keer 2 dagen kunnen uitslapen en aanrommelen. Hij zou na het eten komen en ff bellen, maar heb nu nog niks gehoord.

Morgen de kerstboom optuigen en zondag wil ik ff naar de kerstmarkt hier. Lekker beetje relaxed aan dus.
En voordat je er erg in hebt is de zaterdag al weer bijna voorbij.....

Druk geweest vandaag. Eerst beetje uitgeslapen, daarna oud papier wegebracht, kerstboom opgezet , boodschappen gedaan, huis weer aan kant. Soms zou je willen dat je een vent had zeg. Dat gesjouw de hele dag. Eerst natuurlijk met dat papier, daarna met de kerstboom en spullen en daarna nog een keer met de boodschappen. Tot overmaat van ramp heb ik vandaag een deuk in mijn auto gereden, toen ik het papier ophaalde bij mijn ouders. Heb de garage al gebeld, maar kan pas maandag terecht om een afspraak te maken, balen weer hoor.

Ik wilde eigenlijk vanavond even de hort op, maar helaas is er niemand. Mijn broer is met een vriend naar de kerstmarkt in dusseldorf, mijn vriendin kon niet, die ging uit eten met collega's, Zit er niks anders op dan vanavond maar lekker op de bank door te brengen. Ook niet verkeerd natuurlijk, maar dat doe ik normaal, als zoonlief er is ook al.

Nou ja, ik kom de avond wel door.
Hallo dames!

uiteindelijk gisteren al de boom opgezet! Wat staat dat weer gezellig zeg! Vandaag ook druk geweest met de boodschappen en dan kan je een vent hebben hoor Dolphine, maar die lag te slapen omdat hij nachtdienst had gehad dus ik kon zelf met die zware tassen slepen, hahaha! Maar toen hij wakker was zijn we daarna wel gezellig met z n tweetjes de stad ingeweest. Lekker wezen shoppen en al een hoop kerstcadeautjes gekocht. Zoonlief was gezellig naar een vriendje, die woont op een boerderij en daar kunnen ze heerlijk ravotten. Ze hebben met de opa van dat vriendje lekker fikkie gestookt in een oud olievat dus dikke pret.

Jemig wat erg zeg Dolphine, een deuk in je toet! Lekker dan! Oh ,meid wat zul je ervan balen, hopelijk vallen de kosten mee... Wel een heerlijk kindvrij weekendje, jammer dan hè dat er net even niemand is om wat mee te ondernemen, maar wél leuk dat je morgen naar de kerstmarkt bij jou gaat! Pfff 't is dat ik morgen naar mijn schoonouders moet, lieve mensen hoor, maar ja, zo'n kerstmarkt vind ik dan toch wel leuker, haha!

Scar, na je uitleg begrijp ik het wel ja dat ie dan z'n toets herkanst. Nooit van gehoord van dat systeem, maar dan wel logisch inderdaad. Ben je nog een beetje geslaagd voor kerstspulletjes?

Daan, meis ik weet dat je retedruk bent en overloopt onderhand en dan ook nog niet lekker van de week. Hopelijk kun je dit weekend beetje bijtanken met je lief!

Lieverds allemaal dikke knuffel!

Goede avond ladies!

Hier ook lekker in huis gerommeld, de boel weer aan kant zodat het lekker gezellig is.

Oh ja Dolphine, een kerel voor het til en sjouwwerk is niet verkeerd he! Al heb ik natuurlijk nu ook een soort van kerel in huis, hahaha, die vraag ik ook vaak om de zware boodschappen (nou ja, in elk geval 1 vd tassen) naar boven te sjouwen hoor!

Lekker, dat je vanmorgen ook al heerlijk hebt kunnen uitslapen. Da's dan toch wel weer lief van je ex, dat ie dan zelf aangeeft dat hij die kleine man al eerder kan komen halen..Het is een vaak een oetl*l, maar dit is dan toch weer fideel, haha.

Ja, jammer, dat er dan niemand is om even mee te gaan stappen!

Dan toch ook weer jammer dat we niet allemaal wat dichter bij mekaar wonen he!

en oooo, wat shit van je auto zeg..hoop ook dat de kosten mee gaan vallen. Veel plezier morgen op de kerstmarkt, gezellig zoiets. Het zal dus een verrassing zijn voor je mannetje, dat de boom staat als ie terug komt? Leuk! Fijn dat trouwens, dat school het ook in de gaten houdt, hoe het met je mannetje gaat in de klas en het ook gelijk melden als ze merken dat hij zich anders gaat gedragen. Zou best kunnen toch, dat de medicatie aangepast moet worden?

En jij ook de boom staan Thee, is gezellig weer he! Heb nog niet naar kerstspulletjes gekeken verder, ook eigenlijk nog geen tijd gehad om wat uitgebreider te shoppen.

Woensdag gaan we uitgebreid lunchen bij de ex collega, wat we al afgesproken hadden toen we naar Groningen zijn geweest. Ook de dok uit Groningen komt er speciaal voor hierheen, mits zijn moeder niet geopereerd gaat worden (ligt in ZH nl., had um nog aan de phone gisteren) Maar goed dat ik sowieso al vrij ben en ik geloof dat de rest ook vrij neemt, want het zal wel een heeeeel uitgebreide lunch worden, haha.

Mijn "vloer"dok wilde ook weer een avondje langskomen (want was al weer een tijd geleden, zei ie en dat is ook zo), maar es even kijken wanneer. Zo grappig, nodigt ie zichzelf min of meer uit, haha.

Fijne avond nog meisjes!

Goede middag,

Ik hoop eigenlijk dat ik geen kosten krijg aan mijn auto. ben toch niet voor niks all risk verzekerd? Nou ja ga er morgen achter aan, al heb ik weinig tijd vanwege een eindgesprek en de laatste curscusdag. Maar moet daar maar even een gaatje voor vinden.

Zoonlief weet dat ik de boom ging opzetten, ik heb hem vrijdag gevraagd om het samen te doen, maar daar had hij geen zin in, dus daarom heb ik het zaterdag gedaan, kwam me qua tijd ook wel weer wat beter uit.

Nog 1 weekje dan is het vakantie, ik kijk er zo naar uit..... Moet de 1e week alleen maandag en dinsdag werken en de 2e week alleen donderdag en vrijdag, dus daartussen heerlijk een lange periode vrij. Ben van plan om elke dag wat te doen in huis, de keuken moet hoognodig een beurt en dan bedoel ik de kastjes uitsoppen, gasfornuis van zijn plek, etc.... Kan ik mooi doen op de dagen dat zoonlief bij zijn vader is en ik nog vrij ben.

Wil vrijdag de 31 trouwens alleen telefonisch bereikbaar zijn voor gezinnen hoor, heb geen zin in huisbezoeken op die dag.

Tja ergens baalde ik wel een beetje van de mededeling van de juf. Tijdens het 10 minuten gesprek was er nog niks aan de hand. Dus ik denk echt dat de december maand er ook mee te maken heeft, zoonlief heeft in deze maand altijd een mindere periode, ook thuis, ik hoop echt dat hij in januari de draad weer oppakt. Maar het kan natuurlijk ook dat hij nu gewend is aan de medicatie en dat er daardoor even opnieuw naar gekeken moet worden.

Even afwachten dus maar.

Hmm, dat dacht ik eigenlijk ook gelijk al Dolphine, dat het misschien ook wel te maken zou kunnen hebben met de tijd van het jaar en alle commotie rondom Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw..Wel verstandig denk ik, om even af te wachten hoe het volgend jaar gaat. Hoe dat met all risk verzekerd zijn zit, heb ik ook geen idee van, maar je zou idd denken dat het je dan toch geen geld gaat kosten? Of geldt dat alleen als er iemand anders bij betrokken is? Zal toch wel niet?

Jij ook lekker een poosje vrij, maar het is toch eigenlijk wel triest he, dat je dan allerlei klussen gaat zitten plannen, omdat je er dan aan toe komt etc...Zo gaat het hier ook vaak hoor, maar ik baal er wel eens van. Als wij vrij zijn wordt de tijd toch vaak opgevuld met huishoudelijke klussen, ipv gewoon lekker genieten van je vrije dagen..zucht, het is ons lot!

Ik vond het trouwens weer pretty koud vandaag zeg! Ik ben benieuwd of er nog sneeuw komt gaat komen vanavond, zoals ze voorspelden..

Scarlet, de WA verzekering betaald alleen schade aan anderen uit bij een aanrijding. all risk is juist voor eenzijdige ongevallen, waarbij jezelf schade hebt, of een ongeulk met andere partij, maar dan wordt ook mijn schade vergoed. Tenminste, zo heb ik het begrepen.

Vandaag helaas niet meer aan toe gekomen om de garage te bellen, dat moet dus morgen maar, Had allemaal dubbele afspraken gepland vandaag. In mijn outlook agenda stond de training van vandaag, maar die had ik in mijn gewone papiere agenda niet staan. Lekker stom dus..... Dit overkomt mij nooit, dus geeft ook wel een beetje aan dat mijn koppie overloopt. Gelukkig op kunnen lossen door vanmorgen eerst naar het eindgesprek in een gezin te gaan en dus later bij de training te zijn. Mijn huisbezoek van vanmidag kon een half uurtje later, dus ook opgelost.

Ook wel een domper vandaag, want PGB voor zoonlief krijg ik dus niet. Bij BJZ niet, omdat IQ van zoonlief te laag is, bij CIZ niet, omdat ik zelf nog niet overspannen bij de huisarts zit (nee, dat wil ik juist voorkomen). Maar ik krijg dus helemaal niks, nada, noppes....

En het is hard nodig, om jullie een voorbeeld te geven, zoonlief heeft dus vandaag op school in zijn trui zitten knippen! Hele boord van de mouw aan gort en een gat midden op zijn trui. Dat is toch geen normaal gedrag? Wat moet je daar nou toch mee? Ik weet het niet, kan er geen eens meer boos om worden, want het helpt toch niet. Als ik hem aanspreek zegt hij ook: ik weet het niet mama waarom het gebeurt, het gebeurt gewoon.
Aloha,...

Beetje laat maar eigg in de starten om te gaan slapen..

ben er nog hoor..maar de griep had mij even in de klauwen.

het weekend uitgerust bij mn lief maar ook meteen weer druk va zondag.

mn mams gaat ook niet lekker en dat baart mij zorgen.

morgen na mn werk weer even naar haar toe en als het goed is belt haar chirurg mij ivm een open MRI in AMC ipv nieuwegein.

ze heeft nog veel pijn in haar rug,branderig en stekend gevoel in haar buik..

loop mijzelf momenteel een beetje voorbij maar het is niet even anders meiden,vandaar jullie mij hier weinig zien,sorry.

de drukte in de salon staat ookal voor de deur,sterker nog is al begonnen...

probeer van de week even een gaatje te vinden Dolph om je te bellen..leef met je mee mn schat!

vergeet jullie echt niet hoor en Scar,wou dat jullie idd wat dichter bij woonden...niet alleen voor het stappen maar ff een hug geven als een ieder dat nodig heeft te geven gaat makkelijker dan...

denk dat we hoe dan ook wat vaker moeten af spreken en elkaar zien(lijkt mij heel strak plan,toch?)

hoeft niet met alle toeters en bellen van uitgaan met de nodige kosten,al zijn we gewoon ff bij elkaar,happie eten kan thuis ook!

Bedoel je met "vloerdok"Scar die leukerd van je werk??

Toch blijf ik bij LC..hahahaha...

Zo zie je maar bij mij..heb er lang op moeten wachten maar heb een wereld kerel getroffen...mijn God wat mis ik hem als hij er niet is...errug he dat jullie dat van mij moeten horen!!!

dan valt soms dat LATTEN niet mee hoor..pffff.

Maar het ziet er naar uit dat dat voorlopig zo blijft ivm de kids die thuiswonen..

Hoe dan ook laat ik wel doorschemeren dat ik mijn post niet verlaat...alles gelijk vloers..hahaha...etc etc.

Hoe dan ook,ben super gelukkig ondanks alle toestanden om mij heen...er speelt nog meer id fam waar ik mij hier niet over uit kan wijden..

Thee,was wel id buurt het weekend maar was doodop...kon je daarom niet bezoeken en bang dat ik je alsnog zou aansteken.

Ben voorlopig niet id buurt dus int nieuwe jaar maar...dus kan ik je boom niet bewonderen mop..sorry!

Pokke ding van mij staat ook sinds zondag na middag...wat een gedoe...pfff.en scheef ook..hahahhaa!

Meisjes,kga slapen hoop jullie snel te spreken int echie.

Lucky ook alles ok??

Liefs,Daan
[fgcolor=#3B0854]

Goede avond!

Nou moe Dolphine...wat een achterlijke redenering, waarom je geen recht zou hebben op een PGB! Dat slaat toch echt nergens op zeg! Het gaat er toch juist om dat een kind gebaat is bij de extra hulp (en voor jou zou het mooi meegenomen zijn), heeft dan toch niets te maken of een ouder al dan niet overspannen is? Echt te gek voor woorden gewoon.

Als er dan weer zoiets gebeurd, dat hij gewoon in zijn trui knipt en niet weet waarom, is toch om moedeloos van te worden.

Kan je huisarts hier niet iets in betekenen?

Geen wonder dat je hoofd omloopt!

He Daan, ben je nou wel een beetje opgeknapt? Of ga je gewoon maar door, zonder echt uitgeziekt te zijn? (ik vrees het laatste....) Vervelend zeg, dat je moeder ook nog steeds niet lekker gaat..Is ze wel weer terug geweest voor controle?

Godzijdank heb je een leuke, lieve vent getroffen! Kun je je tenminste af en toe even lekker laten vertroetelen.

Nee, de vloerdok is niet mijn lekkere dok, hihi, mijn god, als HIJ zou voorstellen om een avondje langs te komen zou'k flauwvallen geloof ik!! Whoehaha!! Nee, is die verstrooide dok die mij mijn vloer cadeau heeft gegeven, paar jaar geleden. Begin 60, dus neeeeee, dat is um niet.

Dat het latten af en toe niet meevalt kan ik me voorstellen! Maar bedenk wel, zo houd je het wél lang bijzonder en speciaal. haha.

Thee, hoe is het deze week?

Morgen dus lekker uitgebreid lunchen, leuk.. Ben benieuwd of collega dok uit Groningen komt, blijkt dat zijn moeder vandaag is geopereerd. Als alles goed is en ze stabiel is zou hij komen, dus even afwachten nog. Verder ook nog steeds loeidruk op het werk, pff, voordeel is dat de dagen omvliegen..Een beetje TE snel, eigenlijk. Heb het idee niets anders te doen dan werken, boodschappen en huishouden. Gelukkig morgen even iets leuks!
Hallo dames,

Ik zit ook nog steeds een beetje in een dipje, al was het vandaag wel weer een leuke dag. Sowieso met zoonlief ging het redelijk lekker vandaag, maar we hebben ook een uitgebreide kerstlunch gekregen op het hoofdgebouw bij ons. Heerlijke broodjes, zalm, paling, rosbief, noem maar op. Salades, echt erg lekker en gezellig, met ongeveer 30 mensen die allen op het hoofdgebouw werken, dus erg leuk.

Ik kreeg ook mijn kerstpakket vandaag. Was een leuk pakket, een wokpakket, met wok, boekje met wokrecepten, wokolie, saus, mie, etc, etc... OOk nog chocolade en nootje natuurlijk. En hele leuke zwarte placmats, soort gevlochten hout, erg leuk!

Net met zoonlief naar de kapper geweest, dus die loopt er weer netjes bij met de kersdagen.

Donderdag een afspraak bij de garage om de schade te laten taxeren.

Diaan, lieverd, ik denk ook aan jou hoor. Je krijgt het ook weer voor je kiezen he met je gezondheid en je moedertje, Maar gelukkig wel gelukkig in de liefde.

Scarlet, jij morgen dus een lekkere lunch voor de boeg.

Dames, ik vind ook dat we gewoon vaker moeten afspreken om lekker bij te beppen. Vooral niet te lang mee wachten in het nieuwe jaar hoor.
Ff kort berichtje van deze kant. Druk maar leuk weekend gehad, maandag gesprek gehad op RB ivm incident, retedruk op werk en mijn arme knullie die zich leeg spuugt, dus mama is druk met kopjes thee, glaasjes water, knuffies geven en kotsbakjes verschonen.

Heb alles gelezen en meiden BIG HUG!!!! En inderdaad wat Daan zegt we hoeven niet altijd de hort op maar kunnen ook gewoon bij iemand thuis theeleuten, bijbeppen en chineesje halen of zelf kokkerellen. Ik ben voor!

Dikke kus, ik duikel me bedje in.
Theetje, jouw knulletje al weer een beetje opgeknapt? Die van mij mag eindelijk weer een keer trainen vandaag. en hij heeft er zin in. NU is hij hier aan het spelen met een vriendje (vanaf 12 uur ) en dat gaat eigenlijk de hele middag al goed. Al worden ze nu een beetje druk, maar goed, nog even want zoonlief moet een uurtje eerder trainen vanwege de kersmusical op school. Dat vriendje breng ik voor die tijd naar zijn oma, gaat dus goed komen.

Ik heb morgenmiddag na mijn afspraken nog een kerstborrel op het werk. Heb er weinig zin in, is helemaal in barneveld, mar goed ik heb me opgegven dus ga toch maar even kijken.

Vanavond even mijn ouders lief aankijken. dit weekend is pleegzoon hier maar zondag is ook ajax feyenoord.... Misschien dat de jongens even een paar uurtje naar hun mogen? Ik moest tenslotte met sinterklaas ook al water bij de wijn doen, toen kon ik ook niet naar het voetballen, dus ik hoop dat het kan.
Hallo meiden, pfff wat een dagje vandaag, en dat nog wel op m'n vrije dag! Moest eerst ivm werk nog een toets doen dus naar Almere gecrosd, toets gehaald gelukkig, toen door naar werk om nog even wat regelen voor zaak. Daarna de stad even in voor boodschap, daarna langs zus die had oppas dag, kindje was ziek, zus neit veel ervaring met zieke kindjes dus theetje even voor zuster gespeeld en kleine getemperatuurd, bleek koorts te hebben. Ach het hummeltje, 5 maanden, zo sneu. Daarna richting huis, maar eerst boodschapjes gedaan. Tussendoor ook nog wa klusjes gedaan dus ben er wel klaar mee voor vandaag. Had hartstikke koude voeten, want m'n schoenen bleken lek. Wat wel weer leuk was dat ik m'n kerstpakket heb gekregen! Was flink gevuld en ook nog eens met dingen waar je echt wat aan hebt, vooral lekkere dingen hahaha. Vind ik altijd zó leuk hè zo'n pakket! Zoonlief is al weer aardig opgeknapt dus gaat wel weer naar school morgen. Is laatste dagje voor de vakantie en ze hebben dan ook kerstviering. Tsja en zo vliegt je dag weer om. Maar doe weinig meer vandaag hoor, na het eten lekker bank hangen en tv kijken.

Wat leuk die kerstmusical Dolphine. Had je manneke ook een rolletje? Zou voor hem ook wel lekker zijn ja dat ie weer kan voetballen, kan die lekker z'n energie in kwijt! Waarom helemaal in barneveld die kerstborrel? Lekker end weg zeg en dat met dat K** weer. Zou wel fijn zijn ja als je zelf nog even naar de voetbal kon, ben je er ook even uit en wat je zegt jij had wat water bij de wijn gedaan met Sinterklaas en kerst toch ook trouwens? Hopen dat ze je argument begrijpen dan!

Wat dat PGB aangaat dat is echt weer bureaucratie op z'n Nederlands hoor! Sjonge jonge!Ik zou maandag echt naar de HA gaan, zeggen dat je het allemaal niet meer weet, maak er een drama verhaal van en vraag een brief waarin zijn bevindingen staan en dan nóg een keer bij de CIZ aankloppen. Echt dit slaat helemaal nergens op! Gewoon bezwaar indienen!

Scar, hoe was je lunch? En is je collega uit Groninge nog geweest? Dat was toch die ene waar wel maar eigenlijk ook niet perpectief in zat? Of zoiets hahahaha!

Zijn jullie nog vrij met en/of tussen de feestdagen? En jullie plannen? Leuke dingen wel?

Meiden fijne avond!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven