Sperma slikken

16-07-2008 09:17 644 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is waarschijnlijk al eens vaker aan bod geweest hier:

Ik vind het doorslikken van sperma, ondanks dat het niet altijd even lekker smaakt, wel altijd erg opwindend.

Ben jij een "slikker"?

Slik jij sperma?

Totaal aantal stemmen: 1129

Ja, omdat ik het lekker vind (31%)
Ja, omdat mijn partner het wil (6%)
Nee, dat doe ik niet (27%)
Soms wel, soms niet (26%)
Eén keer gedaan maar nooit meer (10%)
Ik zorg dat ik het eerst helemaal afmaak en dan loop ik rustig naar de wasbak om het uit te spugen en mn mond ff te spoelen..

Ik vind de smaak niet goor genoeg om de pijpbeurt ni af te maken.. maar wel te goor om door te slikken..
Ik zorg dat ik het eerst helemaal afmaak en dan loop ik rustig naar de wasbak om het uit te spugen en mn mond ff te spoelen..

Ik vind de smaak niet goor genoeg om de pijpbeurt ni af te maken.. maar wel te goor om door te slikken..
Ja ik slik ook echt niet door, hij mag best in mijn mond klaarkomen maar ik spuug het dan altijd gewoon weer uit. Dan hebben we ook altijd een giechelbui, nadat hij in mijn mond is gekomen.
Ik vindt mijn sperma niet vies hoor, tongzoenen na het pijpen: heerlijk!
quote:kereltje schreef op 02 februari 2010 @ 19:49:

Het is misschien niet helemaal gerelateerd aan dit topic maar toch... Iedere ochtend wordt ik even door mijn vrouw gepijpt. Slechts een halve minuut en meer als ochtendritueel. Dit doet zij reeds jarenlang en regelmatig krijg ik de opmerking dat ik toch maar een grote bofkont ben (is natuurlijk ook zo). Ze denkt dat ik de enige man ben die dat overkomt. Ik kan het mij echter niet voorstellen dat ik de enige ben .

Zijn er meer mensen met deze ervaring?Niet elke morgen, maar toch regelmatig, na een flink pak op de billen, Maar dat laatste staat in een andere topic.
Dat uitspugen lijkt me juist smeriger, komt de smaak nog eens via dezelfde weg terug.

Ik vind het soms heerlijk om te doen en soms niet. Doe het niet vaak, zijn reactie als hij dan merkt dat ik het ga doen is dan des te leuker :-)
Ik slik ook regelmatig, ene keer wel, andere niet. En eigenlijk ook vanwege het feit dat mijn partner het supergeil vindt en een kleine moeite van mij om het dan voor hem te doen. Daarbij smaakt het nooit vies, dus waarom zou ik t niet doen. Het geeft een extra dimensie aan ons sexleven.
Voor wie het vies vindt: smaak van ejaculaat schijnt in grote mate bepaald te worden door het dieet van je partner. Vind je het niet lekker? Voer hem meer groenten en meer vers (zoet) fruit. Dan smaakt het ook zoeter. Eet je veel kruiden? Dan schijnt het bitterder te gaan smaken. Etc...
quote:Bickeltje schreef op 07 juni 2010 @ 21:33:

Ik slik ook regelmatig, ene keer wel, andere niet. En eigenlijk ook vanwege het feit dat mijn partner het supergeil vindt en een kleine moeite van mij om het dan voor hem te doen. Daarbij smaakt het nooit vies, dus waarom zou ik t niet doen. Het geeft een extra dimensie aan ons sexleven."Bikkel!!"
Mijn lief slikt ook regelmatig. En dat is toch wel extra lekker en extra geil vind ik!

Het is sowieso lekkerder om in de mond klaar te komen omdat het lekkere pijpgevoel dan doorgaat... En hoe ze me aankijkt als ze het mondje vol zaad even laat zien en dan slikt... Brrrrr....

hahaha
tja. Dan heb je dames die meteen zeggen. Ik wil best slikken als ze me daarna meteen zoenen. Mmm Ik stop toch ook niet met beffen als je begint met spuiten... Ik weet heus wel dat het niet lekker is. Maar moet je er over nadenken? Dan moet je het gewoon niet doen. Doe je het om je partner te plezieren dan moet je vooral niet laten merken dat je het eigenlijk vies vind. Ik zit ook niet te wachten op die kledderzooi in m'n gezicht. Maar als zij het nou gewoon lekker vind dan mag ze van mij hoor...
Ik slik zeer zeker en vind het echt heerlijk. Mijn man kickt erop.

Voor ik het slik zoenen we er soms mee..helemaal niets mis mee. Tijdens het beffen zoenen we ook, een beetje van hem en een beetje van mij...Niets mis mee toch...
quote:parlerai schreef op 05 december 2010 @ 11:16:

Ik slik zeer zeker en vind het echt heerlijk. Voor ik het slik zoenen we er soms mee..helemaal niets mis mee.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 05 december 2010 @ 11:20:

Aanstelster
quote:Xander68 schreef op 05 december 2010 @ 11:28:

[...]

Aanstelster Dat soort gore dingen doe ik alleen als er bijv. een Chanel tasje ofzoiets tegenover staat Xan
Welja ik ga ermee gorgelen en dan spuug ik het bij mijn vriend in de mond en dan spuugt hij het bij zijn kat in de mond en dan neem ik het weer over en spuug het in de Chili Con Carne en dan komt mijn schoonfamilie op bezoek om mee te eten. Niets mis mee toch...
sperma in de chili? ik weet niet of mijn schoonfamilie dat op prijs stelt. toch maar eens vragen
quote:Iwannalive schreef op 05 december 2010 @ 12:30:

Welja ik ga ermee gorgelen en dan spuug ik het bij mijn vriend in de mond en dan spuugt hij het bij zijn kat in de mond en dan neem ik het weer over en spuug het in de Chili Con Carne en dan komt mijn schoonfamilie op bezoek om mee te eten. Niets mis mee toch...
quote:Very Cherry schreef op 05 december 2010 @ 12:24:

[...]

Dat soort gore dingen doe ik alleen als er bijv. een Chanel tasje ofzoiets tegenover staat Xan Een Chanel tasje? Is dat alles?
Ik slik wel. Niet altijd, maar gewoon als ik er zin in heb of als hij laat merken dat hij het graag wil. Ik vind het niet eens zo zeer vies, maar heb wel heel snel dat ik moet kokhalzen waardoor ik het niet allemaal binnenhou. Ik weet niet echt hoe dat komt, want de smaak vind ik niet heel erg en ik vind het heerlijk om te zien dat hij er van geniet. Nu moet ik gewoon een soort knop om zetten waardoor ik die reactie niet krijg en dan slik ik het gewoon door.
En een bedanktje, uiteraard.
Er is inderdaad weinig opwindender voor een man dan te mogen klaarkomen in de mond van een vrouw. Slikken hoeft trouwens lang niet altijd, je kunt het ook weer keurig op zijn buik droppen...quote:Miss thang schreef op 16 juli 2008 @ 10:58:

Ik slik ook, mede ook uit praktische overwegingen (opgeruimd staat netjes!), en ook omdat ik weet dat mannen het meestal wel geil vinden...
Slikken geen probleem. Hij vindt het geil, maar alleen omdat ik het ook wil. Als ik het tegen wil en dank zou doen zou ie er ook niets aan vinden denk ik. Maar zijn sperma is best te pruimen XD
Ligt aan de bui!
quote:El_lebel schreef op 16 juli 2008 @ 09:28:

Ik slik eigenlijk ook omdat het dan zo netjes opgeruimd is.. Geen gedoe met tissues enzo.. Is dat raar?Nee hoor, een vluggertje tussendoor, met de kleren aan, eindigt altijd in haar mond. Geen kleverig gedoe en alles is netjes opgeruimd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven