Kat en kerstboom
dinsdag 7 december 2010 om 22:50
dinsdag 7 december 2010 om 23:00
Als het even kan, de boom met een touwtje ergens aan vast maken. Vooral onbreekbare ballen onderin de boom. Mocht je kerstballen hebben, waar je nogal aan gehecht bent, deze vooral in de doos laten zitten. Zorgen dat de zak van de stofzuiger leeg is/nieuw is. Kat geregeld heel voorzichtig uit de boom vissen.
dinsdag 7 december 2010 om 23:06
Hang je boom ondersteboven aan het plafond.
Het kan trouwens ook heel gezellig zijn zonder kerstboom maar ook kerststukjes zijn niet veilig voor (jonge) katten. Denk eraan dat al dat kerstgroen ook nog eens giftig is en dat engelenhaar gemene oogontstekingen kan veroorzaken..
Het kan trouwens ook heel gezellig zijn zonder kerstboom maar ook kerststukjes zijn niet veilig voor (jonge) katten. Denk eraan dat al dat kerstgroen ook nog eens giftig is en dat engelenhaar gemene oogontstekingen kan veroorzaken..
verba volant, scripta manent.
dinsdag 7 december 2010 om 23:15
1 jaar geprobeerd. Boom met touwen vast gezet, plastic ballen onderin en vooral geen sliertjes in de boom.
Totdat ik beneden kwam en twee katten als "engeltjes" in de boom zag hangen en de ballen er uit aan het meppen waren..
Boom was voor Kerst al weer afgetuigd!
Nooit weer. Al jaren guirlandes die lekker hoog voor de ramen hangen en versierde kerstboom buiten!
Totdat ik beneden kwam en twee katten als "engeltjes" in de boom zag hangen en de ballen er uit aan het meppen waren..
Boom was voor Kerst al weer afgetuigd!
Nooit weer. Al jaren guirlandes die lekker hoog voor de ramen hangen en versierde kerstboom buiten!
dinsdag 7 december 2010 om 23:17
Mijn kerstboom komt ondersteboven aan het plafond, zoals de laatste jaren. We hebben 5 katten, en een paar jaar geleden deed ik het nog 'gewoon': een boom met onnbreekbare ballen. Maar elke dag kon ik alles weer terughangen (ook de slingers) en na een week zag mijn kerstboom eruit alsof ik 'm uit de vuilnisbak gevist had
Mijn katten vinden het volgens mij wel jammer, geen kerstboom meer waar ze bij kunnen. Maar die mogen als goedmakertje met de proppen papier van de sintkadootjes en kerstkadootjes spelen.
Mijn katten vinden het volgens mij wel jammer, geen kerstboom meer waar ze bij kunnen. Maar die mogen als goedmakertje met de proppen papier van de sintkadootjes en kerstkadootjes spelen.
dinsdag 7 december 2010 om 23:18
quote:Claudia2010 schreef op 07 december 2010 @ 23:11:
Marianne, we hebben een nepboom. Er zitten m.i. straks ook geen rariteiten in de boom wat schadelijk zou kunnen zijn.O dat maakt het al minder ingewikkeld, onbreekbare ballen zag ik al voorbij komen. Als je de boom stevig vastzet en er geen slingers in hangt (als hij die eruit trekt wordt het een puinhoop) kan hij alleen nog maar verstrikt raken in het snoer van de lampjes.
Marianne, we hebben een nepboom. Er zitten m.i. straks ook geen rariteiten in de boom wat schadelijk zou kunnen zijn.O dat maakt het al minder ingewikkeld, onbreekbare ballen zag ik al voorbij komen. Als je de boom stevig vastzet en er geen slingers in hangt (als hij die eruit trekt wordt het een puinhoop) kan hij alleen nog maar verstrikt raken in het snoer van de lampjes.
verba volant, scripta manent.
dinsdag 7 december 2010 om 23:21
quote:feeks schreef op 07 december 2010 @ 23:16:
Ik heb zulke leuke foto's van mijn katten in de boom hangend
Lache, die zou ik wel eens willen zien
Mijn kat heeft in zijn 16-jarige leven maar 1 bal uit de boom gemept. Daar was ie zo van geschrokken, dat hij het nooit meer gedaan heeft. Het kán dus goed gaan!
Ik heb zulke leuke foto's van mijn katten in de boom hangend
Lache, die zou ik wel eens willen zien
Mijn kat heeft in zijn 16-jarige leven maar 1 bal uit de boom gemept. Daar was ie zo van geschrokken, dat hij het nooit meer gedaan heeft. Het kán dus goed gaan!
dinsdag 7 december 2010 om 23:24