Sperma slikken

16-07-2008 09:17 644 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is waarschijnlijk al eens vaker aan bod geweest hier:

Ik vind het doorslikken van sperma, ondanks dat het niet altijd even lekker smaakt, wel altijd erg opwindend.

Ben jij een "slikker"?

Slik jij sperma?

Totaal aantal stemmen: 1129

Ja, omdat ik het lekker vind (31%)
Ja, omdat mijn partner het wil (6%)
Nee, dat doe ik niet (27%)
Soms wel, soms niet (26%)
Eén keer gedaan maar nooit meer (10%)
Ik was nooit zo'n slikker maar bij mijn huidige vriend absoluut wel!! Wij halen echt het geilste bij elkaar naar boven en ben bijna verzot op zijn sperma ha ha. Dus nu 100 % slikker!
Wat apart en nuchter, niet slikken vanwege de geilheid maar omdat het lekker schoon en netjes is en je geen rotzooitje achter laat. Ha, zo had ik t nooit bekeken.
Ik vind het echt niet lekker!!

Ik doe het dus niet...

Las ergens dat het door het eten van bepaalde dingen lekkerder word. Iemand daar ook echt ervaring mee?
Op het moment even helemaal niks, maar ex-vriend vond het altijd heel erg smerig als ik slikte. Het leek hem zó goor en bleef zich maar excuseren als ie per ongeluk toch in mijn mond klaar kwam . :')

Zelf ben ik er ook niet zo weg van, dus allebei blij!
Eén keer ene poging gedaan en nooit meer. Kan er niets aan doen, maar ik vind het zo ranzig. Het is zo warm en slijmerig, blèch! Plus dat het voor mijn partner ook niet echt charmant is om mij luid kokhalzend door het huis te zien rennen.

Dus nee, het is niet aan mij besteed.
quote:julia7 schreef op 08 december 2010 @ 00:33:

Ik vind het echt niet lekker!!

Ik doe het dus niet...

Las ergens dat het door het eten van bepaalde dingen lekkerder word. Iemand daar ook echt ervaring mee?Veel fruit eten, weinig vlees eten, geen bier drinken .
Scheelt echt enorm van de ene of de ander.

Ik heb ook gehoord dat Cola drinkers zoeter zaad hebben, maar ja,ik ga niet met echte cola drinkers om!

Gister eigenlijk onverwacht, doorgeslikt.Niet gepland, maar dacht; ach waarom niet.

Was wel even verstand op nul zetten,toen ik het ging doorslikken. ik voelde dat ik moest koren toen ik het nog in mn mond had..

Gewoon niet nadenken,en in 1 keer doorslikken! en gelukkig had ik naast mn bed drinken staan...
Ik wil wel, maar krijg een reactie van mijn slokdarm die het niet wil ;( Ik ga al kokhalzen bij het idee. beetje jammer dus
Het voorvocht wel maar vlak voordat hij komt wil hij me eerst neuken en dan klaarkomen.

Eigenaardig eigenlijk?
Trouwens, degene die mij liet doorslikken, drinkt alleen maar bier en eet nooit fruit. En het viel alles mee..
Is dat die fantastiche neuker van je nikki?
quote:chica1978 schreef op 16 juli 2008 @ 11:59:

Heb het weleens in mijn mond gehouden (ipv doorslikken) en hem daarna gezoend... je had dat gezicht moeten zien!!

Ge-wel-dig!Dat lijkt me echt heel naar! Mijn vriendin slikt ook niet, en zelfs heel zelden mag ik in haar mond komen maar als ze me zou zoenen met het spul nog in de mond zou ik niet eens meer durven denk ik :P
quote:bijrijdstertje29 schreef op 11 december 2010 @ 13:47:

Scheelt echt enorm van de ene of de ander.

Ik heb ook gehoord dat Cola drinkers zoeter zaad hebben, maar ja,ik ga niet met echte cola drinkers om!

Gister eigenlijk onverwacht, doorgeslikt.Niet gepland, maar dacht; ach waarom niet.

Was wel even verstand op nul zetten,toen ik het ging doorslikken. ik voelde dat ik moest koren toen ik het nog in mn mond had..

Gewoon niet nadenken,en in 1 keer doorslikken! en gelukkig had ik naast mn bed drinken staan...Koffie en bier word het bitter van, vruchten en zoete wijnen juist wat, heel verassend, zoeter en fruitiger van. Schijnbaar. Ik heb het nooit geprobeerd. Chocola maakt het ook lekkerder (minder vies)
quote:Iwannalive schreef op 05 december 2010 @ 12:30:

Welja ik ga ermee gorgelen en dan spuug ik het bij mijn vriend in de mond en dan spuugt hij het bij zijn kat in de mond en dan neem ik het weer over en spuug het in de Chili Con Carne en dan komt mijn schoonfamilie op bezoek om mee te eten. Niets mis mee toch... Nee heerlijk
Waarom staat dit bij eten?

O nee, het staat niet bij eten.

En terecht.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 18 december 2010 @ 21:08:

En terecht.Het staat bij sex. Want het hoort bij sex. Terecht dus. ;)
quote:Very Cherry schreef op 18 december 2010 @ 21:08:

En terecht.Nou ja, Iwannalive doet het in de chili con carne, lijkt me dan prima op zijn plek in het eten forum
quote:VinSoft schreef op 18 december 2010 @ 22:51:

[...]

Nou ja, Iwannalive doet het in de chili con carne, lijkt me dan prima op zijn plek in het eten forum

Wat mij betreft mag het op de "Thuis"- pijler;

het stinkt, en het plakt, dus ik roer het het liefst door een emmer behangplaksel.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-01-2011 14:16
Reden: reclame verwijderd
% gewijzigd
quote:kenzo1975 schreef op 26 december 2010 @ 13:40:

Hallo,

misschien dat dit wat is voor de mensen die sperma niet lekker vinden?

http://www.erotiekgadgets ... 3304/Yummy-Cum-Drops.html

proberen kan je het altijd?

gr.kenzo1975

Het loepje leert mij dat je een vreselijke spammert bent!, en dat mag niet van de Viva ...

Amen....
Hallo Xander 68

ik kom gewoon veel in deze webwinkel en heb hier goede ervaringen mee,en zag dus dat ze dit artikeln verkochten en hoopte hier wat mensen mee te kunnen helpen?

maar ja oke als dat gelijk als reclame word gezien?

ik vind het van niet want zie meer mensen het doen.

gr. Kenzo1975
quote:Very Cherry schreef op 19 december 2010 @ 19:05:

[...]

Wat mij betreft mag het op de "Thuis"- pijler;

het stinkt, en het plakt, dus ik roer het het liefst door een emmer behangplaksel.
Hoeft niet, ze mag zelf weten wat ze ermee doet.... als ze slikt, prima, als ze het teruggeeft met een tongzoen prima, als ze het kokhalsend teruggeeft... niet prima, want dat vond ze het niet fijn.....

maar ik vind het wel geil om klaar te komen terwijl ze je aankijkt en je in haar mond komt .....
Ik doe het ook vaak hoor.. niet omdat het zo lekker is, ik vind het niet vies en niet lekker, gewoon ' spul' maar het is gewoon heerlijk geil om er een beetje mee te spelen en het dan voor zijn ogen door te slikken. De meeste mannen vinden het ook supergeil. Ze geven het niet altijd toe maar je ziet het gewoon aan hun gezicht! En een keer heb ik een kerel gehad die wilde me ook best zoenen met mijn mondje vol... dat was overigens de enige, want de meeste mannen zijn vies van hun eigen zaad.... snap je dat nou????
Nee francien dat snappen wij niet:-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven