Hotel gezocht
woensdag 8 december 2010 om 12:22
Ik weet dat er al heel wat topics hierover zijn geweest in de loop der jaren. Ik heb ze ( en zit ook al 2 uur op booking.com te kijken) bijna allemaal gelezen en dé gouden tip zat er nog niet bij dus...
Man en ik moeten er nodig even uit en ik ben op zoek naar een leuk en zeer luxe hotel.
Waar hebben jullie de leukste overnachting gehad? In welk hotel hebben jullie zo heerlijk gegeten? Waar komen jullie zeker eens terug?
Man en ik hebben al jaren niks samen gedaan. Vroeger wel naar hotels geweest, maar eigenlijk viel dat altijd tegen. Sfeerloos vaak of heel mooi van buiten en vreselijk armoedige kamers.
Daarom graag eigen ervaringen.
Ohja, budget max. 300 euro incl. ontbijt.
Hoop op leuke reacties!
Man en ik moeten er nodig even uit en ik ben op zoek naar een leuk en zeer luxe hotel.
Waar hebben jullie de leukste overnachting gehad? In welk hotel hebben jullie zo heerlijk gegeten? Waar komen jullie zeker eens terug?
Man en ik hebben al jaren niks samen gedaan. Vroeger wel naar hotels geweest, maar eigenlijk viel dat altijd tegen. Sfeerloos vaak of heel mooi van buiten en vreselijk armoedige kamers.
Daarom graag eigen ervaringen.
Ohja, budget max. 300 euro incl. ontbijt.
Hoop op leuke reacties!
woensdag 8 december 2010 om 12:29
woensdag 8 december 2010 om 12:35
Hotel Newport in Huizen. We hadden een slaapkamer met zitkamer. Lekker groot en luxe. Verder hebben we daar ook heerlijk gegeten in het restaurant. We zijn er nu 2x geweest en ik zou er graag nog wel eens heen willen.
We gingen dan met de auto naar een NS station in de buurt waar we gratis konden parkeren en dan een dagje naar Amsterdam. Ideaal.
We gingen dan met de auto naar een NS station in de buurt waar we gratis konden parkeren en dan een dagje naar Amsterdam. Ideaal.
woensdag 8 december 2010 om 12:41
woensdag 8 december 2010 om 12:44
woensdag 8 december 2010 om 12:48
Wij zijn laatst in Amersfoort geweest in het NH hotel in het centrum. Alles op loopafstand. De kamer was prima en de service ook. We hebben er niet gegeten. Op aanraden van forummers hebben we heerlijk gegeten bij 't Kannetje. Wel vantevoren reserveren, want het is er erg druk, maar echt heerlijk en gezellig gegeten.
woensdag 8 december 2010 om 12:57
Hallo Pomodori,
Op het gevaar af dat er veel 'kritiek' komt op mijn tip, raad ik je toch aan eens te kijken bij van der Valk (valk.com).
Heerlijk grote kamers met fijne badkamers, prima ontbijt en eten en alles voor een zeer schappelijke prijs.
En het "Hartje Winter arrangement" (twee nachten, diners en ontbijt) valt ruim binnen je budget!
Groetjes,
Beter Laat
Op het gevaar af dat er veel 'kritiek' komt op mijn tip, raad ik je toch aan eens te kijken bij van der Valk (valk.com).
Heerlijk grote kamers met fijne badkamers, prima ontbijt en eten en alles voor een zeer schappelijke prijs.
En het "Hartje Winter arrangement" (twee nachten, diners en ontbijt) valt ruim binnen je budget!
Groetjes,
Beter Laat
woensdag 8 december 2010 om 13:06
@Dertigmin, dank je!
Ik weet niet waar Pomodori woont, dus waar ze naar toe wil, maar ik kan bijvoorbeeld Spier in Drenthe aanraden.
Dan wel de luxe kamer reserveren aan de boskant.
Ligt prachtig, je loopt zo het Nationale Park in.
En Duiven bijvoorbeeld, heeft prachtige kamers en een zwembad, op de 14e verdieping...
En Breda, ook prachtig hotel, op loopafstand van IKEA (wat een mens al niet leuk kan vinden he? )
Ik weet niet waar Pomodori woont, dus waar ze naar toe wil, maar ik kan bijvoorbeeld Spier in Drenthe aanraden.
Dan wel de luxe kamer reserveren aan de boskant.
Ligt prachtig, je loopt zo het Nationale Park in.
En Duiven bijvoorbeeld, heeft prachtige kamers en een zwembad, op de 14e verdieping...
En Breda, ook prachtig hotel, op loopafstand van IKEA (wat een mens al niet leuk kan vinden he? )
woensdag 8 december 2010 om 13:08
Ik zit ook weer te zoeken naar een leuk hotel.
Is dit misschien iets? http://www.dekoperenhoogte.nl/
Ik heb overigens vorig jaar ook een heerlijke kamer bij een Van der Valk gehad (Gilze-Rijen). Met privesauna en grote ronde jacuzzi op de kamer. Echt fantastisch.
Is dit misschien iets? http://www.dekoperenhoogte.nl/
Ik heb overigens vorig jaar ook een heerlijke kamer bij een Van der Valk gehad (Gilze-Rijen). Met privesauna en grote ronde jacuzzi op de kamer. Echt fantastisch.
woensdag 8 december 2010 om 13:21
woensdag 8 december 2010 om 13:52
quote:Chardonnay schreef op 08 december 2010 @ 13:17:
Op specialhotels.nl staan ook veel leuke arrangementen.
Klopt.
Ik heb zelf ervaring met guesthouse De Heide in Oeffelt. Wij hadden de welness suite met eigen sauna en jacuzzi. Je hebt daar een slaapkamer, poolkamer/bibliotheek, saunaruimte (met regendouche en dompelbad) en in de tuin een jacuzzi.
Wij hebben gegeten bij restaurant Bloemers in Oeffelt (een half uur lopen vanaf het guesthouse). Lekker eten en erg vriendelijke mensen.
De Heide heeft nu ook een 2e welnesssuite met infaroodsauna en op het dakterras een jacuzzi.
Op specialhotels.nl staan ook veel leuke arrangementen.
Klopt.
Ik heb zelf ervaring met guesthouse De Heide in Oeffelt. Wij hadden de welness suite met eigen sauna en jacuzzi. Je hebt daar een slaapkamer, poolkamer/bibliotheek, saunaruimte (met regendouche en dompelbad) en in de tuin een jacuzzi.
Wij hebben gegeten bij restaurant Bloemers in Oeffelt (een half uur lopen vanaf het guesthouse). Lekker eten en erg vriendelijke mensen.
De Heide heeft nu ook een 2e welnesssuite met infaroodsauna en op het dakterras een jacuzzi.
woensdag 8 december 2010 om 13:59
Van der Vallk vind ik prima als ik voor mijn werk ergens moet zijn maar om het nou "gezellig uit met je verkering" te noemen?
Nee, dat echt niet.
Van der Valk is echt veel voor weinig. Grote kamers met een hoog tuttigheidsgehalte. Veel vies eten.
En dat alles voor weinig geld.
In de categorie mooi en leuk:
College hotel Amsterdam
717 hotel Amsterdam
The Dylan Amsterdam
The Toren Amsterdam
Hotel New York Rotterdam
(directiekamer boeken)
Lauswold in Lauswold.
Chateau Sint Gerlach.
Nee, dat echt niet.
Van der Valk is echt veel voor weinig. Grote kamers met een hoog tuttigheidsgehalte. Veel vies eten.
En dat alles voor weinig geld.
In de categorie mooi en leuk:
College hotel Amsterdam
717 hotel Amsterdam
The Dylan Amsterdam
The Toren Amsterdam
Hotel New York Rotterdam
(directiekamer boeken)
Lauswold in Lauswold.
Chateau Sint Gerlach.
woensdag 8 december 2010 om 14:09
quote:mimi87 schreef op 08 december 2010 @ 12:29:
artfabrik hotel in wupertal, duitsland. Ligt in een buitenwijk, maar heeft verschillende kamers en sauna mogelijkheden. Wupertal zelf is ook erg leuk. Om in nederland te blijven is misschien de posthoorn leuk in hoorn. Veel plezier alvast!
Ik ben hier met mijn vriend geweest, sauna arrangement geboekt met prive sauna op de kamer. Stond er zo'n gammel Praxis saunaatje los in de badkamer, kon niet eens dicht . Inrichting was erg oud, ik stond binnen 5 minuten weer beneden om een andere kamer te vragen. Toen gelukkig wel een wat betere kamer gekregen, maar eerlijk gezegd ver beneden 4 sterren peil. Toen hebben we besloten om maar 1 nacht te blijven ipv 2. Nooit meer.
Maar zoals uit de post hierboven blijkt, smaken verschillen
artfabrik hotel in wupertal, duitsland. Ligt in een buitenwijk, maar heeft verschillende kamers en sauna mogelijkheden. Wupertal zelf is ook erg leuk. Om in nederland te blijven is misschien de posthoorn leuk in hoorn. Veel plezier alvast!
Ik ben hier met mijn vriend geweest, sauna arrangement geboekt met prive sauna op de kamer. Stond er zo'n gammel Praxis saunaatje los in de badkamer, kon niet eens dicht . Inrichting was erg oud, ik stond binnen 5 minuten weer beneden om een andere kamer te vragen. Toen gelukkig wel een wat betere kamer gekregen, maar eerlijk gezegd ver beneden 4 sterren peil. Toen hebben we besloten om maar 1 nacht te blijven ipv 2. Nooit meer.
Maar zoals uit de post hierboven blijkt, smaken verschillen