Handleiding gezocht: Ikea Mandal bed

09-12-2010 10:22 9 berichten
lieve forummers,

daar ben ik weer zoals sommigen misschien wel weten heb ik een huis gekocht. YAY! Maar ik woon nu in een studio appartement, met een vide, waar ik dus slaap. Daar staat een bed van de Ikea, de Mandal (met bedlades). Dat bed zal weer naar beneden moeten....en dus (gedeeltelijk) uit elkaar gehaald moeten worden. Slim als ik ben heb ik de handleiding, nadat het onding in elkaar zat, weggegooid....

Ik heb gegoogled maar heb de handleiding niet kunnen vinden. Dus ik had eigenlijk gehoopt dat een van jullie hem zou hebben/zou kunnen vinden? Ik ben niet zo handig, vooral niet met Ikea spullen, dus zonder handleiding gaat het niks worden vrees is

Alle hulp is welkom...
Alle reacties Link kopieren
Bij de IKEA zelf hebben ze op de klantenservice handleidingen van de meeste producten (en -vaak gratis- reserveonderdelen!)
Ik zie hem niet op de handleidingen-site van Ikea. Weet je zeker dat die naam klopt?

http://tinyurl.com/393ccoc
It's not you, it's me. No wait. It's you. It's totally you...
De mandal handleiding staat niet op de ikea site bij de handleidingen. Hoe oud is het bed?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Gister heb ik een link naar een hele lijst met handleidingen geplaatst. Misschien staat hij daar onder. Ik forum mobiel dus kijk even onder mijn loepje. (topic over een bo... tafel)
Ik heb wel een engelstalige site gevonden van Ikea waar onder de M wel Mandal te vinden is. Er zijn echter meerdere versies maar jij weet welke je hebt en of de juiste er tussen zit.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Ik heb mijn bed in mei 2010 gekocht, dus oud is het nog niet. Ik heb de handleiding echter nodig voordat ik weer eens naar de Ikea zal rijden (die zit hier niet in de buurt ) dus vandaar deze oproep.

Shahla, thanks, zal even kijken of mijn bed erbij staat.
Oh Shahla, je bent mijn reddende engel, mag ik je zoenen?! hij staat erbij, is geprint en ik heb hoop dat ik het bed nu zonder te slopen uit-en weer in elkaar ga krijgen!!
Super! Altijd leuk als je iemand verder hebt kunnen helpen.

Succes met uit elkaar halen en veel woongenot toegewenst in je nieuwe huis!

(Je mag me best zoenen maar wel met droge lippen. Ik hou niet van die nattigheid. )
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven