De langst lopende nikneem
donderdag 9 december 2010 om 19:13
donderdag 9 december 2010 om 19:45
quote:driewieler schreef op 09 december 2010 @ 19:30:
Bedoel je Jasmijn, fv? Known as Damaris?
Je verwart Yasmijn en Jasmine.
Als je het zegt moet je het wel goed zeggen he
Ik loog trouwens een klein beetje over mijn nick, ik ben begonnen met leeftijd erachter maar dat per jaar veranderen was zo'n gedoe. Wel thee dus, al heul lang zonder leeftijdstoevoeging.
Bedoel je Jasmijn, fv? Known as Damaris?
Je verwart Yasmijn en Jasmine.
Als je het zegt moet je het wel goed zeggen he
Ik loog trouwens een klein beetje over mijn nick, ik ben begonnen met leeftijd erachter maar dat per jaar veranderen was zo'n gedoe. Wel thee dus, al heul lang zonder leeftijdstoevoeging.
donderdag 9 december 2010 om 19:45
donderdag 9 december 2010 om 19:46
donderdag 9 december 2010 om 19:51
donderdag 9 december 2010 om 19:53
quote:thee schreef op 09 december 2010 @ 19:40:
Vanaf dit forum heb ik deze naam, in de oude forumopzet had ik ook deze naam, dus ik denk een jaar of 10-11.Ik heb het oude forum zeker meegemaakt. Hoe lang ga ik dan al mee? Ik denk zelf dat ik van 2002 ben, maar als dat oude forum van nog eerder is, ben ik nog ouwer. Ha.
Vanaf dit forum heb ik deze naam, in de oude forumopzet had ik ook deze naam, dus ik denk een jaar of 10-11.Ik heb het oude forum zeker meegemaakt. Hoe lang ga ik dan al mee? Ik denk zelf dat ik van 2002 ben, maar als dat oude forum van nog eerder is, ben ik nog ouwer. Ha.
donderdag 9 december 2010 om 19:53
quote:Parnell schreef op 09 december 2010 @ 19:26:
Jeetje wat zijn jullie al oud... Ik doe sinds 2005, geloof ik. Dit is mijn derde nick. Tijd voor een nieuwe
Ad: Grrr, dit is mijn tweede, mijn derde doet het niet meer blijkbaar. Zou ik een ban hebben?
Hey Parnell!
Je bent er ineens weer! Hoe is het met je?
Jeetje wat zijn jullie al oud... Ik doe sinds 2005, geloof ik. Dit is mijn derde nick. Tijd voor een nieuwe
Ad: Grrr, dit is mijn tweede, mijn derde doet het niet meer blijkbaar. Zou ik een ban hebben?
Hey Parnell!
Je bent er ineens weer! Hoe is het met je?
The time is now