Mode & Beauty alle pijlers

haar Katja Schuurman

09-12-2010 19:58 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand een idee, het zullen er vast niet veel zijn, wat Katja met haar haren doet, het zit nu met slag maar zonder pluis en een grove krul ,erg leuk. Eerst had ze veel kleinere krullen. Ik kom haar ook niet zo snel tegen ergens om het te vragen : )
Ik denk dat de meeste vrouwen met een dikke lange bos haar ext dragen.

I

Linda , Wendy, Bridget en niet te vergeten barbie. En nog vele anderen. En waarom niet? Heb ze zelf ook.
Voor jaren droeg ze altijd extensions... of dat nu nog zo is..geen idee. Maar wat een mooie stralende meid is ze toch. Ik vind haar zooo leuk!
Ik heb geen haarbos als Katja, maar mijn krullen zijn ook fijn. Voor een grovere krul gebruik ik een carmenset. Ff kloten om die warme rollers in je haar te krijgen, maar dan heb je ook wat.
Nope
quote:Iwannalive schreef op 10 december 2010 @ 09:18:

Voor jaren droeg ze altijd extensions... of dat nu nog zo is..geen idee. Maar wat een mooie stralende meid is ze toch. Ik vind haar zooo leuk!Helemaal mee eens!
quote:fashionvictim schreef op 09 december 2010 @ 20:50:

[...]

Ik heb een tijdje dezelfde kapper gehad en dezelfde extensions, en zij had er ook echt Heel Erg Veel. In een plukje waar mijn kapper dan bij mij 1 extension indeed, deed hij er bij haar 2 of zelfs 3 in, vertelde hij me.Kan je vertellen welke kapper dat was? Vind haar haren zoo mooi.
Katja is een mooie vrouw ! Ik vind persoonlijk haar bobline ook het allerleukste bij haar staan, dat had ze in de film ''oesters van nam kee'' net iets boven haar kin en volgens mij niet zo veel extensions in.
quote:fashionvictim schreef op 09 december 2010 @ 20:50:

[...]

Ik heb een tijdje dezelfde kapper gehad en dezelfde extensions, en zij had er ook echt Heel Erg Veel. In een plukje waar mijn kapper dan bij mij 1 extension indeed, deed hij er bij haar 2 of zelfs 3 in, vertelde hij me.Wie is die kapper dan?
Mijn vriendin is kapster, en Katja komt in de salon waar zij werkt. Inderdaad, bergen met extensions in heur haar.... ze heeft zelf prachtig haar, maar niet zoveel zeg maar.. haha. die krullen zijn wel puur natuur, meisje is gewoon gezegend met een prachtkop met haar. (en een beetje hulp van de kapper, volgens vriendin:-))
Always look on the bright side of life
Up

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven