haar Katja Schuurman
donderdag 9 december 2010 om 19:58
maandag 27 december 2010 om 21:12
quote:fashionvictim schreef op 09 december 2010 @ 20:50:
[...]
Ik heb een tijdje dezelfde kapper gehad en dezelfde extensions, en zij had er ook echt Heel Erg Veel. In een plukje waar mijn kapper dan bij mij 1 extension indeed, deed hij er bij haar 2 of zelfs 3 in, vertelde hij me.Kan je vertellen welke kapper dat was? Vind haar haren zoo mooi.
[...]
Ik heb een tijdje dezelfde kapper gehad en dezelfde extensions, en zij had er ook echt Heel Erg Veel. In een plukje waar mijn kapper dan bij mij 1 extension indeed, deed hij er bij haar 2 of zelfs 3 in, vertelde hij me.Kan je vertellen welke kapper dat was? Vind haar haren zoo mooi.
maandag 19 september 2011 om 14:09
quote:fashionvictim schreef op 09 december 2010 @ 20:50:
[...]
Ik heb een tijdje dezelfde kapper gehad en dezelfde extensions, en zij had er ook echt Heel Erg Veel. In een plukje waar mijn kapper dan bij mij 1 extension indeed, deed hij er bij haar 2 of zelfs 3 in, vertelde hij me.Wie is die kapper dan?
[...]
Ik heb een tijdje dezelfde kapper gehad en dezelfde extensions, en zij had er ook echt Heel Erg Veel. In een plukje waar mijn kapper dan bij mij 1 extension indeed, deed hij er bij haar 2 of zelfs 3 in, vertelde hij me.Wie is die kapper dan?
maandag 19 september 2011 om 16:29
Mijn vriendin is kapster, en Katja komt in de salon waar zij werkt. Inderdaad, bergen met extensions in heur haar.... ze heeft zelf prachtig haar, maar niet zoveel zeg maar.. haha. die krullen zijn wel puur natuur, meisje is gewoon gezegend met een prachtkop met haar. (en een beetje hulp van de kapper, volgens vriendin:-))
Always look on the bright side of life