Wie heeft ervaring met de Infra Chef??

11-12-2010 11:40 10 berichten
Ik had een infra chef in mijn kerstpakket!

Nou had ik nog nooit van de Infra Chef gehoord, dus ik moet even uitzoeken wat het precies is en wat ik ermee kan. Ik heb al e.e.a op internet gevonden maar ik ben eigenlijk wel benieuwd naar persoonlijke (succes) verhalen...

Wie heeft er één en hoe bevalt ie? Wat maak je er allemaal in klaar? Wat zijn do's, dont's, waar moet ik rekening mee houden bij gebruik?
Alle reacties Link kopieren
Ik ken het niet, maar het lijkt me typisch zo'n ruimteslurpend apparaat wat na 2x alleen maar in de weg staat in je keukenkastje...

Maar succes, ik hoop dat je er leuke en lekkere dingen mee kunt maken!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Toe maar, ik had pasteitjes en soepstengels in m'n kerstpakket
en kom ik met een bioscoopbon en wat etenswaren die ik zelf nooit in mijn winkelmandje zou stoppen..

Ik heb er eigenlijk nog nooit van gehoord , maar je zult er vast lekkere dingen mee kunnen maken.
Is dat niet zo'n ding van Tellsell? De flavorwave met Mr.T van The A Team? Kijk eens naar die reclame, je ziet volop recepten voorbij komen.

Ik heb op smulweb wat recepten gevonden voor dit apparaat. het is niet veel maar het begin is er.

Succes!
Mocht het nou met de gerechten niet lukken, kan je hem altijd nog gebruiken voor de campingwasjes.
Ik heb er eentje. Van 'n ander merk, dat wel. Ben er wel blij mee, vooral dat 'ie niet hoeft voor te verwarmen zoals m'n heteluchtoven wel moet, vind ik een heel groot pluspunt. Het is wel even zoeken naar juiste temperatuurinstellingen en zo, maar an sich werkt 't apparaat prima.

Wat ik er in doe: kippenvleugeltjes grillen, hele kip in braadzak, mexicaanse vleesrolletjes van de keurslager, lasagna. Eigenlijk alles wat ik voorheen in de heteluchtoven deed. Alleen croissantjes nog niet geprobeerd, te weinig ruimte dus die gaan nog ouwerwets in de gewone oven.
Thanks Veronicas! Klinkt goed.

Hmmm... ik heb echt net twee dagen geleden een nieuwe (inbouw)oven gekocht, hoop niet dat dat 800 overdebalkgesmeten euro's zijn
Nee hoor, daar hoef je niet bang voor te zijn denk ik. Zo'n convectieoven is leuk en handig vanwege 't niet voorverwarmen, maar zit ook zó vol. Zou beter convectie-mini-oven kunnen heten
quote:winkelfanaat schreef op 11 december 2010 @ 16:09:

Mocht het nou met de gerechten niet lukken, kan je hem altijd nog gebruiken voor de campingwasjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven