Verliefd op Santa

11-12-2010 23:46 365 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in de wolken en tegelijkertijd bang. Even mijn verhaal in het kort:

Ik woon niet in Nederland. In het land waar ik woon staat de Kerstman hoog aangeschreven. Gisteren was ik in een warenhuis en zag daar de Kerstman op de speelgoedafdeling. Kindertjes op schoot, t was een gezellige boel, waar ik geen genoeg van kon krijgen. Op een gegeven moment kijkt hij op en wat er toen gebeurde! Als gehypnotiseerd keken we elkaar aan, ik kreeg het bloedje heet en wist op een gegeven moment niet meer waar ik moest kijken. Die ogen van die man! Ik heb me omgedraaid en ben weggegaan. Thuis kon ik het niet uit mijn hoofd krijgen en zag steeds zijn ogen voor me.

Vandaag de stoute schoenen aangetrokken en nerveus weer naar het warenhuis gegaan. Eerst heb ik achter een pilaar naar hem staan te kijken. Heel leuk met de kindertjes. Ik wilde dat hij me zag en ben in zijn vizier gaan staan. En wéér ontmoetten onze ogen elkaar. En wéér konden we onze blikken niet losmaken. Het liep al tegen sluitingstijd, het werd rustig in de winkel. Toen het voor mij tijd was om naar huis te gaan kwam hij naar me toe en vroeg me of ik zin had in een kop koffie. En jaaaa natuurlijk ben ik daar op in gegaan. Ik voelde me opgelaten en had het idee dat iedereen naar ons keek. Heel gezellig zitten praten, alsof we elkaar jaren kenden. Nu komt het probleem. Morgen moet hij ook werken, maar na sluitingstijd wil hij met me gaan eten. Hartstikke leuk natuurlijk, maar hij wil dan niet in zijn Kerst outfit. Ik ben nu zo bang dat ik hem niet leuk vind. Ik ben tenslotte voor de Kerstman gevallen.

Mén ik voel me als een puber. Ik ben superzenuwachtig voor wat komen gaat. Chestnuts roasting in an open fire..krijg het maar niet uit mijn kop..

Kan ik hem vragen zijn pak en pruik etc aan/op te houden?
quote:Babouschka schreef op 13 december 2010 @ 00:18:

[...]

Dank je wel Klontje. Thank God, hij is geen nerd..denk ik

En wat dan nog, daar heeft hij sowieso je IP adres voor nodig (maak je geen zorgen om die e-card trouwens, zo'n nep-mailtje is met een hoop 'blabla') en mocht hij die überhaupt achterhalen, komt 'ie nog niet verder dan de stad waar je woont. En dat was al duidelijk natuurlijk

Ik neem aan dat je je (volledige) naam niet gegeven hebt?
quote:Very Cherry schreef op 13 december 2010 @ 00:20:

[...]

Mens, ik zou om minder al ernstig in verwarring raken. Je mag blij zijn als je ervanaf raakt.

Al een paar jaar geen Kerst gevierd. Had er weer helemaal zin in. Maar nu..

Straks heb ik psychologische hulp nodig. Je snapt dat ik ook geen psych meer vertrouw nu. Voor hetzelfde geld is hij het!
quote:Klontje schreef op 13 december 2010 @ 00:18:

[...]

Bloody brilliant! Doe je in het dagelijks leven iets met (creatief) schrijven?

Mwah. Niet echt. Werk sinds een jaar twee dagdelen als vrijwilliger bij een uitgeverij. Redactioneel werk, soms wel een beetje creatief als incidenteel auteur. Voor een vakblad is dat.

Maar dichten, da's gewoon een neurose van me. Heb er wel meer.
quote:Klontje schreef op 13 december 2010 @ 00:21:

[...]

En wat dan nog, daar heeft hij sowieso je IP adres voor nodig (maak je geen zorgen om die e-card trouwens, zo'n nep-mailtje is met een hoop 'blabla') en mocht hij die überhaupt achterhalen, komt 'ie nog niet verder dan de stad waar je woont. En dat was al duidelijk natuurlijk

Ik neem aan dat je je (volledige) naam niet gegeven hebt?Hij kent alleen mijn voornaam.
quote:Frankie33 schreef op 13 december 2010 @ 00:23:

[...]

Mwah. Niet echt. Werk sinds een jaar twee dagdelen als vrijwilliger bij een uitgeverij. Redactioneel werk, soms wel een beetje creatief als incidenteel auteur. Voor een vakblad is dat.

Maar dichten, da's gewoon een neurose van me. Heb er wel meer.Je schudt ze zo uit je mouw, je bent echt een talent hoor!
Ik heb nu zoiets in gedachten trouwens. Brrr.

quote:Babouschka schreef op 13 december 2010 @ 00:22:

[...]

Straks heb ik psychologische hulp nodig. Je snapt dat ik ook geen psych meer vertrouw nu. Voor hetzelfde geld is hij het!Eh, nu sla je door c.q. word je ongeloofwaardig. Hij studéért slechts psychologie, ij werkt nog niet als psycholoog, en je hebt zijn gezicht ogen en stem toch waargenomen?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Frankie33 schreef op 13 december 2010 @ 00:23:

[...]

Maar dichten, da's gewoon een neurose van me. Heb er wel meer.Een goed uit de voeten handen komende neurose dan! Geen plannen om er meer mee te doen?

[...]

Straks heb ik psychologische hulp nodig. Je snapt dat ik ook geen psych meer vertrouw nu. Voor hetzelfde geld is hij het!
Eens met de rest, maar ik vind dat ie toch alsnog een foto moet sturen. Nu moet je het weten ook!
Misschien ben ik de enige hoor, maar ik vind het wel ver gaan om dit eng te noemen...

Wat ik lees: Een enorm onzekere jongen/man die het allemaal ontzettend onhandig aanpakt.

Ik kan me je gevoel wel voorstellen hoor, ik zit natuurlijk niet in de situatie... Maar is het geen idee om een mail te sturen met jouw gevoel/ideeën bij de hele situatie? En dat je daarin voorstelt dat hij voor een eventueel volgende ontmoeting een (of meerdere natuurlijk) foto's naar jou mailt? Of dat jullie desnoods een keer via een webcam contact hebben?

Op de één of andere manier zou ik niet meteen het contact stopzetten vanwege ongelukkig gedrag... En misschien dat hij zich kwetsbaar op durft te stellen als jij dat ook doet?

[...]

Straks heb ik psychologische hulp nodig. Je snapt dat ik ook geen psych meer vertrouw nu. Voor hetzelfde geld is hij het!Ik vind wel dat je je erg snel bang laat maken hoor...
quote:Klontje schreef op 13 december 2010 @ 00:27:

[...]

Precies ---->
quote:Very Cherry schreef op 13 december 2010 @ 00:26:

[...]

Eh, nu sla je door c.q. word je ongeloofwaardig. Hij studéért slechts psychologie, ij werkt nog niet als psycholoog, en je hebt zijn gezicht ogen en stem toch waargenomen?Nu pas?
quote:Very Cherry schreef op 13 december 2010 @ 00:26:

[...]

Eh, nu sla je door c.q. word je ongeloofwaardig. Hij studéért slechts psychologie, ij werkt nog niet als psycholoog, en je hebt zijn gezicht ogen en stem toch waargenomen?

Ja..ja dat is waar. Er is verder gelukkig niks aan de hand. Bedankt dat je me met beiden benen op de grond zet. Zo'n plaatje van Klontje doet er ook geen goed aan. Ik ga maar naar bed, ben total loss.

In ieder geval iedereen bedankt voor het luisteren en de tips. Doet me goed!
Ik geloof er geen flikker bal meer van nu, wees gegroet mensen.
quote:Klontje schreef op 13 december 2010 @ 00:27:

[...]

Een goed uit de voeten handen komende neurose dan! Geen plannen om er meer mee te doen?Mwah. Plannen, plannen. Ben al blij da'k tegenwoordig een beetje een normaal leven leid. Het is nu nog vrij precair, dus dat heeft prioriteit. Later zien we wel weer verder wat ik met mijn talenten moet.
Als je nou zegt welk winkelcentrum, ga ik kijken en weten we gelijk of het waar is
quote:Babouschka schreef op 13 december 2010 @ 00:30:

[...]

Ja..ja dat is waar. Er is verder gelukkig niks aan de hand. Bedankt dat je me met beiden benen op de grond zet. Zo'n plaatje van Klontje doet er ook geen goed aan. Ik ga maar naar bed, ben total loss.

In ieder geval iedereen bedankt voor het luisteren en de tips. Doet me goed!Plaatje was niet vervelend bedoeld hoor. Maar wat ben je nu verder van plan? Ga je nog een keer met hem afspreken (lijkt me overigens niet verstandig), of vraag je hem bijv. een foto op te sturen? Mocht je er echt achter willen komen wie hij is, kan je ook het winkelcentrum bellen en vragen naar de kerstman (onder het mom van 'ik wil hem misschien ook inhuren of whatever'). kan je hem googelen op naam+achternaam.
quote:kjong schreef op 13 december 2010 @ 00:30:

[...]

Nu pas?Ach. Als je ziet hoelang sommigen hier al in de Sprookjes van Sanoma geloven, ben ik nog redelijk snel hoor
quote:Very Cherry schreef op 13 december 2010 @ 00:31:

Ik geloof er geen flikker bal meer van nu, wees gegroet mensen.Begin daar ook (weer) wat naar te neigen.. Gegroet!
quote:Frankie33 schreef op 13 december 2010 @ 00:33:

[...]

Mwah. Plannen, plannen. Ben al blij da'k tegenwoordig een beetje een normaal leven leid. Het is nu nog vrij precair, dus dat heeft prioriteit. Later zien we wel weer verder wat ik met mijn talenten moet.Leuk om zo'n talent achter de hand te hebben in ieder geval. Je leest erg 'lekker' weg.
Het is wel weer een hilarisch topic, maar goed wat zou ik er van vinden.

ja het is best grappig. Ik snap ook wel dat het raar overkomt dat hij zijn pak weer aanhad. Maar misschien is het inderdaad een heel onzekere man. Misschien is het wel een bekende acteur die om een of andere liefdadigheids reden dit werk doet.

Ik zou nog een date doen maar dan wel op neutraal gebied afspreken en hem zeggen dat hij wel zijn pak uit moet doen omdat het voor jou anders niet meer hoeft..

Verder hoop ik dat je verhaal waar is :P
quote:Frankie33 schreef op 13 december 2010 @ 00:12:

But in the end, this guy appeared

To spoil his dinner in his beard

And his identity would be

an unresolved, big mystery

He sent me texts that made me frown...

Alas, a freaky Santa Clown...

No more in love with Santa

This year I'll do without

One faker of a Santa

A creep, without a doubt! hahah hoe verzin je het. Geweldig!
quote:Babouschka schreef op 13 december 2010 @ 00:24:

[...]

Hij kent alleen mijn voornaam.Barbara of Monica?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven