Verliefd op Santa

11-12-2010 23:46 365 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in de wolken en tegelijkertijd bang. Even mijn verhaal in het kort:

Ik woon niet in Nederland. In het land waar ik woon staat de Kerstman hoog aangeschreven. Gisteren was ik in een warenhuis en zag daar de Kerstman op de speelgoedafdeling. Kindertjes op schoot, t was een gezellige boel, waar ik geen genoeg van kon krijgen. Op een gegeven moment kijkt hij op en wat er toen gebeurde! Als gehypnotiseerd keken we elkaar aan, ik kreeg het bloedje heet en wist op een gegeven moment niet meer waar ik moest kijken. Die ogen van die man! Ik heb me omgedraaid en ben weggegaan. Thuis kon ik het niet uit mijn hoofd krijgen en zag steeds zijn ogen voor me.

Vandaag de stoute schoenen aangetrokken en nerveus weer naar het warenhuis gegaan. Eerst heb ik achter een pilaar naar hem staan te kijken. Heel leuk met de kindertjes. Ik wilde dat hij me zag en ben in zijn vizier gaan staan. En wéér ontmoetten onze ogen elkaar. En wéér konden we onze blikken niet losmaken. Het liep al tegen sluitingstijd, het werd rustig in de winkel. Toen het voor mij tijd was om naar huis te gaan kwam hij naar me toe en vroeg me of ik zin had in een kop koffie. En jaaaa natuurlijk ben ik daar op in gegaan. Ik voelde me opgelaten en had het idee dat iedereen naar ons keek. Heel gezellig zitten praten, alsof we elkaar jaren kenden. Nu komt het probleem. Morgen moet hij ook werken, maar na sluitingstijd wil hij met me gaan eten. Hartstikke leuk natuurlijk, maar hij wil dan niet in zijn Kerst outfit. Ik ben nu zo bang dat ik hem niet leuk vind. Ik ben tenslotte voor de Kerstman gevallen.

Mén ik voel me als een puber. Ik ben superzenuwachtig voor wat komen gaat. Chestnuts roasting in an open fire..krijg het maar niet uit mijn kop..

Kan ik hem vragen zijn pak en pruik etc aan/op te houden?
Ben net een kwartiertje thuis. Het was een vreemde avond. Vooropgesteld dat ik hem wel heel leuk vind, voor zo ver ik kan beoordelen natuurlijk. De communicatie was leuk en ontspannen.

Ik was een half uurtje te vroeg en had alvast een drankje besteld. Net na de afgesproken tijd kwam hij binnen. In outfit ja. Dat vond ik wel een beetje raar natuurlijk. Hij excuseerde zich dat hij geen tijd gehad had om zich om te kleden. Nou ja, dat kan natuurlijk. Ik stelde voor dat hij zich in het toilet even zou fatsoeneren en dat ik erg nieuwsgierig naar hem was. Dat weigerde hij omdat hij zijn haar niet in orde zou krijgen, dat het nogal vet geworden was door de warmte van de pruik. Erg aannemelijk, maar ik liet merken dat ik het niet leuk vond. Hij keek er nogal ongemakkelijk bij. Omdat ik onze avond niet wilde verpesten heb ik het maar zo gelaten. Ik vond het wel vervelend dat de mensen nogal lacherig deden, maar begrijp het wel. Het is toch geen gezicht, aan tafel met zo'n uitgedost figuur. Flauwe grappen werden er ook gemaakt. Na het eten hebben we nog een paar drankjes gedaan. Daarna wilde hij me thuis brengen. Normaal laat ik me, als ik iemand leuk vind, naar huis brengen. In dit geval voelde het niet goed. Ik grapte nog dat hij me naar huis mocht brengen als hij beloofde dat hij zijn baard en pruik af zou zetten. Hij werd geirriteerd en ik heb een taxi besteld en ben alleen naar huis gegaan. Al met al, hoe gezellig we het ook gehad hebben vanavond, vind ik het een beetje eng. Hij smste me dat hij het allemaal uit kan leggen en dat het hem spijt dat hij zich zo aangesteld heeft en weer snel wil afspreken. Ik weet niet wat ik er van moet denken hoor. Ben in ieder geval blij dat hij niet weet waar ik woon. Ik laat het allemaal even bezinken en heb zijn sms niet beantwoord.
Goed dat je je niet naar huis hebt laten brengen, zo'n onderbuikgevoel is in zulke situaties niet voor niets aanwezig en heel wat waard naar mijn mening.

Maar wat vreemd dat hij niets af wilde doen zeg.. Zelfs zijn baard niet? En heb je zijn achternaam toevallig nog gevraagd?
*is stiekem wel benieuwd naar flauwe Amerikaanse (gok ik) kerstman grappen trouwens *
Best wel behoorlijk creapy ook
Hmz.... beetje weird ja.

Je kunt als er toch wel een vonk was best nog een keer afspreken maar dan niet aansluitend aan werk en dus in normale outfit? Wel fijn dat je gewoon een taxi hebt genomen en je adres nog prive is.
Vind het wel meevallen. Het lijkt erop alsof hij nerveus was dat hij erg zal tegenvallen zonder pak.

Ik zou het nog even aanzien en niet direct conclusies trekken. Maar voorzichtig zijn kan geen kwaad natuurlijk!
Ik zei het toch al. Er is iets opvallends met zijn hoofd aan de hand. Waarschijnlijk aan de buitenkant. Maar de binnenkant kan natuurlijk ook.

Als hij het uit kan leggen, zou ik hem voorstellen dat hij dat zo snel mogelijk doet. Van speculeren over skinheads en wijnvlekken word je ook niet bijer.
Eerlijk gezegd klopt dit natuurlijk van geen kant

Als hij geen tijd had zich te verkleden had hij deze bewering kracht bijgezet door wel zijn baard af te doen...

Ik begrijp dat hij dat niet heeft gedaan....

vind het zelf tamelijk creepy dat hij wel mee naar je huis wilde

(ok om je thuis te brengen maar toch....) maar zich niet in je verplaatsen kon dat dat wel heel vreemd is als hij zijn gezicht niet wil laten zien...

Ik was trouwens niet blijven zitten als hij zijn baard niet af had willen doen....

Dus.....

Of je zat in de Ijslandse versie van Bananasplit

Of je hebt een incognito prins/beroemdheid aan de haak geslagen

Of je hebt een mega creep getroffen

of je verzint dit..

Ik ga voor optie 3
De vonk was er in het warenhuis meteen. I was hooked! Dat idee had ik van hem trouwens ook. Dus ik wil het wel nog een kans geven. Maar no way dat in z'n velvet pak gebeurt.

Ik kreeg net een mail van hem. Hij vond het moeilijk om zich bloot te geven, juist omdat hij het idee had dat ik voor z'n Santa-verschijning viel. Hij schreef dat nooit eerder een vrouw zo verrukt naar hem gekeken had en was ontzettend bang dat hij tegen zou vallen. Dat hij geen tijd had om zich te verkleden was dus een smoes. Hij was ineens erg onzeker. Onbegrijpelijk vind ik het. Doe dan verdorie die baard af in plaats van ongemakkelijk eten en die smurrie erin..brrrr.. dat detail moet ik asap van mijn netvlies zien te krijgen, anders wordt het never nooit wat.

Ik heb terug gemaild dat ik hem graag nog een keer wil spreken, maar de komende dagen geen tijd heb. Ik moet het echt even laten bezinken.
quote:yette schreef op 12 december 2010 @ 23:45:

Als hij het uit kan leggen, zou ik hem voorstellen dat hij dat zo snel mogelijk doet.En dat kan bij uitstek over de telefoon of per mail. Daarvoor hoef je niet af te spreken. Wordt je tweede date meteen een moeilijk gesprek zeg, schei eens uit. En dat alleen om een paar seconden oogcontact. Laat het hem maar op de mail knallen zou ik zeggen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ah okee, Mister Baard lijkt er dus al hetzelfde over te denken als ik.
Je gaf in eerdere post aan dat hij nogal geirriteerd reageerde toen je voorstelde dat hij zijn baard af zou doen als hij je thuis wilde brengen....

Persoonlijk vind ik dat jij meer reden had om geirriteerd te reageren....

Gevalletje omgekeerde wereld..enne dat onderbuik gevoel...

Dat heb je niet voor niets!

Trouwens in je nepbaard zitten knoeien doet geen enkele man vrijwillig tenzij hij iets te verbergen heeft.....hij wil niet dat je zijn gezicht ziet....das alarmbel genoeg...en niet te vergeten ook best

gevaarlijk.

Als ie tekst kan mailen kan ie ook best een foto mailen of zijn gezicht even op msn laten zien...
quote:Very Cherry schreef op 12 december 2010 @ 23:51:

Ah okee, Mister Baard lijkt er dus al hetzelfde over te denken als ik.Momentje van helderziendheid?
quote:Cherke schreef op 12 december 2010 @ 23:53:

Je gaf in eerdere post aan dat hij nogal geirriteerd reageerde toen je voorstelde dat hij zijn baard af zou doen als hij je thuis wilde brengen....

Persoonlijk vind ik dat jij meer reden had om geirriteerd te reageren....

Gevalletje omgekeerde wereld..enne dat onderbuik gevoel...

Dat heb je niet voor niets!

Trouwens in je nepbaard zitten knoeien doet geen enkele man vrijwillig tenzij hij iets te verbergen heeft.....hij wil niet dat je zijn gezicht ziet....das alarmbel genoeg...en niet te vergeten ook best gevaarlijk.Shit, ja. Hij verbergt iets. Ik ben vaak te goedgelovig. Elke normale vent had tenminste die baard afgedaan. Wat moet ik nu? Al het contact verbreken?
Kwam hij in het gesprek zelf ook enigszins verlegen over trouwens? Heb mijn twijfels bij zijn verhaal eerlijk gezegd. Hij dacht je je zonder dat pak niet op hem zou vallen?? Oftewel: hij dacht dat je een kerstmannen-fetisj hebt?
anoniem_95054 wijzigde dit bericht op 12-12-2010 23:58
Reden: edit
% gewijzigd
quote:Babouschka schreef op 12 december 2010 @ 23:47:

De vonk was er in het warenhuis meteen. I was hooked!Ho nou. Blijven we het wel allemaal even in proportie zien? Beetje nuchterheid lijkt me geen overbodige luxe in dit geval.
quote:Klontje schreef op 12 december 2010 @ 23:57:

Kwam hij in het gesprek zelf ook enigszins verlegen over trouwens?Nee totaal niet Klontje. Het waren geen diepgaande gesprekken maar geen spoor van verlegenheid te bekennen.
Trouwens.....eerste zin van je openingspost

Ik ben in de wolken en tegelijkertijd BANG ???

Gevalletje onderbuikgevoel?

Mijn onderbuik begint trouwens te twijfelen aan het waarheidsgehalte.....zag je al de hele avond met een kerstman in restaurant zitten.....dat gaat er bij mij gewoon echt niet in.....

Is het trouwens niet erg vroeg voor de kerstman in een warenhuis? Wat doet ie verder voor de kost?
quote:Babouschka schreef op 12 december 2010 @ 23:58:

[...]

Nee totaal niet Klontje. Het waren geen diepgaande gesprekken maar geen spoor van verlegenheid te bekennen.Dan lijkt zijn verklaring me niet kloppend. Als hij zo verlegen is/ was, had je daar tenminste toch wel íets van gemerkt lijkt me.
quote:Cherke schreef op 12 december 2010 @ 23:58:

Trouwens.....eerste zin van je openingspost

Ik ben in de wolken en tegelijkertijd BANG ???

Gevalletje onderbuikgevoel?Dat bedoelde ik eerlijk gezegd niet in die context. Ik vond het van mezelf vreemd om me zo te voelen, zeg maar..
hilarisch
Hij stuurt me nu e-cards met Merry Christmas!
Hahah wat een grap. Zag dit topic al een paar keer voorbij komen maar dacht dat er stond "verliefd op Santana" haha dus ik dacht een of andere ouwe groupie. Maar het kan dus nog erger
quote:Babouschka schreef op 13 december 2010 @ 00:03:

Hij stuurt me nu e-cards met Merry Christmas!Hhahah Ho-ho-ho
quote:Babouschka schreef op 13 december 2010 @ 00:03:

Hij stuurt me nu e-cards met Merry Christmas!

Dus hij denkt écht dat je een kerstman-fetisj hebt? Asjemenou..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven