Lichtgewicht trolley

12-12-2010 11:46 17 berichten
Wie weet er een trolley die je als handbagage mag meenemen en haast niks weegt. Ik heb er nu een maar die weegt al 4 kilo. Ik moet zoveel meenemen dus probeer ook zoveel mogelijk in de handbagage te doen. Maar kan in een winkel zo trolley niet wegen.

Ik heb ook trolleys gezien bij de kijkshop maar heb geen idee of die veel wegen.
Als het je gaat om zoveel mogelijk meenemen, dan zou ik geen trolley doen als handbagage maar een lichtgewicht tas.

(Ik stel me bij jouw bericht voor dat je voor langere tijd naar het buitenland vertrekt en daar op één plek blijft?)
Alle reacties Link kopieren
Meestal staat het gewicht wel op het kaartje.
ik zou ook graag tips lezen, met die goedkope tickets van ryan air is een goede trolley geen overbodige luxe
quote:momodoe schreef op 12 december 2010 @ 11:46:

Ik heb ook trolleys gezien bij de kijkshop maar heb geen idee of die veel wegen.Ik klik er net een aan op hun webshop en het gewicht staat er gewoon bij!
Bij de Kijkshop verkopen ze ook weegschalen, dus ik zou gewoon vragen of je het even mag wegen.

En anders neem je hem mee naar huis en weeg je hem daar. Als hij te zwaar is breng je hem weer terug.

En je kunt ook zo'n vissersvest aantrekken met heel veel zakken, daarin mag je ongelimiteerd (vloeistoffen etc natuurlijk daar gelaten) spullen in meenemen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Het ligt er ook maar net aan wat je mee wilt nemen. Ik heb er eentje van Kipling. Niet te zwaar en erg geschikt voor zakentrips en het meenemen van een laptop e.d. Maar als je er kleding in kwijt wilt is hij minder praktisch.
Ik heb er 1 van de Kruitvat, mag mee in vliegtuig en weegt niet veel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Er zijn tegenwoordig ook grote weekendtassen op wieltjes, die wegen heel weinig , want die zijn voor het grootste gedeelte gemaakt van nylon.
Ik weet dat het merk Delsey speciale Light Weight koffers heeft.

Op deze site staan diverse koffers die mee mogen als handbagage. Het gewicht staat er ook bij.
ligt er ook maar net aan wat je er allemaal in propt. meestal mag je maar 6 of soms 8 kilo meenemen. Maar goed, als de trolley alleen al 4 kilo weegt is het natuurlijk snel te zwaar.

Ik heb ook gewoon een kleine sporttas met veel vakjes, weegt niks en er kan bijhoorlijk veel in.
Bedankt voor de antwoorden ik ga een grote weekendtas meenemen. Er kan idd veel in en weegt niet veel.
Denk eraan dat die weekendtas wel de juiste maten heeft om als handbagage mee te mogen.

Zwaar irritant die grote tassen en koffertjes die sommige mensen als handbagage meenemen..
De weekendtas is idd te groot. 60 cm lang en te hoog:(

Ik ga van de week naar de kijkshop om een kleine trolley te kopen

Neem mee: een rolmaat.

Vond het ook irri als mensen zoveel handbagage meenemen, maar mijn koffer zit vol en er moet nog veel mee.
Je hebt ook rugzakken op wieltjes,dus formaat kleine trolly maar dan rugzakmateriaal dus lichter.
Samsonite heeft een nieuwe lijn trolleys van speciaal high tech materiaal die echt niks wegen. Vanaf 100,-- dacht ik. En de kleinste kan mee als handbagage in het vliegtuig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven