Lichtgewicht trolley
zondag 12 december 2010 om 11:46
Wie weet er een trolley die je als handbagage mag meenemen en haast niks weegt. Ik heb er nu een maar die weegt al 4 kilo. Ik moet zoveel meenemen dus probeer ook zoveel mogelijk in de handbagage te doen. Maar kan in een winkel zo trolley niet wegen.
Ik heb ook trolleys gezien bij de kijkshop maar heb geen idee of die veel wegen.
Ik heb ook trolleys gezien bij de kijkshop maar heb geen idee of die veel wegen.
zondag 12 december 2010 om 11:55
Bij de Kijkshop verkopen ze ook weegschalen, dus ik zou gewoon vragen of je het even mag wegen.
En anders neem je hem mee naar huis en weeg je hem daar. Als hij te zwaar is breng je hem weer terug.
En je kunt ook zo'n vissersvest aantrekken met heel veel zakken, daarin mag je ongelimiteerd (vloeistoffen etc natuurlijk daar gelaten) spullen in meenemen.
En anders neem je hem mee naar huis en weeg je hem daar. Als hij te zwaar is breng je hem weer terug.
En je kunt ook zo'n vissersvest aantrekken met heel veel zakken, daarin mag je ongelimiteerd (vloeistoffen etc natuurlijk daar gelaten) spullen in meenemen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zondag 12 december 2010 om 13:24