Ik vind het zó jammer!

13-12-2010 23:48 169 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zo jammer dat dit forum gewoon compleet dood gemaakt wordt door de acties/non-acties (doorhalen naar voorkeur) van de mods, communitymanagers, redacteurs, chef Twitter, koffiemiep, ánybody binnen Sanoma.

Alle kritische geluiden worden doodgemaakt door een permaban of lukraak verwijderen van posts. Ik zeg niet dat alles altijd pais en vree is geweest, en dat een forum helemaal geen mod nodig heeft. Maar ik vind er onderhand als meelezer geen bal meer aan. Die mooie, bijzondere, unieke forummers van weleer, waar zijn ze?

Bedankt Annerieke en consorten voor de janboel hier. Je hebt het aan jezelf te danken.
Kan het niet laten: HEAR HEAR VC!!!
quote:elninjoo schreef op 14 december 2010 @ 08:45:

[...]

Mee eens!

De zeurtopics van de laatste tijd hangen me ondertussen meer de keel uit dan het wanbeleid van de moderators.dan lees je ze toch lekker niehiet
Maar VC, je weet dat ik zielsveel van je hou he,.... waarom kies jij er voor om al vanaf de zomer hartstochtelijk te blijven melden dat je het tijdsverspilling vindt?
Ben het ondertussen ook eens met VC. Het heeft geen zin dus dan kun je je beter op andere dingen richten waar je wel wat mee kunt bereiken. Een leuk moment, iets nuttigs voor een ander, weer een stapje verder met en voor jezelf.

(Nou alleen eerst nog beter worden want een slappe vaatdoek bereikt doorgaans weinig. ;))
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 14 december 2010 @ 09:33:

Maar VC, je weet dat ik zielsveel van je hou he,.... waarom kies jij er voor om al vanaf de zomer hartstochtelijk te blijven melden dat je het tijdsverspilling vindt? Is eigenlijk hetzelfde ja dus VC, hup, naar de buurvrouw, die kan je hulp nog goed gebruiken.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Ja is toch zo Vlin? Ik merk dat ik me vandaag voor het eerst druk maak, en niet om Sanoma. Het gemak en de vanzelfsprekendheid waarmee mensen vrijwillig kostbare tijd en energie in een negatief donker gat flikkeren, terwijl er honderd meter verderop een mens of een dier zit weg te kwijnen, echt, het stoort me ineens mateloos. 'T zal de kerstgedachte wel zijn, whatever, maar ik vind het een blamage.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 14 december 2010 @ 09:31:

[...]

dan lees je ze toch lekker niehiet doe ik meestal ook niet hoor, maar als ik er toch eentje open blijf ik me verbazen dat mensen er zo in op kunnen blijven gaan
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 14 december 2010 @ 09:33:

Maar VC, je weet dat ik zielsveel van je hou he,.... waarom kies jij er voor om al vanaf de zomer hartstochtelijk te blijven melden dat je het tijdsverspilling vindt? Je weet dat ik dol op je ben he Tutt, dus even los daarvan, maar je mag mijn vergrootglaasje uitpluizen, copy-pasten en hier neerkwakken, zodat iedereen kan zien dat ik het misschien een of hooguit twee keer ben komen melden sinds de zomer. Voor de rest zit ik bij King Louie, Boer zoekt Vrouw en voorgerechten voor de kerst. Precies zoals een ontspannende bezigheid (forummen) eruit hoort te zien, in mijn geval dan.
quote:Very Cherry schreef op 14 december 2010 @ 09:34:

Ja is toch zo Vlin? Ik merk dat ik me vandaag voor het eerst druk maak, en niet om Sanoma. Het gemak en de vanzelfsprekendheid waarmee mensen vrijwillig kostbare tijd en energie in een negatief donker gat flikkeren, terwijl er honderd meter verderop een mens of een dier zit weg te kwijnen, echt, het stoort me ineens mateloos. 'T zal de kerstgedachte wel zijn, whatever, maar ik vind het een blamage.

Kerst speelt op, wat ik je brom.

Want dit is natuurlijk de tang op het varken...
Sja Elninjoo dat houd je toch denk ik. Wat dat betreft zijn we aaaaaaaaaaaallemaal hetzelfde ( enkele uitzonderingen daar gelaten)

Het zal mij ondertussen een reet wezen wat er gaat gebeuren. Of niet. Of misschien
Voor de rest zit ik bij King Louie, Boer zoekt Vrouw en voorgerechten voor de kerst... terwijl er honderd meter verderop een mens of een dier zit weg te kwijnen???
En VC, ik kan multitasken. En zeiken op Viva en een goede daad verrichten tegelijkertijd
dus we hebben nu:

- mods/angels/sanoma-mensen die een soort kwade demonen zijn;

- zeurders die zeuren over mods/angels/sanoma-mensen

- zeurders die zeuren over zeurders die zeuren over mods/angels/sanoma-mensen

ben benieuwd of dáár nog iemand over gaat zeuren.
quote:rider schreef op 14 december 2010 @ 09:39:

dus we hebben nu:

ben benieuwd of dáár nog iemand over gaat zeuren.

Vast wel, gezellig.

En goed voor de groepsdynamiek...
quote:Very Cherry schreef op 14 december 2010 @ 09:23:

Ga in godsnaam vrijwilligerswerk doen, als je zoveel tijd over hebt, je ouwe eenzame buurvrouw eens blij maken met een bloemetje, een hond uitlaten uit het asiel die al maanden niet buiten is geweest, die ene vriendin die je verwaarloosd hebt opbellen,, ga eens kijken of je wérkelijk niks beters, positievers en fijners met je tijd zou kunnen doen. Sommigen hier zouden zich moeten schamen, door hier al sinds de zomer zo harstochtelijk en continue in te blijven duiken. Dat meen ik echt. Waar zijn we mee bezig.Zoiets wilde ik schrijven, maar jij had het al gedaan. En beter dan ik het zou doen. 100% eens.

dus we hebben nu:

ben benieuwd of dáár nog iemand over gaat zeuren.Zeikstraal.
quote:Djaza schreef op 14 december 2010 @ 09:38:

[...]

Want dit is natuurlijk de tang op het varken...Waarom dan? Ik bedoel er zit wel wat in in de post van VC natuurlijk.

dus we hebben nu:

ben benieuwd of dáár nog iemand over gaat zeuren. Ach ja, we zijn nu eenmaal een zeikvolkje he?
quote:Djaza schreef op 14 december 2010 @ 09:39:

Voor de rest zit ik bij King Louie, Boer zoekt Vrouw en voorgerechten voor de kerst... terwijl er honderd meter verderop een mens of een dier zit weg te kwijnen???Hak jij maar lekker onnozel op me in hoor, prima, goed voorbeeld van wat ik bedoel. Verder nog een inhoudelijke reactie?
quote:Enn schreef op 14 december 2010 @ 00:23:

[...]

Ik zeg: na 01.00 uur .

Eerst vriendelijk aankijken en dan Bam!

(Bijzonder Arrogant Mond snoeren)Angels moeten ook slapen, uitrusten van het harde werken, dan ontbijten en koffie drinken. Ik denk dat om uur of 11 bestaat dit topic niet meer. R.I.P.
Ik snap idd ook niet hoe het kan dat mensen zich zo hartstochtelijk opwerpen tbv de "rechten van de forummer", maak je liever druk om rechten die wel bestaan en met voeten getreden worden.

Het zal de ikke-ikke-ikke-cultuur wel zijn.
Omdat VC het wel kan verdragen dat 100 mtr kinderen verderop wegkwijnen als zij forumt over Boer zoekt Vrouw en jurkjes van King Louis, maar als anderen zich druk maken over beleid enzo, dan is dat gezeur?

Hmmmm, heel duidelijk met verschillende maten meten hoor: wat ik doe is wel oké en jullie zeuren.

Invulling dus.
quote:Djaza schreef op 14 december 2010 @ 09:38:

[...]

Want dit is natuurlijk de tang op het varken...Leg jij maar even uit waarom je het nergens op vindt slaan wat ik zeg. Kom maar. Ik ga die dialoog graag met je aan.
Sja Vlinder, ik begrijp mensen die zich op de barricaden werpen tegen abortus ook niet . Iets met vrijheid van meningsuiting en wellicht een overschot aan vrije tijd ofzo
quote:Djaza schreef op 14 december 2010 @ 09:45:

Omdat VC het wel kan verdragen dat 100 mtr kinderen verderop wegkwijnen als zij forumt over Boer zoekt Vrouw en jurkjes van King Louis, maar als anderen zich druk maken over beleid enzo, dan is dat gezeur?

Hmmmm, heel duidelijk met verschillende maten meten hoor: wat ik doe is wel oké en jullie zeuren.

Invulling dus.Je hebt geen flauw idee hoe mijn leven eruit ziet. Dus lul niet over dingen waar je geen verstand van hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven