Ik vind het zó jammer!

13-12-2010 23:48 169 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zo jammer dat dit forum gewoon compleet dood gemaakt wordt door de acties/non-acties (doorhalen naar voorkeur) van de mods, communitymanagers, redacteurs, chef Twitter, koffiemiep, ánybody binnen Sanoma.

Alle kritische geluiden worden doodgemaakt door een permaban of lukraak verwijderen van posts. Ik zeg niet dat alles altijd pais en vree is geweest, en dat een forum helemaal geen mod nodig heeft. Maar ik vind er onderhand als meelezer geen bal meer aan. Die mooie, bijzondere, unieke forummers van weleer, waar zijn ze?

Bedankt Annerieke en consorten voor de janboel hier. Je hebt het aan jezelf te danken.
quote:Very Cherry schreef op 14 december 2010 @ 09:43:

[...]

Hak jij maar lekker onnozel op me in hoor, prima, goed voorbeeld van wat ik bedoel. Verder nog een inhoudelijke reactie?

Nou VC, ik bedoel het wel serieus hoor. Wat is er anders aan? Ik beleef plezier aan me opwinden over het beleid, jij over Boer zoekt Vrouw. Zeik ik jou af? Nee toch, ik mijd die topics. Zou je misschien ook kunnen doen?

Inhoudelijk genoeg?
Volledig eens met VC. Ik vraag me ook elke keer weer af, wat doe je hier als het allemaal zo slecht is. Ga dan wat nuttigs doen ofzo.
quote:Very Cherry schreef op 14 december 2010 @ 09:46:

[...]

Je hebt geen flauw idee hoe mijn leven eruit ziet.

Dus lul niet over dingen waar je geen verstand van hebt.

Pardon?

Ik baseer mijn uitspraken op jouw laatste 5, 10 postings. Niet op iets waar ik geen verstand van heb.
quote:Vl43inder schreef op 14 december 2010 @ 09:44:

Ik snap idd ook niet hoe het kan dat mensen zich zo hartstochtelijk opwerpen tbv de "rechten van de forummer", maak je liever druk om rechten die wel bestaan en met voeten getreden worden.

Het zal de ikke-ikke-ikke-cultuur wel zijn.Ik zag laatst een interessant iets op TV. Ging erover dat je Avatar een persoonlijk verlengstuk is van jezelf en van je persoon. Als je dus die Avatar (wat hier dus gebeurd) min of meer persoonlijk aanvalt of persoonlijk commentaar krijgt of je zelf te kort voelt gedaan dat dit dan ook echt gevoelens bij die persoon oproept (nou ja, dat is niet zo schokkend allemaal natuurlijk) Dus mensen die zich vastbijten in het beleid voelen zich ook daadwerkelijk zwaar tekort gedaan en zijn boos. Heel boos. En proberen hun gram te halen. Als je vervolgens genegeert wordt voel je je natuurlijk behandeld als een klein kind en wordt je nog bozer en bijt je je er zelf nog dieper in. Em dat is natuurlijk wat er gebeurd is de afgelopen maaaaaanden. Niet zo handig. Maar het feit dat je geen afstand kunt nemen daarvan lijkt mij persoonlijk ook zwaar vermoeiend. Vergis je dus niet in het feit dat het "maar" internet is want dat is het allang niet meer.
quote:Very Cherry schreef op 14 december 2010 @ 09:45:

[...]

Leg jij maar even uit waarom je het nergens op vindt slaan wat ik zeg. Kom maar. Ik ga die dialoog graag met je aan.
quote:Djaza schreef op 14 december 2010 @ 09:46:

[...]

Nou VC, ik bedoel het wel serieus hoor. Wat is er anders aan? Ik beleef plezier aan me opwinden over het beleid, jij over Boer zoekt Vrouw. Zeik ik jou af? Nee toch, ik mijd die topics. Zou je misschien ook kunnen doen?

Inhoudelijk genoeg?Precies. Alleen masochisten kunnen zo praten.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ook eens met VC.

Maar na het lezen van onderstaande reacties moet ik wel zeggen dat er in die 6 jaar dat ik hier kom toch echt wel eea verandert is. Maarja.. mooie tijden komen en gaan

quote:yette schreef op 14 december 2010 @ 01:42:

Het is gewoon saai. De humor is inderdaad ver te zoeken, het niveau van de discussies op actueel is al twee jaar niet meer wat het was, quote:iry schreef op 14 december 2010 @ 01:26:

Er is ook niet veel meer aan.

Schrijf nog maar amper, volg bijna niets meer.

De eelt op mijn vingers is verdwenen van het toetsen rammen bij discussie's, ik heb al in geen maanden een tena hoeven gebruiken Misschien dat het nu met het nieuwe beleid weer wat rustiger wordt en de gezelligheid terugkeerd.
quote:Very Cherry schreef op 14 december 2010 @ 09:43:

[...]

Hak jij maar lekker onnozel op me in hoor, prima, goed voorbeeld van wat ik bedoel. Verder nog een inhoudelijke reactie?

Misschien kunnen we een leuk topic starten over wat we kunnen doen in deze dagen voor onze medemens. (Of voor de rest van het jaar)

Nee, ik open em niet want áls ik een topic open, sterft het altijd een snelle dood dus daar hebben we niks aan.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
quote:Very Cherry schreef op 14 december 2010 @ 09:51:

[...]

Precies. Alleen masochisten kunnen zo praten.

Ja. En?

Die zijn er ook hoor. Vele, vele forummers zijn verschillendddd. Dat houdt het leuk (in mijn ogen dan).
quote:Sauerkraut schreef op 14 december 2010 @ 09:51:

Ook eens met VC.

Maar na het lezen van onderstaande reacties moet ik wel zeggen dat er in die 6 jaar dat ik hier kom toch echt wel eea verandert is. Maarja.. mooie tijden komen en gaan

[...]

[quote]iry schreef op 14 december 2010 @ 01:26:

Er is ook niet veel meer aan.

Schrijf nog maar amper, volg bijna niets meer.

De eelt op mijn vingers is verdwenen van het toetsen rammen bij discussie's, ik heb al in geen maanden een tena hoeven gebruiken,/quote]

Misschien dat het nu met het nieuwe beleid weer wat rustiger wordt en de gezelligheid terugkeerd.Maar rustig staat bij niet automatisch voor gezellig hoor. Meer voor saai, geestdodend, niks te beleven, geen humor en slaapverwekkend.
quote:shahla schreef op 14 december 2010 @ 09:51:

[...]

Misschien kunnen we een leuk topic starten over wat we kunnen doen in deze dagen voor onze medemens. (Of voor de rest van het jaar)Nou..., je hoeft niet te overdrijven he Sha
En oh ja, ik vind de discussie over het beleid voornamelijk amusant en leerzaam. Over hoe het niet moet...
quote:Scuba schreef op 14 december 2010 @ 09:53:

[...]

Maar rustig staat bij niet automatisch voor gezellig hoor. Meer voor saai, geestdodend, niks te beleven, geen humor en slaapverwekkend.Dat zeg ik ook niet, maar met het een kan wel het ander komen natuurlijk, al zal het wel zijn tijd nodig hebben. En het is wat je er zelf van maakt.
quote:Djaza schreef op 14 december 2010 @ 09:53:

[...]

Ja. En?

Die zijn er ook hoor. Vele, vele forummers zijn verschillendddd. Dat houdt het leuk (in mijn ogen dan).

Vele, vele forummers maken een Forum leuk. Dat gebeurd hier helaas niet meer.

Van mij mogen ze trouwens hoor die vele, vele forummers die tegen het beleid in gaan. Ik heb er zelf voor gekozen dat niet meer te doen en mijn tijd ergens anders aan te besteden. Eigen keus en die kan ieder voor zich maken. Maar ik vind wel dat het forum gewoon een stuk saaier is geworden met het vertrek van vele, vele forummers en dat vind ik dan wel weer jammer.
quote:Djaza schreef op 14 december 2010 @ 09:55:

En oh ja, ik vind de discussie over het beleid voornamelijk amusant en leerzaam. Over hoe het niet moet...Leerzaam, as in? Ik probeer me serieus in je in te leven D. Wat heb je geleerd van je vast te bijten in die homp treurigheid?
quote:Sauerkraut schreef op 14 december 2010 @ 09:56:

[...]

Dat zeg ik ook niet, maar met het een kan wel het ander komen natuurlijk, al zal het wel zijn tijd nodig hebben. En het is wat je er zelf van maakt.Klopt maar kan dat dan een beetje snel want anders verveel ik me zo Oh nee ik moet het natuurlijk zelf gezellig maken toch, shit hoe doe ik dat?
quote:Very Cherry schreef op 14 december 2010 @ 09:57:

[...]

Leerzaam, as in? Ik probeer me serieus in je in te leven D. Wat heb je geleerd van je vast te bijten in die homp treurigheid?

Ik heb geleerd dat het averechts werkt om je te hullen in stilzwijgen.

Ik heb geleerd dat groepsdynamiek heel sterk kan zijn op een forum.

Ik heb geleerd dat forummen gaandeweg zienswijzes kan veranderen.

Neem nu dit voorbeeld: wat maakt het verschil over wie waarover forumt? En wanneer is dat geaccepteerd, als er 100 meter verderop echte zaken spelen die dringender vragen om actie?

En ook ik probeer serieus op je te reageren.
quote:Very Cherry schreef op 14 december 2010 @ 09:57:

[...]

Leerzaam, as in? Ik probeer me serieus in je in te leven D. Wat heb je geleerd van je vast te bijten in die homp treurigheid?Nou ik snap dat leerzaam wel. Hoe ga je niet om met je klanten? Hoe communiceer ik niet, hoe communiceer je slecht, hoe sla je een totaal verkeerde toon aan, hoe pak ik dingen structureel aan, hoe slecht kun je zijn in je baan enz enz. En dan vergeet ik er vast nog wel vele, vele andere dingen.
En voor mij is die homp treurigheid toch echt iets anders. Maar ik begrijp ook, dat dat perceptie is hoor, iemand anders kan dat heus anders ervaren.
quote:rider schreef op 14 december 2010 @ 09:39:

dus we hebben nu:

- mods/angels/sanoma-mensen die een soort kwade demonen zijn;

- zeurders die zeuren over mods/angels/sanoma-mensen

- zeurders die zeuren over zeurders die zeuren over mods/angels/sanoma-mensen

ben benieuwd of dáár nog iemand over gaat zeuren.Strakke samenvatting van de stand van zaken Rider !
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Very Cherry schreef op 14 december 2010 @ 09:55:

[...]

Nou..., je hoeft niet te overdrijven he Sha Helaas overdrijf ik niet. Meestal komen we dan niet verder dan pagina 2, hooguit 3.
VC, het draait allemaal om onrechtvaardigheid. En daar zijn ondertussen tig voorbeelden van te noemen. Ik weet niet hoe dat bij jou zit maar ik kan daar erg slecht tegen.
quote:shahla schreef op 14 december 2010 @ 10:03:

[...]

Helaas overdrijf ik niet. Meestal komen we dan niet verder dan pagina 2, hooguit 3. Bedacht me ineens dat je meer doelt op het idee wat ik opperde voor een nieuw topic. Hoezo is dat overdreven eigenlijk? Het lag in de lijn van jouw idee! Overdrijf jij dan ook?
quote:Bambi schreef op 14 december 2010 @ 10:03:

VC, het draait allemaal om onrechtvaardigheid. En daar zijn ondertussen tig voorbeelden van te noemen. Ik weet niet hoe dat bij jou zit maar ik kan daar erg slecht tegen.

Ik ook.

Als de situatie zo zou zijn, dat ik als eerste 's ochtends dit forum check om te kijken waar het beleid nu weer heen gaat, tja, dan kan je van een probleem en een homp treurigheid spreken.

Maar wanneer je je hier oprecht voor interesseert (wellicht vanuit mijn salesachtergrond) en je volgt dit verhaal zo'n beetje op de voet, dan blijven reacties niet uit.

Het houdt me bezig ja, maar op een voor mij volkomen acceptabele manier. Ik beleef er plezier aan, aan zulk soort discussies, wat ik dan weer niet heb bij zaken als bijv. BzV.
quote:Scuba schreef op 14 december 2010 @ 10:00:

[...]

Nou ik snap dat leerzaam wel. Hoe ga je niet om met je klanten? Hoe communiceer ik niet, hoe communiceer je slecht, hoe sla je een totaal verkeerde toon aan, hoe pak ik dingen structureel aan, hoe slecht kun je zijn in je baan enz enz. En dan vergeet ik er vast nog wel vele, vele andere dingen.

Ja, hoe slecht kan ik communiceren met moderators.

Want waar twee vechten hebben twee schuld.

De forummers die zich op de barricaden hebben geworpen hebben het minstens net zo onhandig aangepakt als de moderators, maar aangezien deze site niet van de overheid is maar particulier (en kennelijk niet afhankelijk van de op de barricade staande forummers), trekken de forummers aan het kortste eind. Logisch ook lijkt me.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven