Mode & Beauty alle pijlers

kledinghulp gevraagd

09-12-2010 14:59 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik weet het er zijn al zoveel topics maar ik kan niet echt vinden wat ik zoek. Heb me ook al rot gezocht op google.

Volgend jaar zomer mag ik de getuige zijn op de bruiloft van een hele goede vriendin. Een hele eer en ik wil er graag mooi uitzien die dag. Er is niet specifiek een kledingvoorschrift dus dat is makkelijk.

Maar ik wil eigenlijk graag een mooie jurk aan. En daar komt dan ook het lastige. Ik woon niet in NL en heb geen makkelijke maat.

Ik heb maat 48 en een typisch zandloperfiguur, volle borsten, smalle taille en een flinke kont. Een hele lichte huidskleur en middenbruin haar. Lichte ogen.

Pasteltinten maken mij super bleek, zwart wil ik niet aan op een bruiloft.

Ik zie hier soms geweldige sites langskomen, engelse of amerikaanse. Ik kan ze niet vinden met google, zucht ik ben ook niet zo'n held met google-en.

wie kan mij helpen? Super bedankt alvast.

X Floortje
bonprix heeft leuke dingen!
Kijk eens op het topic "inspirerende plaatjes kleding voor grotere maten". Daar staan heel veel links naar online kledingwinkels.

Gezien je bruine haar en lichte huid en het feit dat pastelkleuren je niet staan, denk ik dat je qua kleuring een wintertype bent, net als ik.

Kleuren (buiten zwart en helder wit) die een wintertype mooi staan: magenta, cerise, paars, lila, koningsblauw, bordeaux, citroengeel, ijsblauw, petrol, zeegroen, sommige kleuren rood, donker turquoise, bijna alle tinten grijs.

Altijd kleuren met een koele ondertoon dus.
www.evans.co.uk

www.torrid.com
amarna qua kleuren klopt het wel behalve grijs dat is echt niet mijn kleur. Meestal sprekende kleuren, niets flets.

evans inmiddels gevonden maar daar kan ik niet echt iets leuks vinden. Ik heb ook nog wel even de tijd gelukkig, dus nog geen stress.
hmmm die torris heeft volgens mij alleen korte jurkjes. Dat wil dus echt niet. Mijn zwakke plek zijn echt mijn benen, dus ik wil wel iets tot over mijn knieën.
next, (winkel in engeland met webshop die ook naar nl verstuurt) Heeft erg leuke kleding, ook plus size.
Bij een zandloperfiguur vind ik tot op/net boven de knie vaak heel mooi staan.

zoiets bijv:

borderwalk, hele mooie jurk maar ik vrees dat ik toch wel iets voller ben dan dat. Ik denk dan ook dat ik meer een rollade in zo'n jurk wordt...

Ik dacht zelf meer aan beetje A-lijn achtig, dus wij om mijn heupen vallend maar wel met aansluitende taille,

Ik wil zo'n strak ding eronder aan doen zodat je minder hobbels en bobbels ziet.

Lengte op of net over de knie denk ik, boven de knie liever niet omdat ik geen mooie knieën heb
Met een a lijn raak je wel je zandloper kwijt.

Wat vind je van zoiets?

Ik heb een vriendin met volle borsten en heupen, bij haar staan dit soort jurken altijd erg mooi.

Zij combineert het met zo'n ding, lijkt of ze een heel klein middeltje heeft. Erg mooi.

Of deze (qua model, niet qua kleur) en dan 10 cm langer.

Zou zeker geen A-lijn doen, zonde van je zandloper!

Kijk hier eens Wie draagt de jurken van Stop Staring, Bettie Page?
jaaaa die hierboven vind ik idd erg mooi, vooral die rode maar die gele misschien ook in een andere kleur.

geen A-lijn dus, maar wel een zwierende rok lijkt mij.

hemdje eronder lijkt me ook goed plan. Maar decolleté bij rode jurk is ook erg mooi. Je moet je sterke punten benadrukken he!

pimpelmeesje die jurken heb ik gezien maar die zijn voor mijn figuur denk ik allemaal te strak. Ik ben echt niet slank en ik weet ook niet of ze doorgaan tot maat 48...

Heleen waar heb jij deze jurken gevonden?
Wauw, die rode is echt prachtig!
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Deze gaat tot XL, weet niet zeker of dat goed is:

hier

Misschien wat te zwart, maar er zit blauw onder:

hier
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
tyche beide mooi de onderste denk ik te donker, het is ook nog hoogzomer dan. XL tja de ene XL is de andere niet. Ik pas in de XL van de h*ma maar ja of dat wat zegt..
ik vind dit wel een hele mooie jurk

zowel qua kleur als model, alleen twijfel ik over de halslijn. Geen decolleté. Ben bang dat ik hierin enorme boobies krijg..

http://www.houseoffraser.co.uk/Kaliko+W ... l?cgid=301
hmmm waarom lukt het mij nou nooit om een plaatje te plakken grrrr.
quote:Floortje_1981 schreef op 10 december 2010 @ 14:02:

ik vind dit wel een hele mooie jurk

zowel qua kleur als model, alleen twijfel ik over de halslijn. Geen decolleté. Ben bang dat ik hierin enorme boobies krijg..

http://www.houseoffraser.co.uk/Kaliko+W ... l?cgid=301

Omdat je op de button "Voeg een afbeelding toe" moet klikken en daar dan de link moet plakken Even controleren of je wel de juiste link te pakken hebt na "Afbeeldingsinfo bekijken" De link is: http://houseoffraser.scen ... id=0o-bwAsj2Q5-jmw0NT-jxp

Mooie jurk.

Ik zou zelf ook even de collectie feestjurken op de gewone websites bekijken als die tenminste aan jouw woonland leveren.
die rode jurk verkopen ze niet in nl, was ook van een oude collectie (2008) ik kijk ff of ik iets vergelijkbaars voor je kan vinden.

Ik bedoelde deze meer als inspiratie, dan weet ik/we een beetje wat voor iets we moeten zoeken.
oh ok, nou de inspiratie was prima!!

Maar bovenstaande jurk vind ik ook erg mooi alleen ben ik een beetje bang dat mijn boobs nogal aanwezig zullen zijn. Die rode jurk vind ik ook qua decolleté perfect.

Ik krijg gewoon zelf niet echt geweldige dingen gevonden. Ik heb nog wel even de tijd en er kan nog een hoop gebeuren voor jullie maar goed ik wil graag goed voor de dag komen.
Een andere jurk, ander model, zelfde hoge taille.

Erg leuk in het roze of zwart

Ik zoek nog even door.jurk
oh die is idd ook leuk en wat grappig ik val dan niet eens in de plussizes. Ook altijd leuk!

het mag misschien wel iets feestelijker. Dat vind ik zo mooi aan die jurk van fraser. Dat is echt een feestjurk.

Ik heb namelijk in september nog een bruiloft, ik hoop de jurk dan weer aan te kunnen.
wat vinden jullie van deze?

http://www.igigi.com/holiday-styles/gol ... -gown.html
Mooi die jurk, goede kleuren ook.

Ik heb ook nog iets gevonden. De jurk is volkomen verkeerd gestyled op de site, maar wél erg mooi.

Als je de jurk combineerd met een mooie gekleurde bloem in je haar en grijszilvere pumps/peeptoes is het ook erg mooi.

Jeetje de styling is echt K*T, jurk is erg mooi en goedkoop.

chique grijze jurk met kant

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven