Mode & Beauty alle pijlers

kledinghulp gevraagd

09-12-2010 14:59 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik weet het er zijn al zoveel topics maar ik kan niet echt vinden wat ik zoek. Heb me ook al rot gezocht op google.

Volgend jaar zomer mag ik de getuige zijn op de bruiloft van een hele goede vriendin. Een hele eer en ik wil er graag mooi uitzien die dag. Er is niet specifiek een kledingvoorschrift dus dat is makkelijk.

Maar ik wil eigenlijk graag een mooie jurk aan. En daar komt dan ook het lastige. Ik woon niet in NL en heb geen makkelijke maat.

Ik heb maat 48 en een typisch zandloperfiguur, volle borsten, smalle taille en een flinke kont. Een hele lichte huidskleur en middenbruin haar. Lichte ogen.

Pasteltinten maken mij super bleek, zwart wil ik niet aan op een bruiloft.

Ik zie hier soms geweldige sites langskomen, engelse of amerikaanse. Ik kan ze niet vinden met google, zucht ik ben ook niet zo'n held met google-en.

wie kan mij helpen? Super bedankt alvast.

X Floortje
hmm nee sorry die vind ik echt helemaal niks.

Zowel de kleur als model. Styling is idd belabberd.
ik moet weer aan het werk, probeer tussendoor nog wel ff te kijken, of ben je er al uit?

Die lange jurk is erg mooi.
nee ik ben er nog niet uit. Ik wil eigenlijk ook wel heel graag iets passen.

Die lange jurk is super, maar dat is dus van een bedrijf in amerika. Vind het een beetje eng om daar iets te bestellen en geen idee te hebben of het past of staat.

Ik ga sowieso hier ook nog eens kijken (woon niet in NL). Ik kan nu ook nog niet goed iets kopen voor een bruiloft in juli. Ik probeer namelijk zwanger te worden. Kans is klein dat dit gelukt is voor die tijd maar goed wonderen bestaan... Beetje jammer als mijn jurk dan niet meer past
Spannend, zwanger willen worden. Veel oefenen! Dan krijg je vast een mooie baby.
heleen ik oefen me al bijna 3 jaar suf en helaas nog altijd zonder resultaat. Daarom ook de opmerking dat het waarschijnlijk een klein kans is dat ik ook echt zwanger ben.

Maar wie weet wordt 2011 dan eindelijk mijn jaar.
Dan wordt het iig een héél mooi kindje. Ik hoop dat 2011 voor jullie een geweldig jaar wordt en je met een dikke buik (niet van het eten dan hè) op de bruiloftsfoto's staat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven