Het Theehuis
donderdag 13 december 2007 om 20:21
Ben zeer onder de indruk van je stoel, Inad! Goed gedaan! Kan me voorstellen dan Chica er heel blij mee is!
Pep, vreselijk zeg, weer friet halen! O, wat een narigheid! Ik ben al twee dagen aan het 'koken', sinds saw-gate, zeg maar. Gisteren friet en vandaag Chinees. Morgsan ga ik écht, écht, écht iets echts maken. Beloofd.
Hallo Erwt!
Pep, vreselijk zeg, weer friet halen! O, wat een narigheid! Ik ben al twee dagen aan het 'koken', sinds saw-gate, zeg maar. Gisteren friet en vandaag Chinees. Morgsan ga ik écht, écht, écht iets echts maken. Beloofd.
Hallo Erwt!
Loretta is De Mol. Punt.
donderdag 13 december 2007 om 20:22
quote:peppie schreef op 13 december 2007 @ 20:17:
Noh, spreekt iedereen hier nu ineens Grieks? Daar gáát m`n exclusiviteit
καλησπέρα τι ώρα σερβίρεται το πρωινό η σοκολάτα
Oftewel.... Ik spreek alleen huis-tuin-en-keuken-grieks
Bij de weg... zorrie voor 't inbreken
Ik wens jullie een fijne sirtaki-borsatoloze avond
Noh, spreekt iedereen hier nu ineens Grieks? Daar gáát m`n exclusiviteit
καλησπέρα τι ώρα σερβίρεται το πρωινό η σοκολάτα
Oftewel.... Ik spreek alleen huis-tuin-en-keuken-grieks
Bij de weg... zorrie voor 't inbreken
Ik wens jullie een fijne sirtaki-borsatoloze avond
Peas on earth!
donderdag 13 december 2007 om 20:31
donderdag 13 december 2007 om 20:32
quote:Star schreef op 13 december 2007 @ 20:28:
Dank je Erwtje. Vooral dat borsatoloze wordt erg gewaardeerd Of moet ik zeggen: een Borsatoloze-Housebevattende-avond (aangezien 't 20.30 uur is )
Dank je Erwtje. Vooral dat borsatoloze wordt erg gewaardeerd Of moet ik zeggen: een Borsatoloze-Housebevattende-avond (aangezien 't 20.30 uur is )
anoniem_59862 wijzigde dit bericht op 13-12-2007 20:36
Reden: Erwtje een beetje te snel gequote
Reden: Erwtje een beetje te snel gequote
% gewijzigd
Peas on earth!
donderdag 13 december 2007 om 20:45
Zie Don al voor met met vinger op een kussentje....Is niet om te lachen, maar moet stiekem toch een béétje gniffelen. Sorry...
Eowman is zielig. Gesprek is niet doorgegaan, want verdwaald (ondanks tomtom én routebeschrijving) en dus te laat. Dus ze hadden geen tijd meer voor hem en wilden nieuwe afspraak. En later belden ze dat ze helemaal geen nieuwe afspraak wilden, want ze hadden al iemand. Zo sneu voor hem. Hij is d'r helemaal verdrietig van.
Eowman is zielig. Gesprek is niet doorgegaan, want verdwaald (ondanks tomtom én routebeschrijving) en dus te laat. Dus ze hadden geen tijd meer voor hem en wilden nieuwe afspraak. En later belden ze dat ze helemaal geen nieuwe afspraak wilden, want ze hadden al iemand. Zo sneu voor hem. Hij is d'r helemaal verdrietig van.
donderdag 13 december 2007 om 20:57
donderdag 13 december 2007 om 21:04
Wat balen van het niet doorgaan van gesprek van Eowman.
Ik moest dus ook lachen met het beeld van Don met vinger op kussentje op mijn netvlies gebrand. Sorry.
Morgen shoarma koken, Kess? Wat lijk jij toch ontzettend op mij!
Inad, de stoeltjespimpster. Dat doe je goed meid.
Vish, hoe is het met jou en met Nemo? Nog ziek?
Dierewier, wo bist du bleben?
Pep, goed geslaagd dus int durp met os mam.
Wil ook je niet affe kassie zien.
Star, heb ik jouw boom al voorbij zien komen? Of heb ik dat weer jammerlijk gemist? En die van Eow, met rode sterrenlampjes toch? Ook gemist?
Ik moest dus ook lachen met het beeld van Don met vinger op kussentje op mijn netvlies gebrand. Sorry.
Morgen shoarma koken, Kess? Wat lijk jij toch ontzettend op mij!
Inad, de stoeltjespimpster. Dat doe je goed meid.
Vish, hoe is het met jou en met Nemo? Nog ziek?
Dierewier, wo bist du bleben?
Pep, goed geslaagd dus int durp met os mam.
Wil ook je niet affe kassie zien.
Star, heb ik jouw boom al voorbij zien komen? Of heb ik dat weer jammerlijk gemist? En die van Eow, met rode sterrenlampjes toch? Ook gemist?
donderdag 13 december 2007 om 21:05
donderdag 13 december 2007 om 21:16
Jee Eow wat ontzettend balen voor Eowman! Inderdaad, als je het bij anderen leest denk je "doe niet zo dom" maar tomtom en routebeschrijving klinkt toch wel als ernstig goed voorbereid.... Bah! (maar die mag jij `m geven )
Wat irritant trouwens dat Erwtje w¨¦l gewoon Grieks kan schrijven hier en als ik het probeer verschijnt er iets in de trant van ¦Ê¦Á¦Ó¦É ¦Ó¦Å¦Ó¦Ï¦É¦Ï
Wat irritant trouwens dat Erwtje w¨¦l gewoon Grieks kan schrijven hier en als ik het probeer verschijnt er iets in de trant van ¦Ê¦Á¦Ó¦É ¦Ó¦Å¦Ó¦Ï¦É¦Ï