Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ik zoer ervoor dat ik het niet mis en zoer dat ik snel in het theehuis ga kijken

Star, je naamgenoot is nu ook op de babypijlert, daar gaat je imago lieve schat
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Jeezzz, ik heb net gewoon bericht nr 10.000 gepost!! Van theehuis dan he, niet van mij alleen gelukkig

Ehm, Luna, zit er nog een boom onder de kitch van de jongens?

Oww die kerststal, ik vecht nog steeds tegen acute koopneigingen

Grote mensenboom mooi, die veertjes zijn leuk zeg
quote:Inad schreef op 13 december 2007 @ 14:01:

Heuh, waar dan Star? (ik zie alleen die ene niet)Marco Borsato
Luun, beterschap! Hopelijk zorgen mannen goed voor je

Wacht nog steeds op adres van Dier trouwens. Iemand?
Waar is naamgenoot dan? Dat kan ik niet hebben hoor. Nog een kat als avatar ook als we het over dezelfde hebben?
Ik heb adres van Dier wel.

Zou ze het goed vinden als ik dat in spoelkeuken gooi?
Iets van gillen als baby de fles krijgt ofzo, Star, check

Ja, dat vindt Dier vast geen probleem, Luna. En anders krijgt ze gewoon als enige van geen van ons een Kerstkaart

Ik ben in dubio: stoofpot op vuur laten met risco dat huis af fikt of later eten. Hmm

Dr zit wijn in, zou Chica dat wel mogen? Topic openen?
Done.

Oh, en Inad, mocht Diri onverhoopt niet blij zijn met deze actie, geef ik jou de schuld. Ok?
quote:Inad schreef op 13 december 2007 @ 16:54:

Ik ben in dubio: stoofpot op vuur laten met risco dat huis af fikt of later eten. Hmm

Dr zit wijn in, zou Chica dat wel mogen? Topic openen?

Niet op vuur laten staan!

Dan verdampt de alcohol en das eeuwige zonde.
Ik ga maar snel vriendjes worden met naamgenoot.
quote:Inad schreef op 13 december 2007 @ 14:20:

Stinkende Grieken erg grappig, Ochi efcharisto froma ¨ª

Vromaie inderdaad. Maar in het Grieks schrijf je vromaei want de ei is de ie. Tot zover Deel 1 van de LOI-cursus Grieks voor Boitenlanders

Ff testen hoor ¦Â¦Ñ¦Ï¦Ì¦Á¦Å¦É
Luuuuna beterschap!!!! Nu ben je dan echt écht de Queen of the Hell of Snot!
Moet erg lachen om zoeren, Kesskaart, Inad`s opsomming van muziekstijlen, Don en z`n medicijn induced (what the hell is daar het NL`se woord voor??!!) coma, Visheriaanse taferelen met dekbed in wasmachien (al kan ik me niet helemaal voor de geest halen wát dat dan precies is ).

Marco Borsato snap ik niet. Althans, ik snap `m wel maar zie `m niet Star .

Alcohol verdampt inderdaad Inad dus da`s veilig voor kleine Chicaatjes. Maar wel jammerrrrr voor jou!

Zo, "even" het durp in resulteerde in 3 uur lang op zoek naar "kadootjes". Mijn moeder doet namelijk ieder jaar hetzelfde; een kerstdiner geven voor 35 man en dan koopt ze voor íedereen leuke kadootjes. Dus niet 35 x hetzelfde domme ding maar dus echt voor iedereen nadenken hoe of wat en dan 2 of 3 mini dingetjes kopen . Dus diegene die vinden dat ik debiel ben om zoveel kerstkaarten te gaan sturen weten nu van wie ik het heb

Maarrrrrr mijn kadootje van de kerstman ligt al onder de kerstbaum bij m`n moeder, namelijk de bestekcasette . En de LP kerststal is binnuh!!!! Nog wel ingepakt en onder baum maar hij is er hoor!

Door al het geren geen tijd meer voor boodschappen dus Wup heeft precies 1,5 hap van z`n dure olvaritpotje op en ik "moet" weer friet halen. Erg seg!
Medicijnen gerelateerde? Door medicijnen tot stand gekomen? Niet één woord nee denk ik, of anders is t een mij onbekend woord

Ik kan alleen Fonetisch Grieks, Pep Vromai is cool

Vishiaans wasmachine tafereel is als je machine piept en kreunt omdat je em zwaar aan t mishandelen bent, doordat je echt buitensporig absurd veel meuk erin hebt gepropt

De mijne deed ongeveer dit: eeeeuuh eeeeeuhhhhhhhh euuuuuuuuuuuuhhhh

uuuurrrrrrfffffffffgttttt uuurfffggttttt euuuuh eeeuhhh pruttel pruttel reut reut

Ik snap en zie em niet, Star Al vriendjes gemaakt? Moest zo lachen om Pammie's

Arme jij, alweer aan de friet

Chica is idolaaaaat van haar stoel, jammer genoeg kan ze er nog niet op zitten, want hij is nog een beetje klamplakkerig. Vanmorgen ook nog Dora sloffen voor haar meegenomen dus ze is weer erg verwend vandaag
Oja, ik zal even fotos maken van stoel. Heb vanmorgen ook een vóór foto gemaakt
quote:Inad schreef op 13 december 2007 @ 18:27:

De mijne deed ongeveer dit: eeeeuuh eeeeeuhhhhhhhh euuuuuuuuuuuuhhhh

uuuurrrrrrfffffffffgttttt uuurfffggttttt euuuuh eeeuhhh pruttel pruttel reut reut

Nu weet ik het ook weer, was niet eens voor mijn tijd dat we hierover hadden
Door medicijnen tot stand gekomen is `m inderdaad. Maar dat staat wel erg suf. Dus medicine induced is beterrrrr

Over Dora gesproken; zag bij de Zeeman dat ze Dora-dingetjes hebben, o.a. een grote theepot vol met dingetjes. Weet niet wat eigenlijk maar gok op een theeservies

Vish, weeeeeeeeeekend!!!
Jaaa, Vishje, waar ben je?

Zag Dora dingen bij Zeeman inderdaad, Pep, Dora-sloffen komen daar ook vandaan en zag theeding, maar ze heeft al een serviesje en al een pyjama, een tshirt, hemdjes en onderbroejes, kleurboekje, leesboekje, knutselboekje en een Boots knuffeltje (das t stomme aapje).
quote:Inad schreef op 13 december 2007 @ 13:53:

ik wil alleen maar vrijhij zijhijn Zucht. Moet ook alles uitleggen
Grinnik

Ik dacht bij edit aan echte namen

Oh das wel erg vreselijk he, mijn onderbwuste latent aanwezige MB-liefhebbende zelf

Zag dat je Mevrouw Dust gespot hebt inmiddels

Stoel-fotos in New Style!
quote:Star schreef op 13 december 2007 @ 19:55:

[...]

Zucht. Moet ook alles uitleggen Ik snap nog steeds niet wat het met edit te maken heeft
Ik zie aanvraag van Vish voor toegang to MSN-Theehuis, heeft ze zichzelf eraf geknikkerd?
Prinses op de Erwt breekt even in (theehuis beste manier om Inad te bereiken )...

Kalispera Inadje (om maar even in de Griekse sfeer te blijven)... morgen even bellen over hoe&wat deet?
Peas on earth!
quote:peppie schreef op 13 december 2007 @ 20:12:

[...]

Ik snap nog steeds niet wat het met edit te maken heeft Dat er hier niet geborsatood wordt \\:-)//
Noh, spreekt iedereen hier nu ineens Grieks? Daar gáát m`n exclusiviteit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven