Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Leo Beenhakker en Don Vingerhakker. Gezellig hier

Ooooo tweede gesprek vanmiddag? Of is dit weer een andere?
Dit is 1e gesprek. Week of 2 geleden een ander gesprek gehad, maar die vonden dat hij teveel (?!) ervaring had.
Hehehe, teveel ervaring. Tis ook altijd wat!

*duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim*
Star bedankt voor je kaartje!

Nu ff Googlen of Zweuds of Neurs of Deuns of Feuns ofzo
Ghe ghe, niet gelukt met je talenknobbel?

Hij zou toch ook nog ergens een tweede gesprek hebben Eow of ben ik in de war nu?
Nee Star, ik krijg het niet voor elkaar. Weet jij wél wat voor taal het is? Het lijkt ook niet echt op Iers toch?
Ik denk dat je in de war bent Star.
Nee is iets knackebroderigs

Hmmm ik in de war, het zal toch niet waar zijn
quote:Eowynn_ schreef op 07 december 2007 @ 14:06:

Nog meer goed nieuws: Eowman heeft gesolliciteerd op hele leuke functie en hij hoorde vanochtend dat hij is uitgenodigd voor gesprek!!! Over 2 weken is zijn huidige baan afgelopen, dus zou geweldig zijn!Dan moet je ook niet stiekem op je werk snel bijlezen, dan ga je de 2 en gesprek samenvoegen terwijl dat er helemaal niet staat
Van de sexpijler (ja ja ) geplukt:

Op de website van de Telegraaf is het volgende bericht te lezen:

AMSTERDAM - Hollanders zijn "te ruw" in bed en behoren daarom tot de slechtste minnaars op aarde.

Vrouwen van over de hele wereld hebben de Nederlandse man gekozen tot één van de meest waardeloze sekspartners. Dat deden ze op de populaire website WAYN.com waar reizigers uit alle windstreken hun avonturen met elkaar delen, en nu dus ook hun liefdesaffaires.

De hardhandige Nederlanders staan op een derde plaats in het vergelijkend warenonderzoek. Alleen de Zweden ("te snel") en Duitse mannen zijn wereldwijd nog minder in trek. Onze oosterburen zijn namelijk niet alleen ernorm zelfzuchtig, maar bovendien slecht gekleed.

Op de vierde plaats staat de Amerikaanse man ("te dominant"). Ook de "luidruchtige Schotten, mollige Engelsen, zwetende Turken, stinkende Grieken en harige Russen" komen slecht uit de verf in het onderzoek.

Italianen zijn gekozen tot beste minnaars. Gevolgd door de Fransen op een tweede plaats en de Ieren op een derde.

10.000 vrouwen uit vijftig verschillende landen deden mee aan het onderzoek. Maar WAYN-woordvoerder Peter Ward heeft ook een boodschap aan de dames: "It takes two to tango."
Goed idee hoor, Pepsel, bomen horen buiten. Zou er nog een paar bij halen, dan heb je een bos

Ja, hoest met Don, Kess?

Ik ga heel hard duimen voor Juno en voor Eowman, Eow. Heel veel succes en geluk, hoop dat hij het wordt!

Star, , neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ( ) jij was t natuurlijk niet.. tenminste, niet bewust, t was toch je latent aanwezige andere ik?

Stoel is geverfd : cheer2: Tweede was zit erin en ik eet even een broodje Vrij zijn is zooo fijn vrij zijn ik wil alleen maar vrijhij zijhijn
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
nouja, er staan ineens weer 20 berichten tussen, ik was nog maar bij Pep's boom, tsssk
Even edit Inad.
Oh, dat onderzoek

Ik moet zeggen dat ik ook niet echt hele goede Nederlandse bedpartners heb gehad. Ben tevredener over Spanjaarden (vooral een Gallicier, maar niet teveel aan denken ) en een bepaalde Berber Ergste ervaring ooit was met een Keniaan. Zweden snel? Moet je Kenianen (nouja die ene dan) zien, die doen net alsof het een hardloopwedstrijd is Mijn toenmalige kat heeft die toenmalige geliefde nog gebeten. Vond ik wel stoer van kat
Heuh, waar dan Star? (ik zie alleen die ene niet)
Stinkende Grieken

Ik ziet de edit ook niet eerlijk gezegd....

Wij gaan even met m`n moeder het durp in, bis später!
Volgens mij is Star erg in de war Star War War Star Starwars wars van alles wat star is

Testen testen testen!!

Durpmoederze, Pep

Ik ga afwas afmaken, stoel afmaken en dan stofzuigen en stoofpotje op t vuur zetten
Stinkende Grieken erg grappig, Ochi efcharisto froma í
Wat een goed nieuws, Eow. Nu kan het aftellen bijna echt beginnen he?

Ik hoop dat Juno heul snel bij jullie thuis onder de kerstboom ligt.

Nog even een bedankje voor Star. Niet alleen voor kerstkaartje, maar ook omdat jouw kaartje mijn 'wake up call 'was. Besefte toen dat ik heel dringend aan de slag moest met mijn kerstkaartjes ... (Ja, shoot me, ik maak zelf kaartjes. Heb die kinders toch nie veur nop zekers. En je bent ubermoeder of je bent het niet. )

Dus vanmorgen mijn 3 snotterende jongens gekerstpimped en foto gemaakt. (Helse onderneming om ze samen op de foto te krijgen. Geen van 3 kijken ze in de lens, 2/3 wou nie lachen, stilzitten kon ik helemaal vergeten. Maar tis 't idee dat telt he?). Resultaat zien jullie binnen afzienbare tijd.

Kess, wat is dat toch met dat huishouden van jou? Nu Don weer.

Ben trouwens ook benieuwd naar kasteel.

Rest vergeten en geef de schuld aan mijn ziek zijn: jawel, nu is het mijn beurt. Snotstromen, barstende koppijn, benauwd, dizzy,...

Was te verwachten met 4 zieke kerels in da house.
Whahaha, geen kamertje pimpen, maar bedje in elkaar zetten, dus! ook leuk. Het maakt in ieder gval erg duidelijk dat Juno nu snel thuis komt!

Luna ziek! Arme jij! Eerst zo goed voor je mannen gezoerd en nu zelf strijdend ten onder! Beterschap meissie!

Don is vannacht nogmaals naar de nachtapotheek gereden voor nog zwaardere pijnstillers. Daarna viel hij in een coma tot vanmiddag 12.00 uur. Nu zit hij met zielige vinger op kussentje op de bank te zappen. Tony en ik hebben net boodschappen gedaan en nieuwe schoenen voor hem gekocht. Maat 26! OMG! Waren afgeprijsd, maar nog steeds 65 euro. Gekkenwerk!

Nu hebben we boerderijcakjes in de oven staan om Don mee te verrassen. Straks maar even samen filmpje kijken, ofzo.

Luna, ik had niet anders verwacht, je kinderen in een kerstcreatie. Zo ver ga ik dus niet. 't Worden gewone simpele kaarten. Heb ze al wel in huis, maar nog niet geschreven.

Inad, goed zeg! Stoel al stuk gepimpt, was erin, lekker forummen. Hmmmm! Heerlijk zo'n dagje!

Duim-duim-duim-duim voor Eowman!

Star, kun jij al testen? Ah???? Toen nou!!
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Kess schreef op 13 december 2007 @ 15:13:

Luna ziek! Arme jij! Eerst zo goed voor je mannen gezoerd en nu zelf strijdend ten onder! Beterschap meissie!

Tja Kess, dat krijg je van dat gezoer. Stank voor dank.
Ik zoer

Hij zoert

Wij zoeren

Ik zoerde

Hij zoerde

Wij zoerden

Wij hebben gezoerd
Loretta is De Mol. Punt.

Niet zo zoeren he?

Ik heb er even voor gezoerd dat mijn bomen in de nieuwe spoelkeuken staan.

Want als ik er niet voor zoer, zoert niemand ervoor.
Ik wil een jaar vrij, haha. Wat lekkkkkerrrr. Ik luister nu Joss Stone (yeah, are you digging on me?? ) en daarvoor (LET OP: INAD BEKEND DUISTER GEHEIM!!!) Shakira en Amparanoia (Spaans, Manu Chao-erig (tja, dat moet je ook maar kennen Mano Negra-erig (ehm)), Stoel is af maar moet nog drogen, ook nog poppenbedje gepimpt, was 3 zit in de machine (was 2 was dekbed wat nogal Vishiaanse taferelen opleverde ) en ik stofzuig zo nog even voor ik naar KDV rij. Hmmm, nu kan ik alleen nog steeds mijn badkamer niet in

Luna, ben nu errug benieuwd naar je Kerstkaart en ook naar de Kesskaart trouwens

Ooow die arme Don! en arme Luna natuurlijk, ziek zijn zuigt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven