Mode & Beauty alle pijlers

ervaring Everlash Wimper Extensions??

13-12-2010 18:50 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er ervaring met Wimper Extensions van het merk Everlash? Bij mijn beautysalon is dit nieuw. Ik kende het zelf nog niet, gebruikt regelmatig met speciale gelegenheden losse nepwimpers. Dit is natuurlijk veel handiger? Maar blijft het echt maanden zitten zoals op hun website staat of is het *** en hoef ik me geld er niet aan te verspillen?

Niemand ervaring??
Nee geen ervaring. Misschien rare vraag maar worden je ogen daar niet heel vermoeid van?
goede vraag, heb geen idee. Denk niet dat het heer zwaar is of wel?
Weet ik niet. Mijn ogen hebben dat bij zo'n strookje nepwimpers, vandaar dat ik benieuwd was. Ik ben ook benieuwd naar ervaringen, want het ziet er mooi uit, maar zo te zien heeft niemand die.

Ga jij het uitproberen denk je?
nou ik heb even google helemaal afgespeurd en zijn toch veel meer negative dan positive.. Veeal dat je eigen wimper als ze eraf gaan kapot gaan enz.. Heb geen zin om met korte wimpers te lopen na een aantal maanden. Ben nu best tevreden maar vind leuk voor kerst en oud en nieuw als ik eventueel iets ga doen..
Beetje zelfde verhalen als Hair Extensions dus.

Maar inderdaad als je straks zonder/weinig/korte wimpers loopt, is dat nog vervelender. Jammer!
Heb ze tijdje gehad. Voor een keertje best te doen, maar na ze langere tijd te hebben gebruikt gingen mijn wimpers uitvallen en werden ze dun. Niet mooi dus. Mijn wimpers hadden echt even nodig om te herstellen.

Everlash kun je overigens ook bij bijv. kappersgroothandels kopen. Kun je het zelf doen.
Nou ik plak wel gewoon nep wimpers op m''n oogleden voor een avondje;)
Zou 't maar doen

Echt stukken beter!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven