ervaring Everlash Wimper Extensions??
maandag 13 december 2010 om 18:50
Wie heeft er ervaring met Wimper Extensions van het merk Everlash? Bij mijn beautysalon is dit nieuw. Ik kende het zelf nog niet, gebruikt regelmatig met speciale gelegenheden losse nepwimpers. Dit is natuurlijk veel handiger? Maar blijft het echt maanden zitten zoals op hun website staat of is het *** en hoef ik me geld er niet aan te verspillen?
maandag 13 december 2010 om 21:57
nou ik heb even google helemaal afgespeurd en zijn toch veel meer negative dan positive.. Veeal dat je eigen wimper als ze eraf gaan kapot gaan enz.. Heb geen zin om met korte wimpers te lopen na een aantal maanden. Ben nu best tevreden maar vind leuk voor kerst en oud en nieuw als ik eventueel iets ga doen..
dinsdag 14 december 2010 om 20:08
Heb ze tijdje gehad. Voor een keertje best te doen, maar na ze langere tijd te hebben gebruikt gingen mijn wimpers uitvallen en werden ze dun. Niet mooi dus. Mijn wimpers hadden echt even nodig om te herstellen.
Everlash kun je overigens ook bij bijv. kappersgroothandels kopen. Kun je het zelf doen.
Everlash kun je overigens ook bij bijv. kappersgroothandels kopen. Kun je het zelf doen.