Hoe laat is het? Deel XVIII
woensdag 15 december 2010 om 14:23
Hoe laat is het ook al weer?
Hier gaan we weer verder met onze mad tea party!
Hoe laat is het nu eigenlijk écht?
En.. waar is het tijd voor?
We willen het nog steeds graag van je weten..
Dus als je iets wilt vertellen op
de normale,
de nachtelijke,
de buitenlandse,
of zelfs de buitenaardse tijdstippen,
ben je hier welkom, er is hier tijd voor iedereen!
Hier gaan we weer verder met onze mad tea party!
Hoe laat is het nu eigenlijk écht?
En.. waar is het tijd voor?
We willen het nog steeds graag van je weten..
Dus als je iets wilt vertellen op
de normale,
de nachtelijke,
de buitenlandse,
of zelfs de buitenaardse tijdstippen,
ben je hier welkom, er is hier tijd voor iedereen!
woensdag 15 december 2010 om 16:16
Slecht slapen is idd rot. Is je kamer goed geventileerd en niet te warm? En sta je ook normale tijd op? Dat zijn bij mij vaak de dingen waardoor ik niet goed slaap. Oh, en alcohol
Had je werk iets bijzonders? Of was het stiekem gewoon 10 uur ofzo, toen ze belde?
Wat gaan jullie eten? Ik dacht maar weer eens zuurkool te gaan eten, maar ik weet eigenlijk niet of ik daar zin in heb. Wilde nu 'gewoon' zuurkool maken, met worst. Twijfel twijfel... heb ook geen andere groeten in huis... hmmm...
16.16
Had je werk iets bijzonders? Of was het stiekem gewoon 10 uur ofzo, toen ze belde?
Wat gaan jullie eten? Ik dacht maar weer eens zuurkool te gaan eten, maar ik weet eigenlijk niet of ik daar zin in heb. Wilde nu 'gewoon' zuurkool maken, met worst. Twijfel twijfel... heb ook geen andere groeten in huis... hmmm...
16.16
woensdag 15 december 2010 om 16:31
Ja als ik er niet te vroeg uit hoef slaap ik met het raam open, lekker.
Was gister om 8 uur opgestaan en van 18 tot 22 gewerkt, en toen kon ik vannacht niet slapen en 100x wakker geweest. Werk belde om 7.20 of ik nog met spoed kon komen werken, en later nog een keer..
Gewoon zuurkool is lekker toch?!
16:32
Was gister om 8 uur opgestaan en van 18 tot 22 gewerkt, en toen kon ik vannacht niet slapen en 100x wakker geweest. Werk belde om 7.20 of ik nog met spoed kon komen werken, en later nog een keer..
Gewoon zuurkool is lekker toch?!
16:32