Leugens

15-12-2010 18:12 284 berichten
Alle reacties Link kopieren
Opgelost! Ontzettend veel dank voor alle berichten, ik heb ze allemaal herhaaldelijk doorgelezen en mag inmiddels zeggen dat ik de knoop heb doorgehakt!
anoniem_85880 wijzigde dit bericht op 27-01-2011 12:53
Reden: Opgelost
% gewijzigd
quote:BWitched schreef op 15 december 2010 @ 18:57:

Waarom zou hij meewerken dan? Daar is wat hem betreft geen noodzaak toe. Je blijft ook als je hem niet vertrouwt. Why bother?Als hij niet wilt meewerken aan het vertrouwen terugwinnen, dan laat ik hem los. Ik wilde alleen weten of het een redelijke vraag van mij is aan hem om te wachten met daten tot ik hem vertrouw.
Lieve Gmax, ik hoop dat je geleerd heb je gevoel te vertrouwen. Als je voelt dat het niet klopt. Dan is dat ook heel vaak zo.

Vertrouw op jezelf en niet op het verhaaltje van hem.

Hij gaat niet veranderen.

Is dit einde relatie. Als jij je leven lang iedere maand een soa test wil doen, of gek bent op Russische roulette. Dan nee

in alle andere gevallen sorry maar het gaat hem niet worden
quote:gmax schreef op 15 december 2010 @ 18:59:

Lieve mensen,

Het enige wat ik wilde weten was hoe jullie denken over situatie.

Dat leggen we toch ook heel helder uit of niet?

Probeer er aub bij stil te staan dat hij mij 1 jaar lang allerlei dingen heeft aangepraat waar ik in ben gaan geloven.

Maar das niet zijn fout hè, das de jouwe

Jij hebt er bewust voor gekozen om in zijn leugens mee te gaan!

Ik ben heel lang onzeker geweest over het feit dat ik raar zou denken.

Ik vertrouw hem niet meer, hij vindt dat een beetje begrijpelijk, maar ook raar.

Nou en...boeien zou mijn nichtje van 10 zeggen

Als JIJ hem niet vertrouwd is het aan JOU om daar acties op te ondernemen (en daar bedoel ik in dit geval heel hard wegrennen mee)

Hij wilt dat ik hem leer vertrouwen door te daten met andere vrouwen, mijn vraag aan jullie is : is dit mogelijk ?

NEE

Kan ik hem leren vertrouwen door hem los te laten, of is dit gewoon einde relatie ?

Nee, want je vertrouwd jezelf voor geen meter

Als dat namelijk het geval was geweest had je deze meneer een jaar geleden je leven al uitgemikt!

Ik zit niet meer zodanig aan hem vast dat ik hem niet los KAN laten, ik wil het graag, als er geen weg naar vertrouwen meer is. Ik wil hem graag loslaten als dit volgens jullie echt een leugenaar is die niet anders zal doen.

Ik ben hier niet om eigenwijs te zijn. Ik wil echt iets doen met jullie visie hierop! Dit is de eerste keer dat ik 'hulp' inroep, en doe dit niet voor niets.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:SeptemberGirl schreef op 15 december 2010 @ 19:01:

TO, hoe oud ben je?

En jullie hebben helemaal geen relatie.

Hij date namelijk met andere vrouwen.

Neem afstand, en sluit dit hoofdstuk af.Dat is juist het nare eraan, hij ZEGT dat hij die vrouwen date omdat hij een sociaal netwerk wilt, en ik moet dat van hem accepteren.
Gmax nee dat is geen redelijke vraag.. Die vraag moet je niet aan hem stellen.
anoniem_88489 wijzigde dit bericht op 15-12-2010 19:05
Reden: haal t maar weg , is niet netjes van mij
% gewijzigd
Nou mop, dan heb je toch je antwoord? Iedereen hier is het er unaniem mee eens dat het niet gaat werken, dat je hem niet (nog) vrijer moet laten, dat je hem niet kan vertrouwen. Klaar als een klontje.

Ga nou eens aan jezelf denken en werken. Vinden jouw vrienden hem leuk? En je familie? Komt ie gezellig kerst vieren?

Je weet het antwoord wel. Je bent niet raar als je hem niet meer vrijheid geeft, je bent wel raar als je hier mee doorgaat.

Maar als je wilt: dan komt het helemaal goed, maar dan moet je wel actie ondernemen en ophouden met deze 'relatie'.
quote:gmax schreef op 15 december 2010 @ 19:02:

[...]

Dat is juist het nare eraan, hij ZEGT dat hij die vrouwen date omdat hij een sociaal netwerk wilt, en ik moet dat van hem accepteren.

Je MOET voor jezelf en je eigen gezondheid zorgen. dat is wat je MOET!!!!!

En hij heeft je niet te vertellen wat je MOET!!!!
quote:gmax schreef op 15 december 2010 @ 19:01:

[...]

Als hij niet wilt meewerken aan het vertrouwen terugwinnen, dan laat ik hem los. Ik wilde alleen weten of het een redelijke vraag van mij is aan hem om te wachten met daten tot ik hem vertrouw.

En wanneer ga je daar eens mee beginnen dan?

En nee het is werkelijk waar een absurde vraag om hem te vragen te wachten met daten!!!!
quote:gmax schreef op 15 december 2010 @ 19:02:

[...]

Dat is juist het nare eraan, hij ZEGT dat hij die vrouwen date omdat hij een sociaal netwerk wilt, en ik moet dat van hem accepteren.

Je moet ademen anders ga je dood

Je moet eten anders ga je ook dood

Maar dit accepteren moet niet hoor...

Das een keuze!
quote:Summerdance schreef op 15 december 2010 @ 19:02:

[...]

Je hebt helemaal gelijk... Ik wilde niet de indruk wekken dat ik eigenwijs zit te zijn hier, anders is het namelijk nutteloos om een bericht te plaatsen. Ik wil écht iets doen met jullie woorden. Alleen als ik reacties krijg zoals : ze gaat er toch niets mee doen, en ze blijft dromen etc, dan krijg ik het gevoel dat ik niet serieus genomen wordt.

Ik heb nu zodanig veel reacties van jullie gekregen over dat ik me laat bespelen en over wat jullie beeld van hem is. En dat beeld komt overeen met wat ik vermoedde.

Ik wil graag het gevoel hebben dat ik niet raar denk als los wil komen van hem, en dat ik niet raar denk als ik hem niet meer vertrouw, want voor mij is het heel logisch dat ik hem niet meer vertrouw en voor jullie blijkbaar ook, en daar ben ik blij om. Ik doe ECHT iets met jullie reacties. Maar zeg aub niet dat ik er niets mee doe (algemeen) want ik doe er wel iets mee!
ik zou er lekker mee doorgaan, het houdt je van de straat.

misschien verandert hij nog?

hij is toch zo eerlijk, waar vind je dat nog?

jij boft maar met zo'n vent!

mag ik zijn nummer, ik ben ook nog op zoek.
Gmax, en nu ophouden met dom zijn en doen.

Het wordt lachwekkend.

'Wachten met daten (lees: als een bezetene vrouwen neuken) totdat ik hem vertrouw'.

Ha ha ha. Kom op zeg. In therapie jij, meteen!
Wil je antwoord geven op mijn vraag?

Wat vinden je vrienden en familie van hem??
Dus je gaat hem vanaf nu niet meer toelaten in je leven?

Begrijp ik dat goed?
quote:Tralalalala schreef op 15 december 2010 @ 19:05:

ik zou er lekker mee doorgaan, het houdt je van de straat.

misschien verandert hij nog?

hij is toch zo eerlijk, waar vind je dat nog?

jij boft maar met zo'n vent!

mag ik zijn nummer, ik ben ook nog op zoek.netjes aansluiten in de rij
quote:gmax schreef op 15 december 2010 @ 19:05:

[...]

Je hebt helemaal gelijk... Ik wilde niet de indruk wekken dat ik eigenwijs zit te zijn hier, anders is het namelijk nutteloos om een bericht te plaatsen. Ik wil écht iets doen met jullie woorden. Alleen als ik reacties krijg zoals : ze gaat er toch niets mee doen, en ze blijft dromen etc, dan krijg ik het gevoel dat ik niet serieus genomen wordt.

Ik heb nu zodanig veel reacties van jullie gekregen over dat ik me laat bespelen en over wat jullie beeld van hem is. En dat beeld komt overeen met wat ik vermoedde.

Ik wil graag het gevoel hebben dat ik niet raar denk als los wil komen van hem, en dat ik niet raar denk als ik hem niet meer vertrouw, want voor mij is het heel logisch dat ik hem niet meer vertrouw en voor jullie blijkbaar ook, en daar ben ik blij om. Ik doe ECHT iets met jullie reacties. Maar zeg aub niet dat ik er niets mee doe (algemeen) want ik doe er wel iets mee!Ik hoop echt dat je er iets mee doet en over een maand hier komt vertellen dat hij echt uit je leven is en je geen contact meer hebt met hem.
Wie heeft jou geleerd dat je raar denkt? Hij, jij, iemand anders? Hoe kom je bij dat idee?
quote:Summerdance schreef op 15 december 2010 @ 19:05:

[...]

Je moet ademen anders ga je dood

Je moet eten anders ga je ook dood

Maar dit accepteren moet niet hoor...

Das een keuze!Je hebt gelijk, dankjewel. Ik mag er inderdaad voor kiezen om dit te accepteren, en als ik dat niet doe, ... dan is dat eigenlijk zijn probleem,.. maar omdat ik het gevoel heb dat het zijn probleem niet wordt ..(hij was ook blij met scheiding) is het toch een beetje mijn probleem,.. en dat voelt een beetje waardeloos. Maar hiermee doorgaan voelt ook waardeloos,.. tis even moeilijk.

Zeg het met bloemen smiley's.
quote:Honingmeloen schreef op 15 december 2010 @ 19:07:

Wie heeft jou geleerd dat je raar denkt? Hij, jij, iemand anders? Hoe kom je bij dat idee?Nou ja hij vindt dat ik overdrijf, dat ik van een normale vriendschappelijke date een heel 'iets' maak omdat hij toevallig vroeger in het jaar gelogen heeft over vrouwen. En hij vind dat als hij vertelt dat hij die date heeft, dat dat dus betekent dat hij eerlijk is en ik hem dus moet vertrouwen, maar hij vind het raar dat ik hem dan niet vertrouw.
Zo'n man is nooit te vertrouwen. Nu niet dan niet en nooit niet.

Hij heeft zijn ex vrouw bedonderd met jou. Jou heeft hij bedonderd met zijn ex vrouw en nu weer 3 dates met andere vrouwen??

Wat denk je dat hij aan het doen is met die 3 dates. Vast geen boter kaas en eieren.

Dump die kansloze vent en ga verder met je leven!
quote:gmax schreef op 15 december 2010 @ 19:07:

[...]

Je hebt gelijk, dankjewel. Ik mag er inderdaad voor kiezen om dit te accepteren, en als ik dat niet doe, ... dan is dat eigenlijk zijn probleem,.. maar omdat ik het gevoel heb dat het zijn probleem niet wordt ..(hij was ook blij met scheiding) is het toch een beetje mijn probleem,.. en dat voelt een beetje waardeloos. Maar hiermee doorgaan voelt ook waardeloos,.. tis even moeilijk.

Het is helemaal niet zijn probleem

Dat is iets wat JIJ je in je hoofd haalt

JIJ hebt een probleem omdat je een jaar lang blijft hangen in een "relatie" waar je niet gelukkig van wordt

En ongeacht of het nu wel of niet zijn probleem wordt als jij hiermee stopt lijkt het me een mooie keuze om vandaag al zijn gegevens voorgoed te wissen

Doe je dat?
Dus hij heeft je geleerd dat jij raar denkt? En hoe kan het dat hij zoveel invloed op je had, dat jij dat bent gaan geloven?
Als je na dit topic niet besluit die vent uit je leven te sturen, dan ben je knettergek.

Ik stop ermee hier, nog nooit zo'n kansloos verhaal gehoord.
Hallo........?

Ik ben echt oprecht benieuwd naar het antwoord op mijn vraag, omdat het vaak veel zegt wat je omgeving van je partner vindt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven