Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Enka, wat ontzettend naar! Heb je al contact gehad met de fokker? He bah meis, ben er stil van.:hug:

Compu, ik snap je hoor. Durf hier eens hardop te zeggen dat januari een rotmaand is . Wat leuk dat ze een eerste plakwerk heeft gemaakt! Gaan jullie nu echt gebarentaal leren? Daar zijn toch heel veel varianten van?

Juud, sterkte met de algehele misere. Hopelijk ben je snel weer wat beter!
Mamax, is Sam nog steeds zo opgeknapt na de transfusie?
Haha Juud, Paris! Niet Vlinder of Mensje> ook leuk! Past goed bij Mart.

Heb ik nog een bakerpraatje hier, 's avonds misselijk zijn is een tweeling. Ik was ook altijd 's avonds misselijk ipv 's morgens, en dat vertelde iedereen me toen steeds. En omdat ik al vrij snel erg naar voren droeg werd ik een beetje nerveus maar het was er toch 1! wat een lukoek toch die bakerpraatjes \\:-)// . En mijn vriendin die net na jou is uitgerekent is ook al flink misselijk maar dan tot een uur of 11.

O ja, ik heb ook geweldig anders nieuws! Onze thuiskapster waar ik wel eens over heb verteld die haar kindje verloor bij de bevalling is nu weer in verwachting. Het gaat goed. Ik vind het zo leuk voor haar en haar man! Ze bleef er zo intens verdrietig over, ik hoop dat ze over een paar maanden een mooi en gezond kindje in haar armen heeft waar ze al haar liefde aan kwijt kan. Hoewel ik snap dat het gemis nooit helemaal weg zal gaan.
Stressed is just desserts spelled backwards
Mal, dat is nou eens positief nieuws. Wat leuk! Het lijkt me ook zo vreselijk als zoiets gebeurt.
Mal, wat een geweldig nieuws!

Jinny, met Sam gaat het nog steeds erg goed. Hij is veel wakkerder nu. Hij werd net om 21.15 wakker en slaapt nog steeds niet , lekker zo'n transfusie . Manlief is weg tot morgenavond en prompt werd Max ook wakker om 21.45. Sam weer in bed gemikt, even met Max gezeten. Die slaapt inmiddels weer, maar Sam ligt nog steeds te keten.
Heerlijk nieuws, Mal! Super!

Oooooooooooooooooooooooooooooooow, Enka, wat erg! Dat lieve schattige hondje! Kan me voorstellen dat je daar helemaal van ondersteboven bent. Knuffel!

Gefeliciteerd Juffie! Werk je trouwens nog op de school bij ons tegenover? We hadden taart vorige week van die school. Die lieve leerlingen hadden tijdens de staking spullen van mijn collega's vernield (op auto's gelopen) en buiten dat ze de schade gaan vergoeden, kregen we ook allemaal taart.

Jinny, nou, daar was ik ook niet gelukkig mee, AM zijn zo rond de bevalling. Ik zie je al rennen met Thomasje onder de arm naar het zhuis met gebroken vliezen! Neenee, doe maar niet!

Hel, balen zeg, dat het weer niet loopt zoals je wilde. Ach, je kunt het hier (of op de groep) gewoon kwijt hoor, het is gewoon klote. Knuffel voor jou ook!

Hihi, Bam, het is maar goed dat ik niet meegedaan heb met die wedstrijd, ik had zeker geen prijs gewonnen. Met 33 kan ik nog steeds niet binnen de lijntjes kleuren. Is Sam's talent ook niet trouwens.

Gijs moesten we trouwens vandaag ophalen van het KDV. Meneer had koorts. Hij is 's morgens steeds prima in orde en dan in de middag krijgt ie koorts. Gelukkig nog maar een week tot we vakantie hebben, even geen breng/haal-stress.

Kerstkaarten ... ik was ZO van plan om het op tijd te doen maar ik moet ze dus allemaal nog schrijven. Ik schrijf ook altijd een kaart naar alle leerlingen dus ik heb er nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te schrijven. Bedankt voor die van jullie alvast!

Ok, nu ga ik ook naar bed. Morgen weer een lange dag met de twee boys thuis. Cas heeft trouwens vandaag voor het eerst broccoli geprobeerd. Erg grappig!

Cin

Goedemorgen,

Rissie, ik zag op AK dat je man gisteren jarig was: nog van harte gefeliciteerd! Is hij lekker verwend? Hoe gaat het met jou?

Bridges, ik zag je buik op Ties zijn website. Dat gaat goed!

Hel, hoe gaat het met je?

Goedemorgen, kan nog net ff!

Heb nu verlof, heerlijk! Niet dat je met een peuter op je luie kont kan zitten, maar gewoon die druk dat je niet meer 's ochtends vroeg op tijd op je werk hoeft te zijn!

Gister nog een bos bloemen gekregen en ze hadden mijn werkplek helemaal versierd met ballonnen en slingers (ze waren geloof ik blij dat ik wegging, haha) en in april krijg ik nog een officieel afscheid, dan ben ik ook pas echt uit dienst. En zondag nog de eindejaarsafsluiting, dus dan zie ik iedereen ook nog weer.

En ik moet nog wat doen thuis voor de personeelsvereniging waar ik bij zat, dus echt klaar ben ik nog niet, haha.

Even zien of Kevin het toelaat om terug te lezen en te reageren....
Ik reageer wel even in stukjes, in de hoop dat Kevin nog even lief blijft spelen.... toen ik aan het stofzuigen was zostraks, had die al de doos met Vegter's rolletjes uit de kast getrokken en was vrolijk alle rolletjes op de grond aan het stukmaken en opeten.... gelukkig moest ik daar nog stofzuigen...

Enka: ach, wat een vreselijk bericht over jullie pup Finley zeg…. Hebben jullie nu al een beslissing genomen?
Enka, hoe is het? Fokker al gesproken?
Ik heb het zooooooooooooooooooooooooooooooo koud!!!!!!

Bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeergh. ZOMER wil ik.

Verwarming staat op 20 en NOG heb ik het koud.

Moet vanavond nog uit eten ook en daar heb ik geen zin in. Nouja, als ik eenmaal het eten voor m'n neus heb staan, vind ik het wel leuk, denk ik.

Ok, genoeg gemopperd. Ik hoor Cas alweer. Kunnen die jongens niet gewoon TEGELIJK slapen? Is dat teveel gevraagd?

Nou, dat in stukjes reageren werd hem ook niet, dus eerst maar gegeten en nu ligt Kevin op bed, dus heb ik ff tijd.

Ga zelf ook nog even liggen zo, want heb beroerd geslapen vannacht dus ben erg moe.

Cin: Gijs alweer opgeknapt? Kerstkaarten moeten hier ook nog allemaal geschreven hoor! Heb nog niet eens kerstzegels.....

Was eerst druk met het geboortekaartje, die wordt maandag besteld, dus dat is ook geregeld. Kan ik donderdag ook de proefdruk ophalen en de enveloppen. Heb alle adressen al in een etiketbestand gezet voor de geboortekaartjes, maar ik kan ze natuurlijk dan ook direct gebruiken voor de kerstpost, dus dat scheelt een hoop geschrijf! En mijn handschrift is ook steeds slechter te lezen naarmate de hoeveelheid vordert, haha.

Amalia: tjemig, 200 euro voor een kinderjas? Zelfs 50 euro vind ik al not done! 20/25 euro is bij mij wel de max hoor!

Al zal dat naarmate ze ouder worden nu wel lastiger worden, maar tot nu toe ging ik echt niet duurder hoor! Maar ja, ik doe ook niet aan merkkleding, dat scheelt!

Heeft Berend eigenlijk veel oude kleding van Laurens aan? Ik heb best veel nieuwe setjes gekocht (voor weinig geld hoor) want de kleding van Kevin was heel gericht op een jongen, en nu weten we het geslacht niet. Maar als dit wel een jongen blijkt, dan zal ik ook niet alles van Kevin aantrekken bij hem, want sommige kleding is echt lelijk geworden, ik krijg de vlekken er slecht uit!!!!

Mal: fijn nieuws zeg van je kapster. Staat ze nu ook onder strenge controle in zh dan? Hoe gaat het met slapen van J? Nog nieuwe huizen gezien onlangs?

Even posten, want ik moet een blz. teruglezen en ik ben bang dat dan alles weg is....
Wij zeggen maar niks over winterjassen hè Cin

K*t k*t k*t. Cursus begint op 26 januari, had je ook al antwoord gekregen?
ik ook niet
Voor Cin

Bridges: knap van Ties zeg, dat ie gewoon lekker in z'n "grote" bed slaapt nu! Blijft dat overdag ook goed gaan dan? Of gaat ie dan wel keten?

Wanneer heb jij eigenlijk verlof?

Ik ben 34 weken nu, dus het schiet op hier! Begin hem nu wel te knijpen hoor, zie vooral op tegen het begin van met de baby en Kevin tegelijk zijn. Dat zal best heftig worden denk ik!

Jinny: al wat gehoord of man nog weg moet begin januari? vervelend zeg, kan me voorstellen dat je dat niet wilt! Je hebt ook verder niet veel mensen in de buurt waar je op terug kunt vallen als er wat is he. Heb je al wel een beslissing genomen wat het ziekenhuis betreft?

En wat balen van die kast zeg, is die niet ergens anders te krijgen dan?

Bam: jemig, wat veel kleurplaten zeg!!!! Maar goede actie dus, geeft ook zeker veel reclame? Loopt het nog storm met de bestellingen?

Kokos: je haalt mij en Naatie denk ik door elkaar, mijn zoon heet Kevin

(zie posting van donderdag 14:47uur). Bedoelde je dan ook mij of Naatie?

Leuk, kerstmarkt! Nog wat gekocht?
Oja, voor het schema: ik ben 25 januari uitgerekend!
Juud: alweer wat beter? En meisjesnaam al gekozen dus, is man het daar ook mee eens? Hier zijn we nog niet uit de jongensnaam... wat ik leuk vind, vind vriend niets en andersom....lastig dus!
Hier laat ik het even bij, want ik moet nog wat telefoontjes plegen en andere dingen doen, en anders schiet het rusten er weer bij in!

Later!
Hoi hoi,

Zo net 2 appelbollen naar binnen zitten werken

Naatieman had ze gister voor me gehaald, omdat ik zoveel gewerkt had. ( van 7.00-22.00) En nu heb ik ze lekker allebei opgegeten. Zit wel ontzettend vol

Zometeen nog even 3 uurtjes extra werken. Man man man, wat word ik toch rijk...

Oh Enka wat ontzettend klote! Ben je al bij de fokker geweest?

Jinny, dat is mooi balen dat je man 3 dagen weg is dan. Zelf naar het ziekenhuis rijden? Emmhh geen goed plan hoor!

CD fijn dat je nu verlof hebt! Lekker genieten.

Mal wat fijn voor haar! Ik hoop dat deze zwangerschap en bevalling helemaal goed gaat!

Hoe gaat het met het slapen van Jonathan?

Juud, balen dat je je zo rot voelt! Vind je helemaal niks lekker nu?

Bam, dat was een hele klus denk ik, al dat uitzoeken van de kleurplaten! Leuk dat Rissie je heeft geholpen!

Amalia, fijn dat Berend weer lekker slaapt s nachts!

Ik heb hier nu ook de WE ontdekt! Leuke kleren hebben ze daar ja! Wist ik helemaal niet.

Star, thanks voor je kaart. Zeg je tegen mij dat ik snel ben met de kerstboom, nou jij was snel met de kaarten. Je was de eerste bij mij!

Even nog een theetje drinken voordat ik moet werken
AANPASSINGEN VOOR HET SCHEMA MAILEN NAAR JANUARIMAMAS@LIVE.NL

als het nou nog niet duidelijk is
Hahahaha nou ik geloof het niet hè? Allemaal aan de leesbril

Cin heeft iets leuks op de groep gezet
Middag dames...

In de snelheid zie ik weer allerlei berichten langskomen:

Enka, meisje toch... Dat is dus echt zwaar shit zeg. Die arme Puppie toch. Heb je ondertussen al contact gehad met de fokker? Ik ga gewoon hopen dat er iets aan te doen is, ok? Dikke vette

Hellus, ook voor jou 1

Cin, jou kinders hebben wel echt vreselijk veul gekregen van die goede lieve Sint! En koud heb ik het ook... Moet een huis met open haard. Hoest verder met de Casje? Pokken over?

Jinny, mooi lullig van dat dressoir! Maar je buik gaat goehoed! Ik ben reuze benieuwd naar je 2e kotertje. Wanneer is de vent weer zu hause?

Star, Jin, Amaal, Mamax, wat leuk, jullie kaarten! Dank jullie wel.

Bridge, had ik al gezegd dat ik het kamertje echt helemaal leuk vind? Als het hier ooit nog zover komt mag je me helpen met goeie ideeen ok?

ff spieken....
WE? Moet ik naar de WE? Hebben ze daar ook meisjes kleertjes of alleen voor jongens?

Naat hai! Hoe is ie?

Star, hullo dan! Binnekort echt eens koffie doen? Wel erg, we wonen zo dicht bij elkaar en dan nog spreken we nooit af...
Bammetje: nie schreeuwen nie!

He CD, hoe is het met jou? Ik wete nog dat je oma overleden is. Was het een mooie dienst en hoe gaat het nu?

Sterretje, hoest met Opaatje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven