Mode & Beauty alle pijlers

ondergoed

16-12-2010 17:10 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoeveel onderbroeken hebben jullie of gemiddelde nederlander?
Ik heb ze nooit geteld maar ik schat zo rond de 30.
Ik heb er 213. Onderzoekje?
Geen idee hoeveel de gemiddelde Nederlander er heeft, ik heb er denk ik rond de 60
Jezus, hebben we niks beters te doen.

(ik zelf niet nee!! haha.)
niemand die er maar 10 heeft? heb er zelf 15

waarom zoveel? heb iemand ooit gekend die er 100 had haha
Ik heb geen idee, maar zit al snel op de 60 0f 70 denk ik. Koop geregeld een nieuwe lading bij mijn favoriete sailor. Laatst leuke elastische hipsters in de aanbiedingt. Dan neem ik gelijk alle broekjes die ze in mijn maat hebben. En die zijn mooi en van een goede kwaliteit.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
5 hele fijne en nog 3 die wat minder zitten. Ik geloof dat dat heel weinig is als ik hier zo lees
Stuk of 8.
Ah know`t, tha shunt
wat heb jij met onderbroeken ( topic nr 3?)
Echt maar 8? En als je nou een keer niet aan de was toe komt?

Ik geloof dat ik ook zo aan de 60 zit. NIet dat ik ze allemaal evenveel draag, maar een mens verzamelt wat
Ik heb laatst een heleboel weggegooid omdat ik het onzinnig vond om er zoveel te hebben.

Heb er nu 20 die zo voor het grijpen liggen en ik schat ongeveer een stuk of 15 opgeborgen.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Vieze of schone onderbroeken?
pff...ik krijg ze niet geteld hoor.

Hier: tel zelf maar. Jij wil het tenslotte weten...

Euh ik denk rond de 20 die ik echt draai en dan nog eens 20 voor de gelegenheid of backup voor als de rest in de was zit. Er zit van alles tussen qua model dus dat ook nog ivm bovenkleding.
Heel veel, denk een stuk of 50.
40 denk ik
Tussen de 2 en de 100...
Ik heb laatst opruiming gehouden in m'n lingeriela, heeeel veel weggegooid. Denk dat ik er nog een stuk of 20/30 overheb.
Ik draag alleen mooie setjes en dus kan ik me geen stapels ondergoed veroorloven. Ik heb dus maar 3 BH's en 9 bijpassende strings.

Hier kom ik prima mee uit, tenzij ik van de trap val en weken onderaan de trap blijf liggen .
Ik heb ongeveer 6 echt mooie setjes, met elk een string en een onderbroekje er bij, dan nog een stuk of acht normale bh's met bijpassende onderbroek en string, en denk een stuk of 30 "losse" onderbroekjes en zo rond de 20 " losse" strings.
quote:iris1969 schreef op 16 december 2010 @ 18:41:

Ik draag alleen mooie setjes en dus kan ik me geen stapels ondergoed veroorloven. Ik heb dus maar 3 BH's en 9 bijpassende strings.

Hier kom ik prima mee uit, tenzij ik van de trap val en weken onderaan de trap blijf liggen .Hoezo? Dan doe je er juist veel langer mee
Ik heb er ook een stuk of 80 en 30 bh's waarvan ik er zo'n 25 niet meer pas......... Maar ze zijn zo leuk, zonde om weg te doen.
quote:Juf_achterbak schreef op 16 december 2010 @ 18:46:

[...]

Hoezo? Dan doe je er juist veel langer mee Haha je hebt gelijk. Ik ga gelijk 2 BH's en 8 strings weggooien .
hhmmm... ik heb denk ik iets van 30 stuks. Sommige draag ik zelden, anderen vaak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven